f(x) Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Det bankranet var jo bare teit. Det er det helt umulig å overleve. Har prøvd 8 ganger nå, og det er ikke morsomt lenger. Det er et av de morsomste oppdraget i hele spillet. Nesten irreterende å klare på første forsøk, da jeg kunne hatt mye morsomt med det ved å prøve flere ganger. Det er et av de morsomste oppdraga ja var sykt fett.. Men hvor er bil butikken? Hørt at det er en bli butikk. står ikke no på kartet som følger med .. Det er ved leiligheten som Roman kjøper, er vel nabokvartalet.. Finner den ikke jeg.. Når du går ut av leiligheten som Roman kjøper går du til høyre og rundt hjørnet. Gå over veien og du ser mange glassruter ved siden av hverandre. Inn der ligger butikken "Grotti", som har mange Turismoer. Problemet er at jeg vet ikke hvor roman skal kjøpe leilighet Hvis du trykker ned-knappen ser du hvilken gate du er i. Butikken ligger i krysset mellom Bismarck og Pyrite (Algonquin). Det er langs østsiden av bydelen. Endret 21. mai 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Butikk med Turismo ligg aust for Middel Park langs Albany eller Bismarck Avenue ein plass. Leit litt der så finn du den. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Hva faen skal det til for å få ei kjerring i seng da? Dater Kate nå, og nederst på denne siden står det hva du skal ha på deg osv på daten med de forskjellige damene. Jeg hadde russiske klær, jeg kjørte patriot bilen og jeg spilte dart med henne men allikevel; "Good night Niko" :@ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Kate er vel ikke jenta med den mest gjestfrie fotstillingen nei. Fikk aldri sjans på hu. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Ble aldri noe action på meg heller med Kate. Tror kanskje det var pga Patric eller hva broren het. Kanskje hvis han respekterte meg mer så,, eller vet ikke. Butikk med Turismo ligg aust for Middel Park langs Albany eller Bismarck Avenue ein plass. Leit litt der så finn du den. Så det er den eneste inntektkilden jeg har nå? Vet hvor den butikken er. - Noen som vet om det er mulig å få seg en politi uniform? Endret 21. mai 2008 av zeus5k Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Turismo er for øvrig ikkje noko ein bør sløse parkeringsplass på. Eg har 6 plassar og på dei står det følgande: SuperGT, Sultan, Infernus, Comet, Coquette og NRG 900. Turismo og Banshee er dei to sportsbilane eg ikkje har, men dei er ganske lett å finne. Turismo står jo alltid i bilbutikken ved safehouse på Algonquin og Banshee finn eg vanlegvis ganske kjapt når eg køyrer rundt i Turismo. Skal eg bruke Sultan, Infernus eller NRG 900 til stunt jumps tar eg den på parkeringsplassen, køyrer rundt kvartalet til ein ny har spawna på veien eller parkert gatelangs. Eg har forresten ikkje test så mykje å selge bilar etter du er ferdig med Stevie-oppdragene, fekk 7000 for ein eg fant i nærleiken. Eg kan ikkje garantere at du får same sum som under Stevie-oppdragene, men skulle tru det. Uansett får du masse cash ved å gjennomføre alle oppdragene hans. I tillegg til at du får ein sjanse til å skaffe deg dei beste bilane, pluss NRG 900. Endret 21. mai 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Det bankranet var jo bare teit. Det er det helt umulig å overleve. Har prøvd 8 ganger nå, og det er ikke morsomt lenger. Det er et av de morsomste oppdraget i hele spillet. Nesten irreterende å klare på første forsøk, da jeg kunne hatt mye morsomt med det ved å prøve flere ganger. Det er et av de morsomste oppdraga ja var sykt fett.. Men hvor er bil butikken? Hørt at det er en bli butikk. står ikke no på kartet som følger med .. Det er ved leiligheten som Roman kjøper, er vel nabokvartalet.. Finner den ikke jeg.. Når du går ut av leiligheten som Roman kjøper går du til høyre og rundt hjørnet. Gå over veien og du ser mange glassruter ved siden av hverandre. Inn der ligger butikken "Grotti", som har mange Turismoer. Problemet er at jeg vet ikke hvor roman skal kjøpe leilighet Hvis du trykker ned-knappen ser du hvilken gate du er i. Butikken ligger i krysset mellom Bismarck og Pyrite (Algonquin). Det er langs østsiden av bydelen. Der ja. Jeg trudde det var et sted på den øya jeg akkurat fikk er det ikke en der? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Får man mulighet seinere i spillet til å kjøpe leilighet, biler eller andre klær? Jeg har kommet til bankranet. Edit: jeg vet om de to klesbutikkene som er på øy nummer 2. Endret 21. mai 2008 av mamama Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Nei, du har den russiske klesbutikken, Perseus og Modo, meir får du ikkje. Leilighetar får du, kan ikkje kjøpast. Bilar kan du heller ikkje kjøpe, men du får tilgang til fleire bilar på siste øya. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Nei, du har den russiske klesbutikken, Perseus og Modo, meir får du ikkje. Leilighetar får du, kan ikkje kjøpast. Bilar kan du heller ikkje kjøpe, men du får tilgang til fleire bilar på siste øya. Crap det er litt kjedelig. Får jeg den bilen dere har snakket om, den raske, på øy nr 3? Infernus eller hva det var? Den sjeldne. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Den får du på øy nr. to. Om du får Sultan og SuperGT på den er eg ikkje sikker på, men du får tak i alle om du vil. Om det står parkert den type bilar rundt som spawner på nytt veit eg ikkje, kun Turismo eg har funnet og prøvd. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 har et lite spørsmål... Når man får meldinger av Stevie eller hva han heter om biler man skal stjele, er det bare å finne hvilken som helst av den typen(f.eks en comet) eller er det en spesiel man må ta? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Nei, du må ta den du får bilete av. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) har et lite spørsmål... Når man får meldinger av Stevie eller hva han heter om biler man skal stjele, er det bare å finne hvilken som helst av den typen(f.eks en comet) eller er det en spesiel man må ta? Brucie Du sjekker mailen og svarer med et smilefjes, positivt. Du takker ja og når du går ut av internettkafeen får du opp en location på radaren din hvor bilen befinner seg. Kjør dit, stjel bilen og kjør den til Brucies garasje. Eidt: For sein. Endret 21. mai 2008 av mamama Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 er to karer man skal ta biler for, er ikke Brucie jeg snakker om:) Men hvordan finner jeg ut hvor bilene til Stevie er da?`Står vell no stedsnavn eller adresse syns jeg å huske men må jeg lete etter det gaten/stedet på kartet da eller kommer det opp på kartet? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Var rimelig sikker på at man fikk huset til P etterhvert, men den gang ei. Hadde vært pent med et par garasjer og en villa. En helipad i bakgården hadde vært greit det og. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Du får eit bilete (riktignok dårleg) samt ein lokasjon, så du kan jo spore dei opp sjølv. Eller du kan bruke dette kartet. Det er ikkje alltid ein bil står der når du først kjem, så det kan være lurt å ta seg ein rundt rundt kvartalet om du ikkje finn den med ein gang. Kartet er ikkje så detaljert, men det er ganske greit å finne dei. Beskrivelsen på meldingen hjelper og. Som "Near Hospital". Lenke til kommentar
ghffgfe Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Over 30 % Hvem skal jeg drepe av de brødrne, Derrick eller Francis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 har et lite spørsmål... Når man får meldinger av Stevie eller hva han heter om biler man skal stjele, er det bare å finne hvilken som helst av den typen(f.eks en comet) eller er det en spesiel man må ta? Brucie Du sjekker mailen og svarer med et smilefjes, positivt. Du takker ja og når du går ut av internettkafeen får du opp en location på radaren din hvor bilen befinner seg. Kjør dit, stjel bilen og kjør den til Brucies garasje. Eidt: For sein. det er noe annet det, det er de 10 bilene du skal ta for brucie, de 30 andre bilene får du på sms av stevie Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Over 30 % Hvem skal jeg drepe av de brødrne, Derrick eller Francis? Jeg drepte Francis. Han var en jævla tulling med elendig moral og tankegang. Jeg leste på nettet at man kunne ringe Francis for å bli kvitt all purk én gang hvis du lot han overleve, men én gang er ikke verdt det. Ellers er den eneste forskjellen jeg vet om at du får kortere avstand til Kirkegården/gravplassen hvis du dreper Francis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå