Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Eg klarte å kjøra meg frå 4-sjerners politi, men fekk ikkje "Walk Free"-achievementen. Kvifor ikkje?

Einaste cheaten eg har brukt er health-cheaten, der det står at "Cleaned The Mean Streets" er blocked.

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

null prob, blir bare litt sliten i løpefingern,

jeg brukte 10-15min tror jeg..

når du er på kanten av ringen, finn et sted og gjemm deg akkuratt i den gråe sonen,

slik at de ikke ser deg og vent noen sekunder..

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Jepp, gjer oppdragene til Stevie, dvs, stel bilar og lever dei.

Eg har tatt 24 bilar no og har sikkert fått 200 000 på det så langt. Når du har tatt og levert alle 30 kan du seinare levere bilar når du vil. Ein kjapp måte å tene pengar på då er å ta Turismo frå bilbutikken ved sida av safehouset på Algonquin og køyr dei opp. Der kjem det nye heile tida. Det er den sportsbilen som er lettast å få tak i og det er ingen andre bilar du får meir pengar for. Eit par du får like mykje for. 36 800 eller noko sånt for ein Turismo.

Du kan og køyre litt fram og tilbake med ein bil rundt garasjen for at det skal kome fleire av same type køyrande, eller som står parkert. Då kan du levere ein bil og bruke den andre til å få fram fleire.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Jepp, gjer oppdragene til Stevie, dvs, stel bilar og lever dei.

Eg har tatt 24 bilar no og har sikkert fått 200 000 på det så langt. Når du har tatt og levert alle 30 kan du seinare levere bilar når du vil. Ein kjapp måte å tene pengar på då er å ta Turismo frå bilbutikken ved sida av safehouset på Algonquin og køyr dei opp. Der kjem det nye heile tida. Det er den sportsbilen som er lettast å få tak i og det er ingen andre bilar du får meir pengar for. Eit par du får like mykje for. 36 800 eller noko sånt for ein Turismo.

Du kan og køyre litt fram og tilbake med ein bil rundt garasjen for at det skal kome fleire av same type køyrande, eller som står parkert. Då kan du levere ein bil og bruke den andre til å få fram fleire.

Ja fant dette i sta jeg også, fant meldinga jeg fikk fra han for 100 år sida, men som jeg aldri gjorde noe med. Er en MC som skal stjeles der tror jeg, men det står bare hvor det er, ikke noe på kartet liksom, er det noe som må aktiveres eller noe? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk
Har 440000 nå, så mangler 60000 for å få den 500000 achievementen. Eneste problemet er at jeg er ferdig med storyen, og jeg får jo så lite penger av de småmissionene. Er det noen måter å tjene litt skikkelige penger utenfor storyen?

Multiplayer ?

Jeg har planer om å lagre før siste missionet, og ta

begge de anternaltive sluttene, for å få de 250 000 som tenges.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...