Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Stjel en av turismoene i gaten sør for Algoquin safehouse, kjør rundt Star Junction og nordlige deler av Alderney, så dukker de opp etterhvert. Kan fort ta litt tid though. Tbh er den ikke verd det, svingradiusen på Cometen gjør den en mye bedre bil, syntes Infernusen er understyrt som fy.

Hm, blir det ikke bare fler av akkurat den du kjører, eller er det sånn at flere av samme klasse dukker opp? Får vel uansett teste det. Ellers er det litt synd at Cometen er bedre i helhet, Infernusen ser jo fetere ut, selv om den har verdens styggeste baklykter. Mingun-eksosanlegget er kult da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Mulig jeg er en stor gledesdreper nå asad:

Om du tenker på annihalator så har ikke den raketter, men maskingevær. Mini-gun nermest.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Om du tenker på annihalator så har ikke den raketter, men maskingevær. Mini-gun nermest.

Åja. nei, det var ikke SÅ viktig. Får eventuelt bare bruke cheats.

Vet dere om venner fra vennelisten plutselig kan forsvinne hvis man havner på 0% med de? Får det noen følger? ( bortsett fra at man ikke kan bruke spesialtjenesten? )

Lenke til kommentar

Kan man bruke den, eller er den bare til pynt?

Er mulig, men også umulig :p Er nemlig ufattelig vanskelig å faktisk treffe noe med den. Den har ikke sikte så man må bare skyte og sikte etter kuleregnet. Når det er gjort og du har bilen/personen i "sikte" skader den veldig lite. Det beste våpenet på helikopteret et rotoren, som faktisk er et utrolig underholdende våpen i multiplayer, hehe.

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Kan man bruke den, eller er den bare til pynt?

Er mulig, men også umulig :p Er nemlig ufattelig vanskelig å faktisk treffe noe med den. Den har ikke sikte så man må bare skyte og sikte etter kuleregnet. Når det er gjort og du har bilen/personen i "sikte" skader den veldig lite. Det beste våpenet på helikopteret et rotoren, som faktisk er et utrolig underholdende våpen i multiplayer, hehe.

jaha, spesielt på flyplassennår folk står oppå taket :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...