Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Siste oppdrag:

Eg trur du blir skutt uansett kva du gjer. I cutscenen brenn det iallfall i helikopteret, og Niko må landa. Deretter får du følga Pegorino til fots, ifrå der er det ikkje vanskeleg :)

Utruleg kult oppdrag! Glad eg valte hevn og ikkje deal, Roman kan vera irriterande, men det er no kjekt å ha fetteren sin i live!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken multiplayerdel får man mest penger på forresten? jeg trives best i team deathmatch, men det blir som regel ikke mere enn 1200-1700$ per runde..

Akkurat nå spiller jeg for det meste co-op online. For de som ikke har prøvd det, heter de "Deal Breaker", "Hangmans NOOSE" og "Bomb Da Base II" i menyen.

2-4 stk, tar ikke veldig lang tid å gjennomføre de, og litt mer underholdende enn random gunfights. Easy = $ 2500, Medium = $ 3500, Hard = $ 4500. På Deal Breaker og Bomb da Base II får du i tillegg $ 100 pr. kill.

Lenke til kommentar
Siste oppdrag:

Eg trur du blir skutt uansett kva du gjer. I cutscenen brenn det iallfall i helikopteret, og Niko må landa. Deretter får du følga Pegorino til fots, ifrå der er det ikkje vanskeleg :)

Utruleg kult oppdrag! Glad eg valte hevn og ikkje deal, Roman kan vera irriterande, men det er no kjekt å ha fetteren sin i live!

Det er nok sant, men jeg ble SPRENGT i filler og ikke bare skutt^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Jeg synes MP delen er myebedre en Sp delen..bare digger det rett og slett :D

Jaja, jeg synes det er alt for dårlig i cops n robbers.. hvis JEG gjør at laget mitt vinner ved å drepe ca alle, så må jeg dele cash med alle de andre.

Pluss at det er ufattelig dårlig betalt å vinne eller tape.

Blir så altfor lite.

Lenke til kommentar

Det som er kjipt med dette siste oppdraget er at det er så langt og inneheld så mange ulike element og nye ting ein må forhalda seg til. Etter å ha skutt x antal folk kan ein liten feilmanøver i slutten øydeleggje alt!

Lurer på å gå gjennom storyen ein gong til snart, og ta dei motsatte valene enn eg tok denne gongen:)

Lenke til kommentar
Holder på på samme hopp, noen som kan hjelpe??

EDIT: Funnet ut hvor hoppet er. Det er midt inne på det stedet. Du må bruke motorsykkel

Gikk det uten å få politi etter seg eller må du skynte deg før de får busta deg?

Jeg har ikke prøvd å ta den, bare spurta rundt om kring der til jeg fant hoppet. Fikk purken etter meg ja

Lenke til kommentar

Har fått et kjipt problem jeg trenger hjelp til. Vet ikke om det er en bug eller om jeg har oversett noe.

I oppdraget hvor jeg skal drepe Dimitri så rydder jeg unna alt på båten, løper opp på brua og jeg ser cutscenen hvor to dører ned til cargo hold åpner seg. Jeg dreper meg ut igjen for så å finne alle dører lukket igjen. Prøvd 2 ganger nå og hver gang er alt lukket. Hva svarten gjør jeg nå? Skal ikke cargo hold være åpen etter cutscene?

Lenke til kommentar
Har fått et kjipt problem jeg trenger hjelp til. Vet ikke om det er en bug eller om jeg har oversett noe.

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
I oppdraget hvor jeg skal drepe Dimitri så rydder jeg unna alt på båten, løper opp på brua og jeg ser cutscenen hvor to dører ned til cargo hold åpner seg. Jeg dreper meg ut igjen for så å finne alle dører lukket igjen. Prøvd 2 ganger nå og hver gang er alt lukket. Hva svarten gjør jeg nå? Skal ikke cargo hold være åpen etter cutscene?

"Dreper deg ut igjen"? :p

Sikkert som han under seier, du går kanskje ikkje langt nok bort.

Lenke til kommentar
"Dreper deg ut igjen"? :p

Sikkert som han under seier, du går kanskje ikkje langt nok bort.

Hehe ja. "Selvmord ut døra" :p Ble formulert litt feil.

Men det er bare 2 rekker som har doble dører ned til cargo hold, og ingen av dem var åpne. Gav opp i går kveld, etter en restart av konsollen så funket det på første forsøk i dag. Heldigvis..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...