Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har vel to forskjellige alternativer frå tredjeperson i bil, ein nærme og ein litt lengre vekke. Eg synest det er greit som det er, over ein bakkekant brukar eg analog for å få betre oversikt, men når eg køyrer ellers er det ikkje noko eg har behov for.

Lenke til kommentar

Når man får opp farten løfter kameraet seg en smule. Jeg syntes det var litt lavt i starten, men har vendt meg mer og mer til det. Nå jokker jeg bare høyrestikke noen få ganger.

Har fått meg Turismo, et par banshee og Super GT... Stiger i gradene

Lenke til kommentar

Nokre av mine favorittar er Ein Zwei Drei på Vladivostok, ein anna på same kanal, The Seeker og One Vision på Liberty Rock. Goodbye Horses på Liberty Rock er og ganske tøff. :p

Edit: Kjøp på Perseus. Det er ein dress der med rosa (trur eg) slips, som heiter Perseus Suit trur eg, kjøper du ein suit så har du det du treng, unntatt sko. Der kan du kjøpe nokre svarte lakksko, dei finaste dei har i utvalet på butikken. Kjøp av dressjakke og bukse funker ikkje alltid, du skal visstnok ha ein heil suit.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Nokre av mine favorittar er Ein Zwei Drei på Vladivostok, ein anna på same kanal, The Seeker og One Vision på Liberty Rock. Goodbye Horses på Liberty Rock er og ganske tøff. :p

Hadde en herlig opplevelse her tidligere: Hadde akkurat sava, så klokka var rundt 8 på morningen. Jeg cruiser over brua med bomstasjonen, svinger inn til Algonquin mens jeg hører på litt reklame på LRR. Akkurat i det jeg svinger av fra bomstasjonbrua starter riffet til One Vision. Det er den villeste opplevelsen jeg har hatt, og den følelsen jeg hadde der er en sjelden greie!

Nei det var knalltøffe saker! :D

Lenke til kommentar
Er det nokon som hugsar den eine låta frå GTA 3? Det var ei kvinne som sang. Litt sånn type sang som "moonlight shadow" liksom.

De jeg husker best fra GTA 3 er vel

Amy Holland - She's On Fire

Elizabeth Daily - Shake It Up

og

Paul Engemann - Push It to the Limit

På Flashback :cool:

Forøvrig så holder jeg meg til Liberty Rock Radio i GTA IV, med Black Sabbath, Thin Lizzy og Genesis :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...