Ferchie Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Ja, det er slik levelsystemet fungerer. Man får penger for diverse ting som kills og å gjennomføre oppdrag. For hver nye level får man nye klær og skins, noe som egentlig er ubetydelig for meg da jeg spiller som zombie. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Hvor mye koster ammoen? La oss si til en vanlig pistol. (Har kjøpt spillet, men PS3'en har ikke kommet ennå ) Endret 18. mai 2008 av Konnis Lenke til kommentar
goggys Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Hvor mye koster ammoen? La oss si til en vanlig pistol. (Har kjøpt spillet, men PS3'en har ikke kommet ennå ) 50$ for pistol ammo. 100-250$ for maskinpistol og maskingevær. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Hvor mye ammo får man da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Ja, det er slik levelsystemet fungerer. Man får penger for diverse ting som kills og å gjennomføre oppdrag.For hver nye level får man nye klær og skins, noe som egentlig er ubetydelig for meg da jeg spiller som zombie. Hvordan blir man zombie? :F Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er så viktig.. Lindquist: Bli nest høyeste rank som krever 900.000$ .. Eller trykk L1 i customize character menyen. Endret 18. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Har noen en oversikt over hvor mye penger som kreves for forskjellige ranks? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Alt jeg vet er at sisteranken er ca. 1000.000$ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Er det hvor mye penger man har tjent eller hvor mye man beholder? Hvis jeg bruker opp alt, vil jeg da aldri gå opp i rank? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Hvordan sjekker jeg hvor mye penger jeg har? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Trykk pause, gå i ein minibank osv Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Trykk pause, gå i ein minibank osv Beklager, jeg uttrykte meg litt dårlig. Tenkte på onlinedelen Endret 18. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Er det hvor mye penger man har tjent eller hvor mye man beholder? Hvis jeg bruker opp alt, vil jeg da aldri gå opp i rank? Hvor mange penger du har i singelplayerdelen er helt urelevant til multiplayer da du stareter i null på multiplayer. Men ja, man kan bli ''blakk'' i singleplayer.. Da må du rane stakkars folk for de 50$ de måtte ha på seg, med andre ord er det et lite prosjekt i seg selv om du vil spare opp til en RPG granat. Selvin: Det står underst på skjermen etter endt game. Husker ikke helt hvor det sto hvor mye du mangler til neste level da.. tror også det står etter endt game. Endret 18. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Har litt problemer med ett stunt jump: Er dette på gatenivå eller i tunellen under? Hver gang jeg kjører innpå eiendommen på gatenivå får jeg 4 stjerners politi etter meg. Endret 18. mai 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Holder på på samme hopp, noen som kan hjelpe?? EDIT: Funnet ut hvor hoppet er. Det er midt inne på det stedet. Du må bruke motorsykkel Endret 18. mai 2008 av pure-evil Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Siste oppdraget er så fuckings irriterende at det ikke går an. Blir vel 5 gang jeg prøver meg på det nå. Helvete. dette var jo ikke morro engang. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Holder på på samme hopp, noen som kan hjelpe?? EDIT: Funnet ut hvor hoppet er. Det er midt inne på det stedet. Du må bruke motorsykkel Gikk det uten å få politi etter seg eller må du skynte deg før de får busta deg? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Hmm, klarte den på første jeg. Må si at det siste oppdraget er en av de beste oppdragene i spillet. Nøyaktig hvor står du fast? Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Hmm, klarte den på første jeg. Må si at det siste oppdraget er en av de beste oppdragene i spillet. Nøyaktig hvor står du fast? Først visste jeg ikke i hvilken retning jeg skulle kjøre etter båten, etter et par sek faila jeg oppdraget. De 3 neste gangene tulla jeg det til der jeg skulle hoppe opp på helikopteret. Jeg trodde at jeg måtte vente med å hoppe til helikopteret var i passende posisjon :S Men neida, det var bare å hoppe i vei. Siste gangen ble jeg skutt ned av en rakett, noe som var totalt uventet. Sinnsykt irriterende oppdrag. Men ganske fett og, hehe Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg synes MP delen er myebedre en Sp delen..bare digger det rett og slett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå