Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er nå på "The Museum Piece" ...

Etter at jeg har jobbet meg ut av museumet, så klarer jeg å få 3 stjerners politi etter meg. Er dette bare en "tilfeldighet", eller kommer politet uansett?

Er det noen som har et tips på hvordan jeg enklest mulig, kommer meg bort derifra? Kan man ha en rask bil stående utenfor, for getaway?

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Purken er der uansett.. For å komme deg unna, bare bruk en av de svarte bilene som allerede står der.

:)

mm..ja jeg liker "handlinga" på den bilen! :) Nervøs som jeg var, så klarte jeg på første forsøket å ta en rundtur rundt innsjøen i centralpark, før purkehummeren knerta meg :p Men neste gang skal jeg klare det. Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Hvor i all verden skal jeg plassere de bilene som jeg får tekstmelding om å ta. Fant den første bilen nå, men det kommer ikke noe opp hvor jeg skal plassere den? Skjønner ingenting. Er forresten ferdig med storyen på den savegamen, men det skal vel ikke ha noe å si.....?

Lenke til kommentar
Hvor i all verden skal jeg plassere de bilene som jeg får tekstmelding om å ta. Fant den første bilen nå, men det kommer ikke noe opp hvor jeg skal plassere den? Skjønner ingenting. Er forresten ferdig med storyen på den savegamen, men det skal vel ikke ha noe å si.....?

På kartet, den øverste øyen til venstre. Der finner du et garasjeikon.

Lenke til kommentar

Øverste øya til HØYRE mener du vel :p

Lenke til kommentar

Øverste øya til HØYRE mener du vel :p

ja, unnskyld :p er litt trøtt nå, god natt.

Lenke til kommentar
Snow storm

Løp forbi alt av politi på vei tilbake, fant en bil på parkeringsplassen, og kjørte inn på pay and spray :)

Eg og, tok ut ein eller to politimenn og sprang til pickupen som står rett utanfor gjerdet, same vei som du kjem inn og kjørte frå dei. Ganske enkelt.

Lenke til kommentar

Car theft-oppdragene er ein genialt til å få seg fine bilar! Finn bilen Stevie leitar etter, parker den ved safehouse, køyr tilbake til der bilen var, og vips, der står ein ny bil :)

Såg også at det var ein butikk med utstilte Turismoar ikkje langt ifrå safehouse på den midterste øya.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette har blitt nevnt før, men en enkel måte å få en strøm av en viss bil, er å parkere den utenfor safehouse og la den stå der. Sett deg gjerne inn i den for så og gå ut. Går som regel bare kort tid før en makan bil kjører forbi deg, så tar du bare den og lar den opprinnelige stå utenfor safehouse urørt.

Lenke til kommentar

Eg saknar fleire parkeringsplassar, gjerne eit parkeringshus. Eg har kun 4 plassar (du kan ha 6), ikkje plass til så mykje der. Nokon som har klart å parkere 3 bilar utanfor eit safehouse forresten? Eg meiner eg klarte det ein gang, men mogeleg eg berre lagra og ikkje lasta etterpå.

Ellers såg eg ein golfbane mens eg var på helikoptertur for å fly under bruer og jakte duer, dumt at dei ikkje laga eit minispel med golf, det hadde vore kos.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Ja, men det kan fort komme masse ekstra i de kommende episodene da.

Men vi må også huske på at multiplayer er en stor del av spillet nå også.

Hvilken multiplayerdel får man mest penger på forresten? jeg trives best i team deathmatch, men det blir som regel ikke mere enn 1200-1700$ per runde..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...