mamama Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som har sett TV-serien 'Republican Space Rangers' på TV i GTA IV? Er det meg eller ser draktene deres litt ut som de i Halo? Tegnefilmen? Jeg synes ikke det ligner. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Er jo rimelig opplagt at de skal se ut som Master Chief ja, hadde lignet mere om de ikke hadde hatt gjennomsiktig glass på maska, men så skal man jo se ansiktet på de som prater. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Har hørt rykter at man kan rane kassapperater, er det mulig? Og er det mulig å drikke på bar uten å være ute med en kompis? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Man nå vel være med venner for å bli full ja. Hadde bra opplevelse når jeg spilte. Fløy helikopter, men måtte "nødlande" på veien. Landet midt i trafikken, på et par biler. Av en eller annen grunn begynte bilene å brenne etter hvert, og da startet kjedereaksjonen. Når en bil eksploderte begynte en annen å brenne. Folk begynte å brenne og abulansene kom, og da begynte de og brenne. Dette varte i kanskje 5 minutter. Skulle tro det var et krigsspill. Jeg fikk jo aldri politiet etter meg, siden det egentlig ikke var min skyld.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Har hørt rykter at man kan rane kassapperater, er det mulig? Og er det mulig å drikke på bar uten å være ute med en kompis? Det går ann å rane kasseaparater der det er sånn vaske sted. Man går gjennom en av de butikkene i et oppdrag ganske tidlig. Noen ganger får man opptil 200$ andre ganger 20$. Og man får automatisk 1 stjerne. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Man nå vel være med venner for å bli full ja. Hadde bra opplevelse når jeg spilte. Fløy helikopter, men måtte "nødlande" på veien. Landet midt i trafikken, på et par biler. Av en eller annen grunn begynte bilene å brenne etter hvert, og da startet kjedereaksjonen. Når en bil eksploderte begynte en annen å brenne. Folk begynte å brenne og abulansene kom, og da begynte de og brenne. Dette varte i kanskje 5 minutter. Skulle tro det var et krigsspill. Jeg fikk jo aldri politiet etter meg, siden det egentlig ikke var min skyld.. Hahaha! Mon tro om man får den achievmenten ("Chain Reaction") ved å bruke den metoden Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Har hørt rykter at man kan rane kassapperater, er det mulig? Og er det mulig å drikke på bar uten å være ute med en kompis? Det går ann å rane kasseaparater der det er sånn vaske sted. Man går gjennom en av de butikkene i et oppdrag ganske tidlig. Noen ganger får man opptil 200$ andre ganger 20$. Og man får automatisk 1 stjerne. Tror du kan ta penger fra kassaparater i de fleste butikkene, gå bort til kassa også kommer det opp hvilken knapp du skal trykke på for at du får pengene.. Så løper de som jobber i butikken og du får en stjeren.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Spiller folk flest på PS3, eller xbox? Og fikk spillet i sted (til ps3), men vet ikke heelt hvordan man får tak i penger lett. Hvordan raner man folk? For hvis jeg banker dem, får jeg ikke noe penger Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 X-box her! Liker kontrollen mykje betre enn playstation sin. Du må nok drepa dei om du skal få pengane deiras. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Trenger hjelp til siste(?) mission. Er på One last thing mission. Klokken min står på 29:36, har jeg mulighet til å klare 30timers achivmenten? Jeg valgte hevn på førse forsøk, Jeg drepte Dimitri, og når jeg var utefor båten var kloken på 30:oo,11, skulle achivmenten dukket opp der, eller får vi ikke den før etter bryllpet? Og er deal oppdraget raskere? Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Trenger hjelp til siste(?) mission. Er på One last thing mission. Klokken min står på 29:36, har jeg mulighet til å klare 30timers achivmenten? Jeg valgte hevn på førse forsøk, Jeg drepte Dimitri, og når jeg var utefor båten var kloken på 30:oo,11, skulle achivmenten dukket opp der, eller får vi ikke den før etter bryllpet? Og er deal oppdraget raskere? Håper noen kan hjelpe meg. Det kommer ett mission etter det du driver på med nå. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Spiller folk flest på PS3, eller xbox? Og fikk spillet i sted (til ps3), men vet ikke heelt hvordan man får tak i penger lett. Hvordan raner man folk? For hvis jeg banker dem, får jeg ikke noe penger Er bare å ta oppdrag, der penga ligger. Etterhvert sitter du faktisk igjen med for mye penger. Har en halv mill nå, har ikke en dritt å bruke det på. Det burde vært muligheter for å kjøpe opp diverse store eindommer og hus. Eller en strippeklubb eller noe, det hadde vært kult å eie - så får du så så mye penger hver mnd og sånn. Arg, alt for mye jeg savner i GTA IV... Når man har runna spillet er det liksom ikke en dritt å gjøre. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Hvordan dreper jeg dem? Jeg slår dem helt til livet rundt sirkelen deres (når jeg har lock on target) blir tomt, og de bare ligger der. Har bare knyttnever å bruke =p Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Når man har runna spillet er det liksom ikke en dritt å gjøre. Skyte duer? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Skyte duer? Glemte den. Det er jo faktisk sinnsykt fett. NNNNNNNNNNEEEJJJJ Men får vel prøve å få 100% da ... Blir feil å legge fra seg et GTA-spill såppas tidlig selv om varigheten her ikke helt matcher SA. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg synes at det var lite å bruke pengene på. Våpen får jeg fra oppdrag, og det er jo det det eneste man kan bruke store penger på. Jeg sitter på $ 60,000. Tror det blir en liten snartur til et lite *kremt* horestrøk. Men jeg finner det aldri, så det blir vel pølse med brød for alle penga. (^^,) Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Lurer bare på en liten ting rundt 33 % og litt generelt: Når jeg kan velge om jeg vil drepe noen eller ikke, så blir det et slikt blått sikte gjør det ikke? For eksempel i "The Final Interview", når jeg skal drepe han Goldberg. Jeg må drepe han må jeg ikke? Selv om han ber meg gang på gang å ikke gjøre det... Det samme med Mikhail Faustin. Slik at jeg ikke har gått forbi noe her. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Du må nok drepa både Goldberg og Faustin ja. Det er klart dei ber deg om å ikkje skyte dei, det er jo snakk om liv eller død:p Men det er eit par situasjonar der ein kan velge mellom person A eller B, utruleg kult at ein får slike val igrunn. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Regnet med det var noe sånt ja. Gode nyheter. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg synes at det var lite å bruke pengene på. Våpen får jeg fra oppdrag, og det er jo det det eneste man kan bruke store penger på. Jeg sitter på $ 60,000. Tror det blir en liten snartur til et lite *kremt* horestrøk. Men jeg finner det aldri, så det blir vel pølse med brød for alle penga. (^^,) Pengene blir vekk med en gang da. Jeg hadde 40000 men så døde jeg 4 ganger så hadde 27 eller no. Mister jo så sykt mye penger når man dør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå