mamama Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) har et lite spørsmål... Når man får meldinger av Stevie eller hva han heter om biler man skal stjele, er det bare å finne hvilken som helst av den typen(f.eks en comet) eller er det en spesiel man må ta? Brucie Du sjekker mailen og svarer med et smilefjes, positivt. Du takker ja og når du går ut av internettkafeen får du opp en location på radaren din hvor bilen befinner seg. Kjør dit, stjel bilen og kjør den til Brucies garasje. Eidt: For sein. det er noe annet det, det er de 10 bilene du skal ta for brucie, de 30 andre bilene får du på sms av stevie Haha ny fyr Nice Gleder meg til jeg kommer dit. Må bare klare det bankranet . Har kun prøvd en gang pga tidspress men i dag har jeg tid så da skal jeg komme lengre. Endret 22. mai 2008 av Dotten Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvor skal jeg levere bilene som Stevie ønsker? Får ikke opp noen marker.. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hvor skal jeg levere bilene som Stevie ønsker? Får ikke opp noen marker.. Leveres i "Garage" i Bohan. Du ser den på kartet. Endret 22. mai 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som har lyktes med prostituerte? Hver gang jeg kjører opp til de og tuter, bare løper de sin vei, eller står å glaner på bilen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Noen som har lyktes med prostituerte? Hver gang jeg kjører opp til de og tuter, bare løper de sin vei, eller står å glaner på bilen min. Da er de kanskje ikke horer... Edit: Btw, det egentlig ikke noe poeng med horer, det er bare en tungvint måte å fylle opp livene. Endret 22. mai 2008 av Slettet-q5ES5fDk Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som har lyktes med prostituerte? Hver gang jeg kjører opp til de og tuter, bare løper de sin vei, eller står å glaner på bilen min. Da er de kanskje ikke horer... Wat. Det var jo noen som skrev at de hengte rundt i south Bohan på natta, og det er plenty med damer som ser akkurat ut som horer slik de blir beskrevet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Edit: Btw, det egentlig ikke noe poeng med horer, det er bare en tungvint måte å fylle opp livene. Joda, men alt skal prøvast Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Edit: Btw, det egentlig ikke noe poeng med horer, det er bare en tungvint måte å fylle opp livene. Joda, men alt skal prøvast Nettopp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Edit: Btw, det egentlig ikke noe poeng med horer, det er bare en tungvint måte å fylle opp livene. Joda, men alt skal prøvast Joa, kan vel være enig. Fet signatur btw... Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Den helikoptertur-achievementen, hvor mange forskjellige turer må jeg dra på? Og er det mulig å trykke "A", så jeg slipper å se den, og likevel få achievemnten? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Ang Darko Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kan velge mellom å drepe han eller ikke, jeg har tenkt til det, men er det noen fordeler med å ikke gjøre det? EDIT glem det, har tatt avgjørelsen, nå står jeg ovenfor et annet problem med dimitri Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg kan velge å drepe han eller ikke, hva bør jeg gjøre? Endret 22. mai 2008 av MrLG Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Ang Darko Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kan velge mellom å drepe han eller ikke, jeg har tenkt til det, men er det noen fordeler med å ikke gjøre det? EDIT glem det, har tatt avgjørelsen, nå står jeg ovenfor et annet problem med dimitri Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg kan velge å drepe han eller ikke, hva bør jeg gjøre? Valget ditt får konsekvenser. Ikke les dette hvis du ikke vil vite hva som vil skje: Hvis du dreper Dimitri dør Kate. Hvis du velger deal dør Roman. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Den helikoptertur-achievementen, hvor mange forskjellige turer må jeg dra på? Og er det mulig å trykke "A", så jeg slipper å se den, og likevel få achievemnten? Du må fly alle fem turane. Det er riktignok 6 landingsplasser, men trur det kun er 5 helikopter. Hugsar ikkje heilt, tok denne achievementen i dag. Er det 6 så tar du 6. Du treng kun ta kvart helikopter ein gang, men du må ta alle, det er forskjellig tur for kvar landingsplass. Alle helikopterene er ikkje alltid der, så du tar dei 2-3 som er der og kjem tilbake ved ein seinare anledning for å ta resten. Du treng forresten ikkje fullføre turen. Du kan setje deg inn og trykke A med ein gang for å avslutte turen, den blir likevel registrert. Eg tok alle stunt jumps i dag, samt Little Jacob sine oppdrag og current crime. Er kome til circa. 85%, så det er litt jobb igjen. Kom over ein del irriterande stunt jumps. Spesielt eitt der eg måtte treffe heilt perfekt for å klare det, hoppa eg ein meter for langt eller for kort fekk eg ikkje det godkjent. Trur eg hadde 15-20 forsøk. Brukte NRG 900, Banshee og diverse bilar eg fant gatelangs. Fant etterkvart ut at eg ikkje hadde bruk for noko superbil eller supermotorsykkel, unntatt på enkelte. Veldig praktisk å kunne setje mobiltelefonen i sleep så eg slepp å bli oppryngt av folk heile tida, 100% likeness tar eg seinare. Endret 22. mai 2008 av Zeph Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Finnes det noe map for achievementen hvor man skal kjøre under bruer med helikopter. Finner nemlig ikke den siste. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hvor skal jeg levere bilene som Stevie ønsker? Får ikke opp noen marker.. Leveres i "Garage" i Bohan. Du ser den på kartet. Hm, skal finne en motorsykkel her nå. Får kun vite navnet på en bedrift i nærheten av sykkelen. Er det virkelig forventa at man skulle kunne huske bedriftnavn og man ser jo ikke akkurat veldig mye med det lille mms-bildet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Finnes det noe map for achievementen hvor man skal kjøre under bruer med helikopter. Finner nemlig ikke den siste. Då finn du nok svaret her: http://i25.tinypic.com/ajtk44.jpg Hm, skal finne en motorsykkel her nå. Får kun vite navnet på en bedrift i nærheten av sykkelen. Er det virkelig forventa at man skulle kunne huske bedriftnavn og man ser jo ikke akkurat veldig mye med det lille mms-bildet. Eg antar det er Freeway du skal finne. Du får vite av det er ein Willis Wash & Lube, altså eit vaskeri, så umogeleg er det ikkje, men absolutt ikkje lett nei. Bruk denne guiden: http://www.xbox360achievements.org/forum/s...amp;postcount=9 Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Noen som har lyktes med prostituerte? Hver gang jeg kjører opp til de og tuter, bare løper de sin vei, eller står å glaner på bilen min. Da er de kanskje ikke horer... Wat. Det var jo noen som skrev at de hengte rundt i south Bohan på natta, og det er plenty med damer som ser akkurat ut som horer slik de blir beskrevet. Ta deg en tur rundt Karl Johan en sen lørdag. En svingom forbi Strawinsky, Sportsbaren, Tiger Tiger, Fridays osv så finner du fort ut at mange som ser ut som horer ikke er horer. De bare kler seg sånn *venter seg litt reaksjoner nå..* Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Finnes det noe map for achievementen hvor man skal kjøre under bruer med helikopter. Finner nemlig ikke den siste. Då finn du nok svaret her: http://i25.tinypic.com/ajtk44.jpg Hm, skal finne en motorsykkel her nå. Får kun vite navnet på en bedrift i nærheten av sykkelen. Er det virkelig forventa at man skulle kunne huske bedriftnavn og man ser jo ikke akkurat veldig mye med det lille mms-bildet. Eg antar det er Freeway du skal finne. Du får vite av det er ein Willis Wash & Lube, altså eit vaskeri, så umogeleg er det ikkje, men absolutt ikkje lett nei. Bruk denne guiden: http://www.xbox360achievements.org/forum/s...amp;postcount=9 Willis Wash & Lube er ikke et vaskeri eid av en som heter Willi, men ligger i området som heter Willis Ligger vel bare én bilvask i det området Endret 23. mai 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Flere som synes at kameraet ligger for langt nede langs bakken når du kjører? Bruker hele tiden høyrestikka til å flytte det litt opp for en bedre oversikt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Flere som synes at kameraet ligger for langt nede langs bakken når du kjører? Bruker hele tiden høyrestikka til å flytte det litt opp for en bedre oversikt. Er det ingen kameravinkler som er "høyere oppe"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå