cHilfiger Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Har bare blitt foreslket i å spille "Deal Breaker", og det beste er at man får en del cash, hva er det man får mest av? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Eg har runda storyen og er i gang med resten, skal sei pengane går fort nedover, snart har eg under 40 000 igjen. Sjukehus og RPG tok seg kjapt og effektivt av kontoen. Fullført story spoiler: Må du ha 100% hos alle damene for å klare 100% i spelet? Kva med Kate som vart drepen i bryllupet? Eg hadde definitivt ikkje 100% før ho vart drept, går 100% i vasken då? Andre som og blir forbanna over å bli køyrt ned heile tida? Eg prøver å la være å springe ut i vegen, men ikkje alltid det går så bra. Har og opplevd å bli drept av ein bil med full armor. Vart sitjande fast mellom min og vedkomande sin bil. Blir eg påkøyrd så stel eg bilen eller skyt den som køyrde på meg, eventuelt ein kombinasjon av begge. Samme med politi som heile tida skal blande seg inn, sjølv om det blir meir jobb å bli kvitt tre stjerner enn ei må eg ta livet av dei. Rettferdigheten skal skje fyllest! Endret 19. mai 2008 av Zeph Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Blir jævlig forbanna av å bli påkjørt ja. Når noen er så uheldige og kjører meg ned skal de dø, ingen unntak! Straffen deres varierer mellom å bli skutt gjennom frontruta til å bli sendt til helvete ved hjelp av rotorbladet til et helikopter. Noe annet som er helt forjævlig irriterende er de dumme idiotene som alltid må skifte felt på motorveien når jeg kjører i full fart på motorsykkelen min. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Noe annet som er helt forjævlig irriterende er de dumme idiotene som alltid må skifte felt på motorveien når jeg kjører i full fart på motorsykkelen min. Kjenner meg igjen her, og det skjer alt for ofte også. Speil i frontruta finnes ikke i Liberty City. Og ja, alle som såvidt er borti meg må selvfølgelig bøte med døden. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Mye bra opplevelser i multiplayer. Hadde GTA Race med bare sykler på Times Square-banen. Etter å ha dødd noen ganger og kommet langt bak, ga jeg opp, og begynte å ødelegge litt for resten. Fant meg en buss som sto der og kjørte litt rundt. Når jeg så resten av gjengen komme kjørende svingte jeg bussen ut og blokkerte veien. Den første slapp unna men de to andre som kom smalt inn i siden på bussen. Fikk mange frusterte skrik på chatten da.. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Her er checklist for 100%: http://gta4.tv/100percent.php Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 skal jeg spille litt GTA eller øve til Norsk eksamen? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Ok, da skrur jeg på Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 skal jeg spille litt GTA eller øve til Norsk eksamen? Øving til norskeksamen er pointless. Du skal jo bare skrive en stil Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, men jeg sliter i NOrsk(2 eller 3), skal spille litt i natt tror jeg... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, men jeg sliter i NOrsk(2 eller 3), skal spille litt i natt tror jeg... Gjorde du det med vilje? Eller var det bare random typo? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) GJorde det ikke med vilje Gjorde edit: igjen Endret 20. mai 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Så ivrige folk er på drepinga her... Bare dere blir kjørt på skal de dø? Jeg orker ikke å få politi etter meg hele tiden, så da tar jeg heller en taxi til Cluckin' Bell for å få tilbake liv Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som vet om noen kriminelle jeg kan drepe nå som jeg har tatt alle på politets most wanted? Noen navn? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Andre som og blir forbanna over å bli køyrt ned heile tida? Eg prøver å la være å springe ut i vegen, men ikkje alltid det går så bra. Har og opplevd å bli drept av ein bil med full armor. Vart sitjande fast mellom min og vedkomande sin bil. Blir eg påkøyrd så stel eg bilen eller skyt den som køyrde på meg, eventuelt ein kombinasjon av begge. Samme med politi som heile tida skal blande seg inn, sjølv om det blir meir jobb å bli kvitt tre stjerner enn ei må eg ta livet av dei. Rettferdigheten skal skje fyllest! Kva har ein fotgjengarfelt til i GTA IV? Lenke til kommentar
freke Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Kva har ein fotgjengarfelt til i GTA IV? Det er vel ett av to steder det er ekstra fint å meie ned fotgjengere. Det andre er fortauet naturligvis Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Noen som vet om noen kriminelle jeg kan drepe nå som jeg har tatt alle på politets most wanted? Noen navn? Vigilante Use the in-car police computer to start and complete 20 'current crimes'. They do not need to be done consecutively. Complete 20 Vigilante Missions Endret 20. mai 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som vet om noen kriminelle jeg kan drepe nå som jeg har tatt alle på politets most wanted? Noen navn? Vigilante Use the in-car police computer to start and complete 20 'current crimes'. They do not need to be done consecutively. Complete 20 Vigilante Missions Hvor fant du dette? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) http://gta4.tv/100percent.php ^ | | der! Endret 20. mai 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå