Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Jepp, gjer oppdragene til Stevie, dvs, stel bilar og lever dei.

Eg har tatt 24 bilar no og har sikkert fått 200 000 på det så langt. Når du har tatt og levert alle 30 kan du seinare levere bilar når du vil. Ein kjapp måte å tene pengar på då er å ta Turismo frå bilbutikken ved sida av safehouset på Algonquin og køyr dei opp. Der kjem det nye heile tida. Det er den sportsbilen som er lettast å få tak i og det er ingen andre bilar du får meir pengar for. Eit par du får like mykje for. 36 800 eller noko sånt for ein Turismo.

Du kan og køyre litt fram og tilbake med ein bil rundt garasjen for at det skal kome fleire av same type køyrande, eller som står parkert. Då kan du levere ein bil og bruke den andre til å få fram fleire.

Ja fant dette i sta jeg også, fant meldinga jeg fikk fra han for 100 år sida, men som jeg aldri gjorde noe med. Er en MC som skal stjeles der tror jeg, men det står bare hvor det er, ikke noe på kartet liksom, er det noe som må aktiveres eller noe? :hmm:

Fant den lille scooterjævelen til slutt og fikk levert den, men skal det ikke komme en ny melding fra Stevie nå da? Får ikke noe jeg hvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, gjer oppdragene til Stevie, dvs, stel bilar og lever dei.

Eg har tatt 24 bilar no og har sikkert fått 200 000 på det så langt. Når du har tatt og levert alle 30 kan du seinare levere bilar når du vil. Ein kjapp måte å tene pengar på då er å ta Turismo frå bilbutikken ved sida av safehouset på Algonquin og køyr dei opp. Der kjem det nye heile tida. Det er den sportsbilen som er lettast å få tak i og det er ingen andre bilar du får meir pengar for. Eit par du får like mykje for. 36 800 eller noko sånt for ein Turismo.

Du kan og køyre litt fram og tilbake med ein bil rundt garasjen for at det skal kome fleire av same type køyrande, eller som står parkert. Då kan du levere ein bil og bruke den andre til å få fram fleire.

Ja fant dette i sta jeg også, fant meldinga jeg fikk fra han for 100 år sida, men som jeg aldri gjorde noe med. Er en MC som skal stjeles der tror jeg, men det står bare hvor det er, ikke noe på kartet liksom, er det noe som må aktiveres eller noe? :hmm:

Fant den lille scooterjævelen til slutt og fikk levert den, men skal det ikke komme en ny melding fra Stevie nå da? Får ikke noe jeg hvertfall.

Tar 6 timer ingame før du får ny melding. Bare å ta en manuell save i et safehouse så kommer meldingen med en gang ;)

Lenke til kommentar
Trenger hjelp med en ting.

Jeg må ha på meg noen spesielle klær ..

"You need to be wearing a suit and tie with smart shoes before meeting packie"

Heter det jeg skal ha på meg suit and tie? finner det ikke noe sted..

Dra på klesbutikken Perseus i Algonquin, der har dem dress og sko.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Vet. jeg har kjøpt dress og sko der. men det går jo ikke..

Lenke til kommentar

Vet. jeg har kjøpt dress og sko der. men det går jo ikke..

Funket fint for meg. Kjøpte svart dress med rødt slips og svarte sko.

Lenke til kommentar

Akkurat det jeg hadde på meg når jeg kom første gang. Nå har jeg liskom brukte 5000kroner på klær og sko og en del på taxi.

eller jeg hadde på med tennis sko første gang. jeg drar til huest å bytter,

Edit: Klarte det nå..

Endret av Henry9
Lenke til kommentar

Kor langt kjem du då? Det er berre å ha oppe Colten, og evt. pælme nades på større grupperinger av soldatar. Husk å bruk cover FLITTIG. Brukte ein del forsøk på dette eg òg, mest pga. tåplige feil nede i undergrunnen. Blei påkjørt av subben osv. Når du kjem opp frå undergrunnen, kan du springe ut og til høgre.. Så spring du ein god del til fots, for så å ta ein random bil som står parkert. Purken har store problem med å få tak i deg så lenge du spring til fots.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk
Det bankranet var jo bare teit. Det er det helt umulig å overleve. Har prøvd 8 ganger nå, og det er ikke morsomt lenger.

Det er et av de morsomste oppdraget i hele spillet. Nesten irreterende å klare på første forsøk, da jeg kunne hatt mye morsomt med det ved å prøve flere ganger.

Lenke til kommentar
Det bankranet var jo bare teit. Det er det helt umulig å overleve. Har prøvd 8 ganger nå, og det er ikke morsomt lenger.

Det er et av de morsomste oppdraget i hele spillet. Nesten irreterende å klare på første forsøk, da jeg kunne hatt mye morsomt med det ved å prøve flere ganger.

Det er et av de morsomste oppdraga ja ;)

var sykt fett..

Men hvor er bil butikken? Hørt at det er en bli butikk. står ikke no på kartet som følger med ..

Lenke til kommentar

var sykt fett..

Men hvor er bil butikken? Hørt at det er en bli butikk. står ikke no på kartet som følger med ..

Det er ved leiligheten som Roman kjøper, er vel nabokvartalet..

Lenke til kommentar

var sykt fett..

Finner den ikke jeg..

Lenke til kommentar

var sykt fett..

Finner den ikke jeg..

Når du går ut av leiligheten som Roman kjøper går du til høyre og rundt hjørnet. Gå over veien og du ser mange glassruter ved siden av hverandre. Inn der ligger butikken "Grotti", som har mange Turismoer.

Lenke til kommentar

Kor langt kjem du då? Det er berre å ha oppe Colten, og evt. pælme nades på større grupperinger av soldatar. Husk å bruk cover FLITTIG. Brukte ein del forsøk på dette eg òg, mest pga. tåplige feil nede i undergrunnen. Blei påkjørt av subben osv. Når du kjem opp frå undergrunnen, kan du springe ut og til høgre.. Så spring du ein god del til fots, for så å ta ein random bil som står parkert. Purken har store problem med å få tak i deg så lenge du spring til fots.

Når jeg kommer opp fra subwayen har jeg alltid så lite liv at jeg blir skutt av all politiet som er der med en gang og dør.

Lenke til kommentar

var sykt fett..

Finner den ikke jeg..

Når du går ut av leiligheten som Roman kjøper går du til høyre og rundt hjørnet. Gå over veien og du ser mange glassruter ved siden av hverandre. Inn der ligger butikken "Grotti", som har mange Turismoer.

Problemet er at jeg vet ikke hvor roman skal kjøpe leilighet

Lenke til kommentar

Word tha fuck up ( for å leve opp til gangster miljøet ). Klarte det på første forsøk jeg og, synes det var det kuleste oppdraget i hele spillet. Var egentlig litt surt å få det til på første første forsøk :(

Lenke til kommentar

Word tha fuck up ( for å leve opp til gangster miljøet ). Klarte det på første forsøk jeg og, synes det var det kuleste oppdraget i hele spillet. Var egentlig litt surt å få det til på første første forsøk :(

Haha, jeg hadde titlet fullstending hadde jeg brukt 8ganger eller mere på det oppdraget^^ synes litt synd i deg siden det må være sinnsykt frustrende :/

Klarte det også på første forsøk men var bare nesten, hadde ørlite helse igjen på slutten :/

-

Noe jeg lurte på er hvordan kan man tjene penger når man har gjort seg ferdig med storymode + alle bilene Bruice vil ha.

Ser bare pengene mine forsvinner bort i våpen og sykehus regning (elns).

Endret av zeus5k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...