Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man nå vel være med venner for å bli full ja. Hadde bra opplevelse når jeg spilte. Fløy helikopter, men måtte "nødlande" på veien. Landet midt i trafikken, på et par biler. Av en eller annen grunn begynte bilene å brenne etter hvert, og da startet kjedereaksjonen. Når en bil eksploderte begynte en annen å brenne. Folk begynte å brenne og abulansene kom, og da begynte de og brenne. Dette varte i kanskje 5 minutter. Skulle tro det var et krigsspill. Jeg fikk jo aldri politiet etter meg, siden det egentlig ikke var min skyld.. :p

Lenke til kommentar
Har hørt rykter at man kan rane kassapperater, er det mulig? Og er det mulig å drikke på bar uten å være ute med en kompis?

Det går ann å rane kasseaparater der det er sånn vaske sted. Man går gjennom en av de butikkene i et oppdrag ganske tidlig.

Noen ganger får man opptil 200$ andre ganger 20$. Og man får automatisk 1 stjerne.

Lenke til kommentar
Man nå vel være med venner for å bli full ja. Hadde bra opplevelse når jeg spilte. Fløy helikopter, men måtte "nødlande" på veien. Landet midt i trafikken, på et par biler. Av en eller annen grunn begynte bilene å brenne etter hvert, og da startet kjedereaksjonen. Når en bil eksploderte begynte en annen å brenne. Folk begynte å brenne og abulansene kom, og da begynte de og brenne. Dette varte i kanskje 5 minutter. Skulle tro det var et krigsspill. Jeg fikk jo aldri politiet etter meg, siden det egentlig ikke var min skyld.. :p

Hahaha!

Mon tro om man får den achievmenten ("Chain Reaction") ved å bruke den metoden :p

Lenke til kommentar
Har hørt rykter at man kan rane kassapperater, er det mulig? Og er det mulig å drikke på bar uten å være ute med en kompis?

Det går ann å rane kasseaparater der det er sånn vaske sted. Man går gjennom en av de butikkene i et oppdrag ganske tidlig.

Noen ganger får man opptil 200$ andre ganger 20$. Og man får automatisk 1 stjerne.

Tror du kan ta penger fra kassaparater i de fleste butikkene, gå bort til kassa også kommer det opp hvilken knapp du skal trykke på for at du får pengene.. Så løper de som jobber i butikken og du får en stjeren..

Lenke til kommentar

Trenger hjelp til siste(?) mission.

Er på One last thing mission. Klokken min står på 29:36, har jeg mulighet til å klare 30timers achivmenten? Jeg valgte hevn på førse forsøk, Jeg drepte Dimitri, og når jeg var utefor båten var kloken på 30:oo,11, skulle achivmenten dukket opp der, eller får vi ikke den før etter bryllpet? Og er deal oppdraget raskere?

Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Trenger hjelp til siste(?) mission.

Er på One last thing mission. Klokken min står på 29:36, har jeg mulighet til å klare 30timers achivmenten? Jeg valgte hevn på førse forsøk, Jeg drepte Dimitri, og når jeg var utefor båten var kloken på 30:oo,11, skulle achivmenten dukket opp der, eller får vi ikke den før etter bryllpet? Og er deal oppdraget raskere?

Håper noen kan hjelpe meg.

Det kommer ett mission etter det du driver på med nå.

Lenke til kommentar
Spiller folk flest på PS3, eller xbox?

Og fikk spillet i sted (til ps3), men vet ikke heelt hvordan man får tak i penger lett. Hvordan raner man folk? For hvis jeg banker dem, får jeg ikke noe penger :p

Er bare å ta oppdrag, der penga ligger. Etterhvert sitter du faktisk igjen med for mye penger. Har en halv mill nå, har ikke en dritt å bruke det på. Det burde vært muligheter for å kjøpe opp diverse store eindommer og hus. Eller en strippeklubb eller noe, det hadde vært kult å eie - så får du så så mye penger hver mnd og sånn.

Arg, alt for mye jeg savner i GTA IV... :( Når man har runna spillet er det liksom ikke en dritt å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg synes at det var lite å bruke pengene på.

Våpen får jeg fra oppdrag, og det er jo det det eneste man kan bruke store penger på.

Jeg sitter på $ 60,000. Tror det blir en liten snartur til et lite *kremt* horestrøk. Men jeg finner det aldri, så det blir vel pølse med brød for alle penga. (^^,)

Lenke til kommentar

Lurer bare på en liten ting rundt 33 % og litt generelt:

Når jeg kan velge om jeg vil drepe noen eller ikke, så blir det et slikt blått sikte gjør det ikke? For eksempel i "The Final Interview", når jeg skal drepe han Goldberg. Jeg må drepe han må jeg ikke? Selv om han ber meg gang på gang å ikke gjøre det... Det samme med Mikhail Faustin. Slik at jeg ikke har gått forbi noe her. :p

Lenke til kommentar
Jeg synes at det var lite å bruke pengene på.

Våpen får jeg fra oppdrag, og det er jo det det eneste man kan bruke store penger på.

Jeg sitter på $ 60,000. Tror det blir en liten snartur til et lite *kremt* horestrøk. Men jeg finner det aldri, så det blir vel pølse med brød for alle penga. (^^,)

Pengene blir vekk med en gang da. Jeg hadde 40000 men så døde jeg 4 ganger så hadde 27 eller no. Mister jo så sykt mye penger når man dør

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...