Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Ja, det er slik levelsystemet fungerer. Man får penger for diverse ting som kills og å gjennomføre oppdrag.

For hver nye level får man nye klær og skins, noe som egentlig er ubetydelig for meg da jeg spiller som zombie.

Hvordan blir man zombie? :F

Lenke til kommentar
Er det hvor mye penger man har tjent eller hvor mye man beholder? Hvis jeg bruker opp alt, vil jeg da aldri gå opp i rank?

Hvor mange penger du har i singelplayerdelen er helt urelevant til multiplayer da du stareter i null på multiplayer.

Men ja, man kan bli ''blakk'' i singleplayer.. Da må du rane stakkars folk for de 50$ de måtte ha på seg, med andre ord er det et lite prosjekt i seg selv om du vil spare opp til en RPG granat. :)

Selvin: Det står underst på skjermen etter endt game. Husker ikke helt hvor det sto hvor mye du mangler til neste level da.. tror også det står etter endt game.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Har litt problemer med ett stunt jump:

post-159409-1211111731_thumb.jpg

Er dette på gatenivå eller i tunellen under? Hver gang jeg kjører innpå eiendommen på gatenivå får jeg 4 stjerners politi etter meg.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar
Hmm, klarte den på første jeg. Må si at det siste oppdraget er en av de beste oppdragene i spillet. Nøyaktig hvor står du fast?

Først visste jeg ikke i hvilken retning jeg skulle kjøre etter båten, etter et par sek faila jeg oppdraget. De 3 neste gangene tulla jeg det til der jeg skulle hoppe opp på helikopteret. Jeg trodde at jeg måtte vente med å hoppe til helikopteret var i passende posisjon :S Men neida, det var bare å hoppe i vei.

Siste gangen ble jeg skutt ned av en rakett, noe som var totalt uventet. Sinnsykt irriterende oppdrag. Men ganske fett og, hehe :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...