Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Har redda Roman fra de folka :p

Hvor lenge siden er det? Viss du nettopp gjordet det så ringer ikke roman altfor snart og sier at han har en gave til deg..

hva er det for en gave?

Lenke til kommentar

eg e ferdig med historien til gta iv -->%

rundt 60%

og eg må si eg likte san andreas mye bedre... gta iv har bedre grafikk og realisme/fysikk men har ofret altfor mye for d og eg snakker isje bare om de små rpg tingene du kunne gjøre. e eg den eneste som synst dette spillet isje fortjener 10/10 og at san andreas va bedre?

Endret av Oer
Lenke til kommentar
Jeg sliter med noe i spillet, jeg finner ikke hjemmet mitt? har hørt at det skal være grønt ikon og greier..men det er ikke det på kartet mitt. Hva gjør jeg?

Er forøverig 10.47%, og spilt i 5 timer og 11 minutter. Kongespill! ^^

Du har spelt i 5 timar utan å vite kvar Safehouse er? Det er eit ikon på kartet som alle andre ting. Ikonet er eit hus, det første har du litt sør på den første øya, nær ein resturant.

Lenke til kommentar
Jeg sliter med noe i spillet, jeg finner ikke hjemmet mitt? har hørt at det skal være grønt ikon og greier..men det er ikke det på kartet mitt. Hva gjør jeg?

Er forøverig 10.47%, og spilt i 5 timer og 11 minutter. Kongespill! ^^

Er relativt langt nede på mapet. Ved en restaurant og en klesbutikk, er markert med noe som ser ut som en slags stjerne (ser ihvertfall sånn ut på det grumsete bildet på min TV :p).

Og folkens.. huskpå SPOILER-TAGS! Og ikke quote spoilere, for da blir poenget litt borte hvis de redigerer posten sin..

edit: når jeg tenker meg om så er det vel mer logisk at ikonet ser ut som et hus :p

Endret av raid2
Lenke til kommentar

Jeg tok nettopp ett vanskelig valg

Tok jeg rett valg?

Jeg drepte Francis Mcreary isteden for Derrick. Syntes at Francis fortjente det fordi han gjør idiotiske ting og får alle som har noe dritt på han drept. Burde jeg drept Derrick? Hva slagd fordeler hadde jeg fått av å drepe han?

Endret av Alompi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...