Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan kan jeg "invite" venner på online delen av GTA? Jeg og en venn vil gjerne spille sammen, men han kommer aldri opp på lista over brukere inne i den bestemte kategorien (i dette tilfellet Bomb da Base 2.)

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

ja, er jo hypp på det syke helikopteret med raketter :D Dessuten var det en kul måte å utforske byen på. men å mangel en jævla due, det er noe dritt.

Spillet kan vel ikke være bugga?

edit: Btw, legger ikke fra meg spillet enda. har 70 timer ingame, og er på under 50%. Tar meg alltid god tid ^^

Endret av asad
Lenke til kommentar
Herregud tar du deg virkelig bryet å finne DUENE? To ord: Nytt spill :)

Gidd å kritisere folk for å spille spillet, uansett hvor dedikerte de er. Når man bruker guide skal det ikke ta så veldig lenge å finne de forbanna duene. Tror jeg venter en stund. Da lager jeg et nytt spill jeg bruker for å få til 100%. Kommer vel noen brukbare guider og.

Lenke til kommentar

Duene gidder jeg neppe, men stunst jumpsa skal jeg lett klare. :)

---

Fortsatt ingen som har location på Infernusen i spillet? Virker ikke som noen har funnet den en gang, utenom den man får av et oppdrag altså, fordi jeg finner ingenting når jeg googler.

Lenke til kommentar

Stjel en av turismoene i gaten sør for Algoquin safehouse, kjør rundt Star Junction og nordlige deler av Alderney, så dukker de opp etterhvert. Kan fort ta litt tid though. Tbh er den ikke verd det, svingradiusen på Cometen gjør den en mye bedre bil, syntes Infernusen er understyrt som fy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...