E-wok Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Stjel en av turismoene i gaten sør for Algoquin safehouse, kjør rundt Star Junction og nordlige deler av Alderney, så dukker de opp etterhvert. Kan fort ta litt tid though. Tbh er den ikke verd det, svingradiusen på Cometen gjør den en mye bedre bil, syntes Infernusen er understyrt som fy. Hm, blir det ikke bare fler av akkurat den du kjører, eller er det sånn at flere av samme klasse dukker opp? Får vel uansett teste det. Ellers er det litt synd at Cometen er bedre i helhet, Infernusen ser jo fetere ut, selv om den har verdens styggeste baklykter. Mingun-eksosanlegget er kult da. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Så langt (40% complete) har jeg sett 2 comets og 0 infernus i hele spillet. Er mest hypp på å finne en comet, grommeste bilen av de jeg har prøvd iaffal. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Hmm så en som anbefalte å kjøre rundt i politibil for å få supersportsbilene til å spawne. Verd et forsøk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Mulig jeg er en stor gledesdreper nå asad: Om du tenker på annihalator så har ikke den raketter, men maskingevær. Mini-gun nermest. Endret 13. mai 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Haha, skulle kjøre etter han derre Dandar kar'n i starten, også kræsjet jeg i et gjerde og havnet sidelengs inne i en tynn gårsplass, der satt jeg fast gitt... HAHA Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 for å være ærlig bare digger jeg Turismo, som jeg også gjorde i SA, den batre suser av gårde, og svingene sitter som en rakett Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Mulig jeg er en stor gledesdreper nå asad: Om du tenker på annihalator så har ikke den raketter, men maskingevær. Mini-gun nermest. Åja. nei, det var ikke SÅ viktig. Får eventuelt bare bruke cheats. Vet dere om venner fra vennelisten plutselig kan forsvinne hvis man havner på 0% med de? Får det noen følger? ( bortsett fra at man ikke kan bruke spesialtjenesten? ) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 for å være ærlig bare digger jeg Turismo, som jeg også gjorde i SA, den batre suser av gårde, og svingene sitter som en rakett Veldig enig. Det er iallefall ingen biler som låter bedre enn den. Herlig handling også. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Mulig jeg er en stor gledesdreper nå asad: Om du tenker på annihalator så har ikke den raketter, men maskingevær. Mini-gun nermest. Kan man bruke den, eller er den bare til pynt? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Kan bruke mini-gun'en, ja. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Kan bruke mini-gun'en, ja. Hvordan? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Mulig jeg er en stor gledesdreper nå asad: Om du tenker på annihalator så har ikke den raketter, men maskingevær. Mini-gun nermest. Kan man bruke den, eller er den bare til pynt? Er mulig, men også umulig Er nemlig ufattelig vanskelig å faktisk treffe noe med den. Den har ikke sikte så man må bare skyte og sikte etter kuleregnet. Når det er gjort og du har bilen/personen i "sikte" skader den veldig lite. Det beste våpenet på helikopteret et rotoren, som faktisk er et utrolig underholdende våpen i multiplayer, hehe. Endret 13. mai 2008 av ReSSaA Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Kan bruke mini-gun'en, ja. Hvordan? På 360 holder man inne.. X, tror jeg, og på PS3 firkant.. tror jeg xD Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Noen som vet hvor Keneckie Ave ligger på kartet?? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Mulig jeg er en stor gledesdreper nå asad: Om du tenker på annihalator så har ikke den raketter, men maskingevær. Mini-gun nermest. Kan man bruke den, eller er den bare til pynt? Er mulig, men også umulig Er nemlig ufattelig vanskelig å faktisk treffe noe med den. Den har ikke sikte så man må bare skyte og sikte etter kuleregnet. Når det er gjort og du har bilen/personen i "sikte" skader den veldig lite. Det beste våpenet på helikopteret et rotoren, som faktisk er et utrolig underholdende våpen i multiplayer, hehe. jaha, spesielt på flyplassennår folk står oppå taket Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 WOW Fant nettopp et easteregg, om man kjører båt 15miles rett frem fra der det pariserhjulet fra første øyen er så kommer man til en stor påskehare som står midt i vannet! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Haha, tror jeg lite på du! Hvordan vet du at det var nøyaktig 15 miles? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 fordi eg hadde bare kjørt 1,6 og var 16,6 når eg var fremme Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Haha, dummeste jeg har hørt. Pix or it didn't happen! Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt gta iv musikken(den CD-en) et sted. Altså bare den CD-en. Er så utrolig mye kul musikk på gta iv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå