Eremal Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Ser frem til Grand Theft Auto 5. Grand Theft Auto 5 release date is fall 2010? Det blir vel heller GTA4.2 (tittel ukjent), som er for GTAIV som Vice City var for GTAIII. GTAV (eller GTA5 om du vil) ville jeg ikke forventa før neste generasjon konsoller, da Rockstar bare bruker nummerøkning når de bytter gameengine. De bytta ikke gameengine mellom 1 og 2, så det er ikke sikkert. Den fikk en VELDIG heftig revamp i så fall.. Forskjellen mellom GTA1 og GTA2 er ca. like stor som forskjellen mellom GTA3 og GTA4 tbh.. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Er det noen her på forumet som vet om en plass man kan få kjøpt veldig billige headset til PS3 (til online-spilling)? De har et på Clas Ohlson til kr.249, men vil helst ha de så billige som mulig. Er det ikke slik at det MÅ være USB-tilkobling på headset til PS3? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 249 var da veldig billig. Du kan dog investere i et Bluetooth headset hvis du misliker kabelkaos Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Fikk ring of death på min 360 på mandag. Woohoo! Så da får jeg spilt GTA om 2-3 uker regner jeg med. Herregud. Hva skal jeg gjøre nå? Hæ? HÆ? Lage mat? Gi dama massasje? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Fikk ring of death på min 360 på mandag. Woohoo! Så da får jeg spilt GTA om 2-3 uker regner jeg med. Herregud. Hva skal jeg gjøre nå? Hæ? HÆ? Lage mat? Gi dama massasje? kjøpe 1 xbox 360 arkade til 1600 kr Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Hva skjer med alle som får RROD på xboxen :O Skjer det virkelig SÅ ofte? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Hva skal jeg gjøre nå? Hæ? HÆ? Lage mat? Gi dama massasje? Selg skoene hennes og kjøp deg en arcade! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 kjøpe 1 xbox 360 arkade til 1600 kr Selg skoene hennes og kjøp deg en arcade! Jeg har faktisk vurdert det! Har en kamerat som jeg vil spille GTAIV med, men som aldri kommer til å kjøpe seg en xbox, men så kan jo han få min arcade når jeg får tilbake min. *vurdere* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Selg alle klærne til dama og kjøp en PS3 Endret 14. mai 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 249 var da veldig billig. Du kan dog investere i et Bluetooth headset hvis du misliker kabelkaos Kan ikke si at jeg har noe behov for Bluetooth, så fant dette til 199: Link Noe å satse på? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg kjøpte et bluethoot headset til 80 kroner på clash ohlson, funker på mobilen, men ikke på ps3'en Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 I helvete.. nå funker Xboxen min igjen! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 I helvete.. nå funker Xboxen min igjen! I helvete? I himmelen kalles det Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Det blir et jævla helvete når dama kommer hjem fra jobb og finner ut at jeg ikke har gjort en dritt i heimen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Fordi du hadde grått over RROD? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Selg alle klærne til dama og kjøp en PS3 Selg huset og kjøp en PS3 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Her er nokre artige ting ein kan finna i GTA! http://www.halfzerocan.com/grand-theft-aut...ggs/2008/05/03/ Har ikkje prøvd nokre endå, mens syns det er fantastisk kult at dei har med slikt! No ventar eg berre på at bror min skal koma heim att med XBOX-en og GTA, var komen til omlag 53%, så reiste han til Haugesund.. Trur eg må kjøpa meg ein eigen Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Det der på teateret funker ikke, hakke prøvd det selv though. De spawngreiene og healthboost er cheats. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Wat haha, ser ut som folk klaget på at jeg spoiler for (en del) sider tilbake her angående Vlad. Jeg brukte da spoilertags? SPOILERTAGS, merk dere ordet. o_o Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg fant ut noe smart på det Goldberger-oppdraget, han advokaten. Slet litt der en stund. Jeg gikk hele tiden ut veien i kjelleren, og da ble jeg som oftest drept. Den ene gangen jeg kom meg ut i en bil, så ble den sprengt i fillebiter. Men en gang så ventet jeg med å skyte Goldberger en stund, for å høre hva han sa. Når jeg drepte han så datt han ut av vidnuet bak, da bestemte jeg meg for å prøve den veien. Fikk gå helt alene rundt å lete etter en bil, fordi politiet var nede med den utgangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå