Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Ser frem til Grand Theft Auto 5.

Grand Theft Auto 5 release date is fall 2010?

Det blir vel heller GTA4.2 (tittel ukjent), som er for GTAIV som Vice City var for GTAIII. GTAV (eller GTA5 om du vil) ville jeg ikke forventa før neste generasjon konsoller, da Rockstar bare bruker nummerøkning når de bytter gameengine.

De bytta ikke gameengine mellom 1 og 2, så det er ikke sikkert.

Den fikk en VELDIG heftig revamp i så fall.. Forskjellen mellom GTA1 og GTA2 er ca. like stor som forskjellen mellom GTA3 og GTA4 tbh..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen her på forumet som vet om en plass man kan få kjøpt veldig billige headset til PS3 (til online-spilling)? De har et på Clas Ohlson til kr.249, men vil helst ha de så billige som mulig. Er det ikke slik at det MÅ være USB-tilkobling på headset til PS3?

Lenke til kommentar

Jeg fant ut noe smart på det Goldberger-oppdraget, han advokaten. Slet litt der en stund.

Jeg gikk hele tiden ut veien i kjelleren, og da ble jeg som oftest drept. Den ene gangen jeg kom meg ut i en bil, så ble den sprengt i fillebiter. Men en gang så ventet jeg med å skyte Goldberger en stund, for å høre hva han sa. Når jeg drepte han så datt han ut av vidnuet bak, da bestemte jeg meg for å prøve den veien. Fikk gå helt alene rundt å lete etter en bil, fordi politiet var nede med den utgangen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...