Laughing Madcap Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Angrer på at jeg ikke gjordet det samme. 62% på 45 timer. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Du tar deg med andre ord god tid? Det vil jeg si er helt korrekt. Har virkelig tenkt til å nyte dette spillet. Har jo trossalt gleda meg som en unge til det kom ut, så da må alt utforskes å prøves. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg har funnet ut at for hver time jeg spiller spillet (ekte timer altså), så arbeider jeg med 1% lenger. Er på 39,92% nå og har spilt i 39:59:30. Highfive. Det var sånn for meg og fram til 65-70%, då brukte eg 5 timar på dei siste 30%. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) I starten var alt så kjedelig og jeg gadd aldri å utforske noe på banene, slik som jeg gjorde i SA. Der gikk de første dagene med til å kjøre rundt og finne nye ting, drepe Ballas, kjøre langt og stunte. Her var det bare en by med noen oppdrag, så nå har jeg gjort de snart ferdig. Det er nå moroa begynner! edit: Noen som synes Little Jacob skulle vært en mye større del av historien? Han er definitivt den beste figuren jeg har møtt i noe GTA-spill. De få oppdragene med han var også kjempekule. edit 2: Noen som får litt dårlig samvittighet av å gå og tekke for gardina fordi det kommer intense solstråler på skjermen? Endret 25. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 edit: Noen som synes Little Jacob skulle vært en mye større del av historien? Han er definitivt den beste figuren jeg har møtt i noe GTA-spill. De få oppdragene med han var også kjempekule. Synes Patrick McReary hadde kule oppdrag. Jeg liker han mer og mer LJ er jo artig på sin måte og... edit 2: Noen som får litt dårlig samvittighet av å gå og tekke for gardina fordi det kommer intense solstråler på skjermen? Det har jeg gjort i mange år... Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 I starten var alt så kjedelig og jeg gadd aldri å utforske noe på banene, slik som jeg gjorde i SA. Der gikk de første dagene med til å kjøre rundt og finne nye ting, drepe Ballas, kjøre langt og stunte. Her var det bare en by med noen oppdrag, så nå har jeg gjort de snart ferdig. Det er nå moroa begynner! edit: Noen som synes Little Jacob skulle vært en mye større del av historien? Han er definitivt den beste figuren jeg har møtt i noe GTA-spill. De få oppdragene med han var også kjempekule. edit 2: Noen som får litt dårlig samvittighet av å gå og tekke for gardina fordi det kommer intense solstråler på skjermen? Haha, bevis på at man er nerd :!: Men ja, det har jeg også gjort i masser av år. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Har 63,59 % nå og det finnes ingen navn å gå til. Betyr det at storyen er ferdig eller? Så random? Det står fortsatt på stats at jeg har 75 % mission progress med Jimmy og 73,33 % med roman. Ringer de etter hvert? edit: Fikk melding av Ray om å møte Jimmy, ca 3 sekund etter jeg postet dette. Endret 25. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Har man spilt for mye GTA om man sitter i en drosje på ordentlig og blir sur for at drosjesjåføren ikke ville sette på Radio Vladivostok? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 da har man blitt litt for avhengig spør du meg! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Herregud, Chilifinger Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hva faen sa jeg? som var så jævlig morsomt? Endret 25. mai 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Hva faen sa jeg? som var så jævlig morsomt? da har man blitt litt for avhengig spør du meg! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Don't get it. Trodde det var hawaii2k vi lo av... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Don't get it. Trodde det var hawaii2k vi lo av... Det er det. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Herregud, Chilifinger da lo dere av meg! edit: kanskje "Avhengig" var et dårlig ord, men de som prøver forstod setningen edit2: Vintermåne haha, nå lol'd jeg vertfall Endret 25. mai 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Herregud, Chilifinger da lo dere av meg! Og det er bare å bli vant til det. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 edit: kanskje "Avhengig" var et rart ord, men de som prøver forstod setningen Å herregud. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 i don't understand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå