Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt gta iv musikken(den CD-en) et sted. Altså bare den CD-en. Er så utrolig mye kul musikk på gta iv! :D

Soundtracket inneholder jo ikke alle sangene :whistle: Det er jo titalls sanger totalt med tanke på hvor mange radiostasjoner det er. Tast ZIT-555-0100 for å identifisere en sang, så kan du evt kjøpe den på iTunes Store :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt gta iv musikken(den CD-en) et sted. Altså bare den CD-en. Er så utrolig mye kul musikk på gta iv! :D

Vet ikke om man får kjøpt den, men du finner den hvis du leter hvertfall. Syns forsåvidt den ikke var noe bra. Ingen av de gode sangene fra spillet var der, foruten om intro-låta som er litt kul da..

Lenke til kommentar
Må du betale hver gang og eller?

Så klart! Hva ellers? Skal du kjøre i stykker bommen? Slike utyske handlinger er ikke passende i et univers som GTA og Liberty City. Vi er kultiverte mennesker som ikke tyr til voldelige handlinger for å oppnå penger, damer og mansions.

Lenke til kommentar

Man må betale ja :) Mista en kompis her om dagen siden han gjorde det uten å betale, han ble drit sur å begynte å slå meg så jeg tok en pumpehagle opp fra buksa og skøyt han.

Det har vært mye diskusjon om hvor voldelig gta egentlig er, personlig mener jeg det bare er tull at folk blir påvirka, jeg har hvertfall ikke overreagert og gjort noe drastisk enda :)

Lenke til kommentar
Kjørt 100 ganger nå? Fikk du 1.000.000.000.000.000 LCD (Liberty City Dollar) ????

Er du dum eller?

Tar jo litt tid før Rockstar får overført pengene på kontoen din da, tror du virkelig Rockstar hadde latt deg få så mange penger i spillet eller? Det hadde jo ødelagt hele spillopplevelsen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...