Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
okei folkens , nå har det vært mye diskusjon når gta kommer å jeg kan si dere at det kommer i oktober i år til pc.

GTA 4 PC this October?

January 25, 2008

French site Jeuxpo reports that Grand Theft Auto IV will be released on PC in Europe this October. Though they do not offer any specific sources, they do cite retail plans. Neither Rockstar, nor Take Two has confirmed this to be true, but as one can expect, the PC version should be out within six to eight months of the game’s console release.

GTA 4 will set stores on fire on April 29 for PS3 and Xbox 360. This time around, the game is based on a rip off version of New York City, dubbed Liberty City, and is set in the present time. Besides the obvious crime-based missions in the game, players will have the option to make friends and maintain relationships with people in the game for added benefits.

dette er fra en seriøs side så nå vet dere det

Seriøs side? Hvilken da? Jeuxpo? En random fransk nyhetsside ansett som seriøs på internasjonal basis? Ikke at jeg tviler på troverdigheten i det du kommer med, men å si at pga "Jeuxpo" sier at GTAIV kommer til PC i høst, så er informasjonen endelig er litt drøy. Personlig mener jeg den kommer etter 29. oktober mtp at en PC-release av GTAIV ikke er nevnt i finansrapporten deres som går ut 29. oktober. Nå er det enda mulighet å kalle inn til investormøte for å meddele at det vil bli gitt ut, men disse møtene pleier å være en del mnd i forveien, så tiden krymper inn. Ellers har representanter for Take2/Rockstar sagt at de er usikker på om det vil bli laget en pc-versjon av div. grunner. Though de samme representantene har også sagt at de er usikker på om det vil kommer flere GTA til xbox360 pga. DVD vs. Blu-Ray og at de er usikker på om det vil komme flere GTA til PS3 pga den er tungvindt å lage spill til.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Det ryktet med at GTAIV kommer til PC oktober er til å ta med den klype salt. Jeg har tro på at Rockstar slipper det til PC også, men allerede i oktober hørtes tidlig ut...

Time will show! :)

Though de samme representantene har også sagt at de er usikker på om det vil kommer flere GTA til xbox360 pga. DVD vs. Blu-Ray og at de er usikker på om det vil komme flere GTA til PS3 pga den er tungvindt å lage spill til.

Har du en kilde på det?

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Har jeg forstått det slik at jeg bare kan parkere to biler utenfor safehouset? Jeg mista en Basher ettersom jeg hadde 3 biler. Fant for øvrig den Porsche replicaen rett utenfor Brucia :innocent: Det absurde var at det sto en prikk lik parkert utenfor safehouset da jeg skulle parkere skatten min. Rockstar som erter litt?

Lenke til kommentar

Det er en ting ved GTAIV jeg ikke liker, det blir på en måte skikkelig teit å plutselig se horder av biler av akkurat den typen. Du får ikke noe glede av å kjøre den smellråe Sultan RS eller Comet, når det plutselig kryr av dem overalt.

Men men, sånn har det vært og sånn er det; kjempespill uansett :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

"What's next? The "write a letter to your mom"-mission?"

Han er festlig :D

Andre som spelar utan auto-aim? Eg slo det av så fort eg fant ut at det var mogeleg, mykje greiare å ha kontroll på kvar ein siktar. Litt kjekkare og, du må faktisk sikte, ikkje berre trykke inn ein knapp, skyte, trykke inn knapp, skyte neste.

Jeg bruker auto-aim, det er ikke alltid like lett å se fiendene, og når jeg ikke vil bruke det er det jo bare å holde triggeren halvveis inne.

Lenke til kommentar
Though de samme representantene har også sagt at de er usikker på om det vil kommer flere GTA til xbox360 pga. DVD vs. Blu-Ray og at de er usikker på om det vil komme flere GTA til PS3 pga den er tungvindt å lage spill til.

Har du en kilde på det?

Ikke ta det helt seriøst, det jeg mener med at det kommer fra de samme representantene, er at det ikke kommer fra den tekniske delen av rockstarstaben, det kommer fra manusforfatterene etc. folk som ikke har mer peiling på xbox og ps3 (eller pc) enn du og jeg. De sier det de har hørt.

Jeg mener det ene utsagnet kom fra Dan Houser, litt usikker på hvem som kom med det andre.

EDIT:

One of the problems with the 360, and it affects games like Grand Theft Auto if you think about how much content we put in the actual machine, is the fact that they don't have a significantly larger storage medium than the previous systems. It's a slightly bigger DVD disc.

1UP: Plus, you're not guaranteed a hard drive in every system.

SH: That's a complicated one. I met with a bunch of the senior fellows from [Microsoft]. I said, that's kind of complicated.... I think that the 360 is going to have to get 'round this issue we're talking about. I can think of various ways they can do it. Hopefully, they're going to adopt one of those in the next year or so, because it's going to become more of an issue. If we're filling up the disc right now, where are we going? It's not like our games are going to get any smaller. I think that issue's on the table with a bunch of games right now.

Slik høres en litt vridd versjon av intervjuet ut, http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=3&cId=3167500 der står hele. Og det er mer xboxvennlig. Det med at PS3 var vanskelig å lage spill til mener jeg var Dan Houser som sa tidl. gidder ikke lete opp det intervjuet også.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

De snakker om alle framtidige gta titler, også framtidige titler i GTA4-serien. Dessuten, hvis du leser det intervjuet i sin helhet. Så sitter du igjen uten å bekymre deg for hvilken konsoll spillene kommer til. Jeg redigerte det der så det skulle virke minst mulig favorabelt for Xbox, slik mange xbox-fanboysider har gjort.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...