raid2 Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Å herregud, jeg drepte feil person! Hvem drepte du? Jeg drepte snuten. Fordi jeg ikke likte ham Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Det kommer nok ikke som noen stor overraskelse at GTA IV satte salgsrekorder for spill, men det satte også rekorder for underholdningsprodukter generelt. Spillet håvet inn ca. $310 M iløpet av 24 timer. Dette er enormt bra og får Halo 3's $170 M til å virke svakt i sammenligning. Fra Tom's Games, 16. mai [1]: The game racked in phenomenal dollar amounts as well as perfect review scores, selling over 3.6 millions units on the first day alone (for an estimated $310 million). ... However, according to the Guinness World Records, Grand Theft Auto IV surpassed other famous game, book and film releases and earned a place in its archives with two awards: the Highest Grossing Video Game in 24 Hours and the Highest Revenue Generated by an Entertainment Product in 24 Hours. The game beat out Halo 3 that earned $170 million is its first 24 hours on the market. The game also surpassed Harry Potter & the Deathly Hallows ($220 million in 24 hours) and the first Spider-Man movie ($60 million in 24 hours). [1] http://www.tomsgames.com/us/2008/05/16/gta4_breaksrecords/ Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg er på the snow storm jeg kommer inn i huset, dreper folka og tar cracket men klarer ikke stikke fra polti. er 3 stjerner noen tips til og komme vekk derfra? Et annet tips til hvordan man enkelt kan fullføre Snow Storm oppdraget. Kom deg til baksiden av sykehuset, opp stigen, skyt evt. gangstere.. kom deg ned til rommet hvor kokainen befinner seg. Ta ut de to vaktene inne som bevokter selve kokainet, ta kokainet. Politet kommer. De gangsterne som er i gangen, vil være altfor opptatt med å skyte mot politet. Politet vil heller ikke skyte mot deg, spring ut, ta ut evt. politifolk som måtte prøve å stoppe deg. Hopp ut i sjøen, opp i båten. Kjør. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Det oppdraget der fikkmeg nesten til å slutte å spille GTA IV! Brukte ca 6-7 forsøk på den.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Samma her. Ble så drittlei av å kjøre fram dit for så å drepe meg gjennom hele stedet, før jeg ble drept av purken rett før jeg kom meg inn i en bil. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Er på det nå, har bare prøvd én gang, trenger sikkert flere forsøk Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Et annet godt tips er å bruke Pay n' spray, tror det er en ikke så langt unna Endret 17. mai 2008 av NisseGutteN Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Spillet håvet inn ca. $310 M iløpet av 24 timer. Dette er enormt bra og får Halo 3's $170 M til å virke svakt i sammenligning. Ikke hvis du tenker over det faktum at Halo-serien er, og har alltid vært på èn konsoll. (teknisk sett to, men altså). Endret 17. mai 2008 av Lande Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Det kommer nok ikke som noen stor overraskelse at GTA IV satte salgsrekorder for spill, men det satte også rekorder for underholdningsprodukter generelt. Spillet håvet inn ca. $310 M iløpet av 24 timer. Dette er enormt bra og får Halo 3's $170 M til å virke svakt i sammenligning. Ikke hvis du tenker over det faktum at Halo-serien er, og har alltid vært på èn konsoll. (teknisk sett to, men altså). Jo, faktisk. Tilogmed da... Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Spillet håvet inn ca. $310 M iløpet av 24 timer. Dette er enormt bra og får Halo 3's $170 M til å virke svakt i sammenligning. Ikke hvis du tenker over det faktum at Halo-serien er, og har alltid vært på èn konsoll. (teknisk sett to, men altså). Men det ble vel solgt flere GTA IV ekemplarer enn Halo 3 eksemplarer den første dagen (eller noe sånt), bare på 360. Lenke til kommentar
Rullebabb Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Hvilke person i handlingen liker dere best? Jeg syns Little Jacob er best å gjøre oppdrag med, liker måten han snakker. Må nesten være brucie. Han kommer med så mange gullkorn, jacob skjønner jeg nesten ikke, selvom jeg leser^^ Brucie er genial hehe helt enig Brucie er en sprø pumped up galing som også digger deg Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Så langt har jeg hatt sansen for Packie og Little Jacob. Brucie blir bare slitsom. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Fy faen, det racingoppdraget med Manny var den værste driten jeg noen gang har opplevd i noe GTA-spill. Tror jeg brukte rundt 19 forsøk og måtte kjøre og hente racing-bilen igjen og igjen. Ene gangen dukka en taxi opp fra intet én meter fra målstreken og selvsagt dundra jeg rett i og kom på 2. plass edit: Playboy X har definitivt de tøffeste oppdragene, men Little Jacob og Badman er de beste karakterene i hele spillet. Synd at de ikke er viktigere og mer inne i handlingen. Endret 17. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 I dag har jeg spilt masse. Er på 25% eller noe nå.. Nå tar jeg å slapper av i det fine været med en stor fin seilebåt ;D Gta har sykt fint vann <3 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Fy faen, det racingoppdraget med Manny var den værste driten jeg noen gang har opplevd i noe GTA-spill. Tror jeg brukte rundt 19 forsøk og måtte kjøre og hente racing-bilen igjen og igjen. Ene gangen dukka en taxi opp fra intet én meter fra målstreken og selvsagt dundra jeg rett i og kom på 2. plass edit: Playboy X har definitivt de tøffeste oppdragene, men Little Jacob og Badman er de beste karakterene i hele spillet. Synd at de ikke er viktigere og mer inne i handlingen. Jeg syns Playboy x og Little jacob er best. Digger genseren til Playboy ;D Jeg klarte det oppdraget med Manny med en gang jeg.. Hvis det er det oppdraget jeg trur det er da Edit: Sorry for at jeg har dobbel post Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 E9 i det med genseren hans. Har ikke noe sans for holdningen til sånne gangstere da, mye heller gale psykopat-russermafia-jævler Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Får jeg nytt hus? Snart eller? Jeg er på det andre huset nå.. Det er så jævlig stygt. Jeg er liksom en rik mann som kjører rundt med fine biler og går med dress. Så har jeg det huset .. NB: Legg svar i Spoiler! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Little Jacob har jo et helt sykt rasta-språk. Skjønner ikke halvparten av hva han sier, men fett er det uansett Brucie er rå Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Little Jacob har jo et helt sykt rasta-språk. Skjønner ikke halvparten av hva han sier, men fett er det uansett Brucie er rå Samme her, hører bare masse piss Enig, Brucie er konge Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg slet også med å klare Snow Storm(brukte 2 forsøk), etter å ha kjørt igjennom halve byen med 2 hele dekk og 2 som var helt på felgen, så byttet jeg bil. Jo hva skjedde? Alle bilene bak meg stoppet og politiet kom ut, samme med helikopteret(bortsett fra at de ikke gikk ut). Så gikk jeg i den nye bilen, og da fikk jeg et forsprang de aldri tok igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå