Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo bare å knivstikke han, så slipper du stresset med purken.

Angående cheats, prøvde den helikopter spawn cheaten nå. Da fikk jeg melding om at walk free achievementen ble låst, hvis jeg ikke saver etter å ha brukt koden har jeg muligheten til å få den achievementen senere?

Lenke til kommentar
Jeg fant ut noe smart på det Goldberger-oppdraget, han advokaten. Slet litt der en stund.

Jeg gikk hele tiden ut veien i kjelleren, og da ble jeg som oftest drept. Den ene gangen jeg kom meg ut i en bil, så ble den sprengt i fillebiter. Men en gang så ventet jeg med å skyte Goldberger en stund, for å høre hva han sa. Når jeg drepte han så datt han ut av vidnuet bak, da bestemte jeg meg for å prøve den veien. Fikk gå helt alene rundt å lete etter en bil, fordi politiet var nede med den utgangen :D

Haha gjorde nok det samme jeg også, skjøt han med snipern i hue så fløy han ut vindu...sweet.

Lenke til kommentar
Er jo bare å knivstikke han, så slipper du stresset med purken.

Angående cheats, prøvde den helikopter spawn cheaten nå. Da fikk jeg melding om at walk free achievementen ble låst, hvis jeg ikke saver etter å ha brukt koden har jeg muligheten til å få den achievementen senere?

Om du loader en save du ikke har brukt cheats på kan du vel fortsatt gjøre achievments. Angående hitmanoppdraget bruker man ikke kniv når man er proff hitman. Man bruker jo såklart en Desert Eagle. :p

Lenke til kommentar
Om du loader en save du ikke har brukt cheats på kan du vel fortsatt gjøre achievments. Angående hitmanoppdraget bruker man ikke kniv når man er proff hitman. Man bruker jo såklart en Desert Eagle. :p

Har du ikke sett Léon? :p "Kniven er det siste man lærer" :ph34r:

Forresten: hvor i svarte er det sanchez'en spawner? Finner aldri en når jeg trenger en, og når jeg først finner en kan du banne på at jeg er på et oppdrag eller har 5 stjerners wanted level..

Lenke til kommentar
Hvor er det man får GTA IV til X360 billigst? Må selvfølgelig ha det inne og ligge i drammen, asker eller sandvika.

:)

Spørsmålet er vel heller; hvor er det man får tak i GTA IV i det hele tatt? Det var "$%# meg en skattejakt for meg, men gikk til slutt. Dette var dog til PS3.

Lenke til kommentar

Gaaaaah!

Vart nett ferdig med bankran-oppdraget. Verre oppdrag er det lenge sidan eg har vore med på. Trur eg brukte sånn 5 forsøk eller noko. 2 gongar døde eg ved at subwaytoget køyrte på meg, ein annan gong bestemte Packie seg for å "bugge" seg fast i togskinna, eller noko. Jaja, deilig å vere ferdig :D

:)

Lenke til kommentar
The Escapist anmelder GTAIV: http://www.escapistmagazine.com/articles/v...d-Theft-Auto-IV :D

Andre som spelar utan auto-aim? Eg slo det av så fort eg fant ut at det var mogeleg, mykje greiare å ha kontroll på kvar ein siktar. Litt kjekkare og, du må faktisk sikte, ikkje berre trykke inn ein knapp, skyte, trykke inn knapp, skyte neste.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=952624 er Zero Punctuation/Yahtzee sin anmeldelse btw, Escapist er en host, Yahtzee er en blogger hos Escapist.

Ang auto/free aim, så kan du bare holde triggeren halvveis inne så er du i free, mens om du holder den helt inne så har du autoaim. Jeg pleier å bruke freeaim når jeg skyter ting som står iro, mens når jeg skyter ting som beveger seg så er autoaim veldig kjekt å ha.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Jeg spiller også uten auto-aim. Likte den ikke siden det gorde at det noen ganger ble altfor lett, og andre ganger irriterende siden den ikke siktet på den man ville skyte på. Free-aim fungere jo også utmerket i dette spillet, minner meg litt om Uncharted. Gjorde bank ran oppdraget for en stund siden, fantastisk tilfredstillende å knerte alle "bad"-guy'sa utstyrt med en m4 i hendene. :)

Lenke til kommentar

Har aldri hatt problemar med å sjå folk, med freeaim siktar eg vanlegvis på hovudet, det ser du som oftast bra. Eitt skot så er det gjort.

Klar over at du kan sikte fritt ved å halde halvvegs inne, men vart slitsomt i lengden. Ikkje noko problem fot meg å runde det med freeaim, trur faktisk det vart lettare sidan siktet ikkje vimsa rundt etter kvart som folk gjekk i bakken.

Lenke til kommentar

okei folkens , nå har det vært mye diskusjon når gta kommer å jeg kan si dere at det kommer i oktober i år til pc.

GTA 4 PC this October?

January 25, 2008

French site Jeuxpo reports that Grand Theft Auto IV will be released on PC in Europe this October. Though they do not offer any specific sources, they do cite retail plans. Neither Rockstar, nor Take Two has confirmed this to be true, but as one can expect, the PC version should be out within six to eight months of the game’s console release.

GTA 4 will set stores on fire on April 29 for PS3 and Xbox 360. This time around, the game is based on a rip off version of New York City, dubbed Liberty City, and is set in the present time. Besides the obvious crime-based missions in the game, players will have the option to make friends and maintain relationships with people in the game for added benefits.

dette er fra en seriøs side så nå vet dere det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...