Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Det er en liten mulighet for at han prøvde å lure deg, NIrD

Og kanskje NIrD prøver å lure Sir Tojo ved å si at han har kjørt, men så har han ikke det :wow:

Stay tuned...

lurt og lurt.

stor sjangs for at noe slik kanskje er der,

men jeg fant det ikke,

men ganske kult at man kan kjøre i det uendlige, ingen sperrer.

Lenke til kommentar

Jeg brukte 38 timer på spillet, men da hadde jeg mange venner på besøk som skulle spille og de spilte bare fritt.

Ikke les denne spoileren om du er ferdig med historien:

Hadde jeg visst at en av Dimitri sine menn kom til å drepe Roman i hans eget bryllup så skulle jeg ha drept han.

Savner Roman selv om det er et spill.

Nesten så jeg fikk en klump i halsen når jeg så han ble drept :no:

Lenke til kommentar

Fy så irriterande det er at dei gode bilane alltid kjem når du først har ein god bil. Og då er det ikkje snakk om ein her og der, men 4-5-6 stykk på rekke og rad, dag og natt. Når du først har mista grombilen må du vente til natta og være heldig om du finn ein.

Infernusen mista eg med ein gang, satt den hos Peggorino mens eg gjorde oppdrag, så fant eg ein ny rett etterpå. Trasha den og sidan har eg ikkje sett snurten av noko Infernus.

Vart litt oppgitt og på oppdraget der du skal hente ein båt med eit eller anna i. Kompanjongen skal heile tida være rambo, styrte inn og daue.

Er kome til siste oppdraget no, nesten klart det eit par ganger.

Spoiler for dei som ikkje har runda det:

Glad eg ikkje tok avtalen, eg tok sjølvsagt hevn på Dimitri. Kate daua, ikkje noko stort tap, men Roman lever!

Funker ikkje venneegenskapane etter ei stund? Eg er i lag med Carmen som gjev health boost over telefon, det funka to ganger, så var det slutt. Spesielt irriterande sidan det ikkje er merka noko matsjappe på siste øya og eg aldri hugsar kvar det er ein. Så køyrer eg til kaffibaren på den midterste øya, men neida, der får eg ikkje kjøpt ein dritt. Så må eg enten over til Bohan og Burger Shot, eller sør på midterste øya.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Jeg vil si du har en sjangs, men du burde ikke slappe av.

Ok, oppdaget achievementen ikke så altfor lengesiden, så de siste 6-7 timene har jeg driti i alt av side-oppdrag, er litt hypp på denne achievementen, men ikke f om jeg gidder å spille igjennom spillet på nytt hvis jeg ikke klarer den.

Lenke til kommentar

Holder på enda. Var det ikke 1000 ganger igjennom tollen da? Uansett, er på 649 akkurat nå. Kan ikke vente til jeg får alle de pengene, blir så herlig! Også hørt at du hvis du sletter GTA savene din, og deretter starter på nytt( må så klart ha fullført spillet først), så vil du finne ut at fly er lagt inn likevell. Du vil også unlocke et nytt land, med masse kos.

wuhu, jeg er morsom

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Fy så irriterande det er at dei gode bilane alltid kjem når du først har ein god bil. Og då er det ikkje snakk om ein her og der, men 4-5-6 stykk på rekke og rad, dag og natt. Når du først har mista grombilen må du vente til natta og være heldig om du finn ein.

Infernusen mista eg med ein gang, satt den hos Peggorino mens eg gjorde oppdrag, så fant eg ein ny rett etterpå. Trasha den og sidan har eg ikkje sett snurten av noko Infernus.

Vart litt oppgitt og på oppdraget der du skal hente ein båt med eit eller anna i. Kompanjongen skal heile tida være rambo, styrte inn og daue.

Er kome til siste oppdraget no, nesten klart det eit par ganger.

Spoiler for dei som ikkje har runda det:

Glad eg ikkje tok avtalen, eg tok sjølvsagt hevn på Dimitri. Kate daua, ikkje noko stort tap, men Roman lever!

Funker ikkje venneegenskapane etter ei stund? Eg er i lag med Carmen som gjev health boost over telefon, det funka to ganger, så var det slutt. Spesielt irriterande sidan det ikkje er merka noko matsjappe på siste øya og eg aldri hugsar kvar det er ein. Så køyrer eg til kaffibaren på den midterste øya, men neida, der får eg ikkje kjøpt ein dritt. Så må eg enten over til Bohan og Burger Shot, eller sør på midterste øya.

Ja noen er heldige!

Jeg startet ved å gå mot kaja for å ta hevn.. så tenkte jeg "nei fader, jeg vil heller ha penger." Så måtte jeg slå av og på konsollen for å unngå save og greier vettu, så tok jeg avtalen, men nå angrer jeg som bare pokker...vurderer å gjøre det igjen!

Lenke til kommentar
Spesielt irriterande sidan det ikkje er merka noko matsjappe på siste øya og eg aldri hugsar kvar det er ein.

Er en burgershot passe nord på 3. øya. I tillegg er det en healthpack inne i strippeklubben (på 3. øya) og en brusautomat på baksia. I tillegg får du jo helse om du får en lapdance. Hotdogtraller er det også plenty av. Se etter parasollen.

Lenke til kommentar

Hvorfor ringer du ikke bare 911?

Koster litt å bli lappa sammen, opp mot $1000, men de får man tilbake ved å avlive vedkommende som er snill nok til å hjelpe deg.

En annen mulighet er å kapre ambulansen som kommer da man får bedre helse så fort man setter seg i en av disse.

Lenke til kommentar

Visste ikkje det eg, burde vore ein instruksjonsdel i byrjinga på spelet som forklarte sånne ting. :p

Ellers har eg spelt det på Xbox og 32" LCD-TV, kjempegreier det. Så skulle eg prøve på ein CRT-TV. Gjekk jo for så vidt greit, men teksten er nesten uleseleg, spesielt på mobiltelefonen. Underteksten går greit, men mobiltelefontekst og ikoner på kartet er svært vonde å tyde. Ikkje tvil om at ein LCD-TV har store fordelar på det området.

Lenke til kommentar
Hvorfor ringer du ikke bare 911?

Koster litt å bli lappa sammen, opp mot $1000, men de får man tilbake ved å avlive vedkommende som er snill nok til å hjelpe deg.

En annen mulighet er å kapre ambulansen som kommer da man får bedre helse så fort man setter seg i en av disse.

Det var jo helt genialt, jeg bruker alltid masse tid på å kjøre til safehose eller restaurant for å få liv :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk
Ser frem til Grand Theft Auto 5.

Grand Theft Auto 5 release date is fall 2010?

Det blir vel heller GTA4.2 (tittel ukjent), som er for GTAIV som Vice City var for GTAIII. GTAV (eller GTA5 om du vil) ville jeg ikke forventa før neste generasjon konsoller, da Rockstar bare bruker nummerøkning når de bytter gameengine.

De bytta ikke gameengine mellom 1 og 2, så det er ikke sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...