Zeph Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Bruk helst spoiler, ikkje skjul. Sistnevnte blir brukt for å skjule store bilete eller mykje tekst. Sånn skal det gjerast: [ spoiler]Tekst her[ /spoiler] (utan mellomrom) Resultatet: Tekst her Endret 26. mai 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) nvm.. Endret 26. mai 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Evt berre velg SPOILER frå "sett inn spesialelement"-lista Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Har begynt å samle inn biler for Stevie nå. Er penger i detta! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/26/536371.html Ganske kult når man tenker på en del av storyen på GTA IV! Tror Rockstar vet hva de har holdt på med når de har utviklet historien i spillet. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 "Waste management" mafia er det nok ikke rockstar som har kommet opp med Sopranos baserte jo seg også på dette. Det er strengt tatt en mafia klisje. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 ok, jeg var ikke klar over det Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Dette var evig morsomt: Et par folk kjørte bilen sin rett i den bilen foran. De to som er foran kommer ut og river de to folka ut av bilen bak og begynner å banke livsskiten ut av dem. Da ser tilfeldigvis et par til at det er noen som blir banka opp og prøver å hjelpe til. Dermed ender det opp med at 6 menn står i en svær klynge og slår tilfeldig rundt om seg selv. Plutselig dør han ene, da skriker en av kara og løper avgårde mens en annen kar som fortsatt prøver å banke han løper etter. Jeg mista selvsagt styringa på hvem som var hvem, men jeg sto bare ved siden av og så på hele fighten Endret 27. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 For å ha det litt morro gikk jeg bort til en bil og slo på den med balltreet. Naturligvis kom bileieren ut og skulle "ta" meg. Jeg sprang til en politibetjent som gikk på gata slik at betjenten skulle se når bileieren slo meg. Etter et par slag tok betjenten fram ei hagle, fyrte av et par runder i ryggen på mannen og bare spaserte videre. Det så helt absurd ut Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 For å ha det litt morro gikk jeg bort til en bil og slo på den med balltreet. Naturligvis kom bileieren ut og skulle "ta" meg. Jeg sprang til en politibetjent som gikk på gata slik at betjenten skulle se når bileieren slo meg. Etter et par slag tok betjenten fram ei hagle, fyrte av et par runder i ryggen på mannen og bare spaserte videre. Det så helt absurd ut Hos meg pleier politiet å arrestere de. Noen ganger hender det at de prøver å stikke av da og når den feite politimannen løper etter h*n prøver jeg å hjelpe til ved å kjøre på h*n eller dytte h*n så h*n faller. Da kommer selvsagt politiet etter meg i stedet. Synd at AI ikke er helt på topp enda. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 poilitiet liker ikke at du tar arrestasjonen fra dem, de vil greie det selv Lenke til kommentar
chberge Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Haha. Konklusjon: Så lenge politiet ikke jakter på deg, hold deg langt unna så slipper du unna :!: Men av og til må man jo nesten bare se på, ganske mye som skjer i byen at du rører kontrollen... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) En gang.. Jeg var på FLyplassen.. der alle bilene kjører forbi.. Lism inngangen til flyplass bygget.. Der står det jo såklart noen polti folk.. Så ser jeg en fyr som står ved siden av dem og tenner en røyk.. jeg steller meg ved siden av han.. Til slutt begynte han å stirre på meg også ropte han til meg.. Fikk ikke med hva han sa.. Også løp jeg på han.. Han begynner å slå meg.. Den feite polti mannen tar opp gunnern og ber han putte henda i været.. Han tilkaller en polti bil.. Poltibilen kommer.. Mannen tar ned henda og løper tilbake til det stedet der han stod og røykte.. Og røyka videre.. Polti mannen glir over panseret og steller seg på den andre siden av bilen og sikter på mannen.. der står han 3 min også tar jeg å dytter til han igjen.. så mader fyren fullstendig ut på meg og slenger meg ned i bakken.. jeg reiser meg er sur og drar frem Ak-47'en Plaffer som bare F* mot fyren.. Så får jeg purken etter meg.. xD Endret 27. mai 2008 av TehJøran Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Siste oppdraget eller noe i den duren Er på båten og er på vei mot Dmitri, dum som jeg er kaster jeg granat i et gelender så den spretter tilbake og eksploderer i mitt ansikt... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Siste oppdraget eller noe i den duren Er på båten og er på vei mot Dmitri, dum som jeg er kaster jeg granat i et gelender så den spretter tilbake og eksploderer i mitt ansikt... etter siste oppdrag.. ang Dimitri saken.. Tok du Deal eller Revenge? Viss Revenge.. Håper du vet hva som kommer på slutten av spillet Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Siste oppdraget eller noe i den duren Er på båten og er på vei mot Dmitri, dum som jeg er kaster jeg granat i et gelender så den spretter tilbake og eksploderer i mitt ansikt... etter siste oppdrag.. ang Dimitri saken.. Tok du Deal eller Revenge? Viss Revenge.. Håper du vet hva som kommer på slutten av spillet Tok selvfølgelig revenge Vil jo knerte Dmitri. Og vet selvfølgelig ikke hva som kommer på slutten. Det er jo hele moroa ved å ha noe å glede seg til. Leser selvfølgelig ikke noe på Internett om slutten. Ser frem til å plassere en kule i skallen på Dmitri, men man vet jo aldri hva som kan skje Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Siste oppdraget eller noe i den duren Er på båten og er på vei mot Dmitri, dum som jeg er kaster jeg granat i et gelender så den spretter tilbake og eksploderer i mitt ansikt... etter siste oppdrag.. ang Dimitri saken.. Tok du Deal eller Revenge? Viss Revenge.. Håper du vet hva som kommer på slutten av spillet Tok selvfølgelig revenge Vil jo knerte Dmitri. Og vet selvfølgelig ikke hva som kommer på slutten. Det er jo hele moroa ved å ha noe å glede seg til. Leser selvfølgelig ikke noe på Internett om slutten. Ser frem til å plassere en kule i skallen på Dmitri, men man vet jo aldri hva som kan skje Du tok hvertfall det beste valget.. Men det ekke noe å glede seg til.. Unnskyld viss jeg avslører for mye.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Hvorfor vill man vite hva som skjer i slutten av spillet? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Man vil ikke vite det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Ble skikkelig skuffet over gta4. Trodde det skulle være noe alla san andreas men tok skammelig feil. alt for mye kjøring å alt for lite action. Synes rockstar har tapt seg litt i det siste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå