Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Eg klarte å kjøra meg frå 4-sjerners politi, men fekk ikkje "Walk Free"-achievementen. Kvifor ikkje? Einaste cheaten eg har brukt er health-cheaten, der det står at "Cleaned The Mean Streets" er blocked. Endret 20. mai 2008 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Er det ikke 5 som skal til? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Fordi du skal komme deg unna til fots. No cars, no bikes, no helicopters, just you. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Prøv dette: http://www.xbox360achievements.org/forum/s...amp;postcount=6 Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Fordi du skal komme deg unna til fots.No cars, no bikes, no helicopters, just you. Jeg var i bil når jeg fikk den achievmenten. Kan være noe loka pga jeg bytta bil mens jeg var inne i wantedsonen, men tviler. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Hvordan i alle dager skal man klare å løpe fra en 4stjerners wanted? :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) null prob, blir bare litt sliten i løpefingern, jeg brukte 10-15min tror jeg.. når du er på kanten av ringen, finn et sted og gjemm deg akkuratt i den gråe sonen, slik at de ikke ser deg og vent noen sekunder.. Endret 21. mai 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Ja, men er det ikke det som er problemet? Altså å faktisk komme seg ut av wanted sirkelen? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg fikk "One man army" i går (Seks stjerner og overleve i 5 min). Det klarte jeg ved å kjøre en av de raskere båttypene og bare kjørte fremover hele tiden. Helikopterene og båtene bak holdt samme distansen hele veien. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 lurte på hva som er den høyeste ranken, har sett en i lvl8 men ikke høyere. Og hvordan jeg vet om en av spillerne er "rockstar Developer"? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Ja, men er det ikke det som er problemet? Altså å faktisk komme seg ut av wanted sirkelen? Subway er din venn. Sjekk linken til Zeph Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Har 440000 nå, så mangler 60000 for å få den 500000 achievementen. Eneste problemet er at jeg er ferdig med storyen, og jeg får jo så lite penger av de småmissionene. Er det noen måter å tjene litt skikkelige penger utenfor storyen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Jepp, gjer oppdragene til Stevie, dvs, stel bilar og lever dei. Eg har tatt 24 bilar no og har sikkert fått 200 000 på det så langt. Når du har tatt og levert alle 30 kan du seinare levere bilar når du vil. Ein kjapp måte å tene pengar på då er å ta Turismo frå bilbutikken ved sida av safehouset på Algonquin og køyr dei opp. Der kjem det nye heile tida. Det er den sportsbilen som er lettast å få tak i og det er ingen andre bilar du får meir pengar for. Eit par du får like mykje for. 36 800 eller noko sånt for ein Turismo. Du kan og køyre litt fram og tilbake med ein bil rundt garasjen for at det skal kome fleire av same type køyrande, eller som står parkert. Då kan du levere ein bil og bruke den andre til å få fram fleire. Endret 21. mai 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Har 440000 nå, så mangler 60000 for å få den 500000 achievementen. Eneste problemet er at jeg er ferdig med storyen, og jeg får jo så lite penger av de småmissionene. Er det noen måter å tjene litt skikkelige penger utenfor storyen? Multiplayer ? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Han prater om singelplayer cash MP cash gjelder kun for ranken din. Når det gjelder "Walk Free" achievmenten så er det bare å kjøre bilen helt frem til enden av sirkelen og spasere ut av den. Slik jeg gjorde det..... Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Hva er nr til taxi? Hvis det er et.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Du kan be roman om å sende en. Et av valgene på kontkten hans hvis du er kommet så langt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Jepp, gjer oppdragene til Stevie, dvs, stel bilar og lever dei. Eg har tatt 24 bilar no og har sikkert fått 200 000 på det så langt. Når du har tatt og levert alle 30 kan du seinare levere bilar når du vil. Ein kjapp måte å tene pengar på då er å ta Turismo frå bilbutikken ved sida av safehouset på Algonquin og køyr dei opp. Der kjem det nye heile tida. Det er den sportsbilen som er lettast å få tak i og det er ingen andre bilar du får meir pengar for. Eit par du får like mykje for. 36 800 eller noko sånt for ein Turismo. Du kan og køyre litt fram og tilbake med ein bil rundt garasjen for at det skal kome fleire av same type køyrande, eller som står parkert. Då kan du levere ein bil og bruke den andre til å få fram fleire. Ja fant dette i sta jeg også, fant meldinga jeg fikk fra han for 100 år sida, men som jeg aldri gjorde noe med. Er en MC som skal stjeles der tror jeg, men det står bare hvor det er, ikke noe på kartet liksom, er det noe som må aktiveres eller noe? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Du kan be roman om å sende en. Et av valgene på kontkten hans hvis du er kommet så langt. Jeg har akkurat Drept .. playboy X Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Har 440000 nå, så mangler 60000 for å få den 500000 achievementen. Eneste problemet er at jeg er ferdig med storyen, og jeg får jo så lite penger av de småmissionene. Er det noen måter å tjene litt skikkelige penger utenfor storyen? Multiplayer ? Jeg har planer om å lagre før siste missionet, og ta begge de anternaltive sluttene, for å få de 250 000 som tenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå