Bebeluv Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 World Trade Center er ikke med i spillet, men det er derimot Empire State Building. Hvorfor er ikke WTC med? Tenkte selvfølgelig på restene av stedet. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 World Trade Center er ikke med i spillet, men det er derimot Empire State Building. Hvorfor er ikke WTC med? Tenkte selvfølgelig på restene av stedet. Fordi dette er Liberty City, ikke New York. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Okey, da har jeg bommet litt. Trudde Liberty City var en kopi av New York. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Nei, det er nok ikke en kopi. Men Liberty City er basert på New York. Det er derfor så mange kjente steder er med osv. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) hvordan kan jeg "invite" venner på online delen av GTA? Jeg og en venn vil gjerne spille sammen, men han kommer aldri opp på lista over brukere inne i den bestemte kategorien (i dette tilfellet Bomb da Base 2.) Endret 12. mai 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Tenker du på å invite via lobbyen eller ingame? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Tenker du på å invite via lobbyen eller ingame? Står "invites" i multiplayer delen av mobilen, så lurte på hvordan man kan invitere venner til å spille sammen. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Trenger hjelp med "Hostile Negotiation:" Hva skal jeg gjøre når jeg har drept alle? Hver gang jeg kommer på toppen dreper han fyren Roman. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Trenger hjelp med "Hostile Negotiation:" Hva skal jeg gjøre når jeg har drept alle? Hver gang jeg kommer på toppen dreper han fyren Roman. Du må skyte han fyren som holder Roman Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 RROD! Så da var ny xbox bestillt. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Er kun en ting som kan beskrive bankoppdraget: Det er elskbart, nesten litt rambo over det Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Da har jeg runna story mode, brukte 23t og 11m. Ganske så fornøyd med det! Spillet var helt konge, men litt for lett i starten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 syntes hele spillet var litt for lett, prøvde maks 2 ganger på noen oppdrag.. de fleste gikk gørste gang Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 de helvetes duene... Jeg mangle 1, så jeg starta fra begynnelsen for å se hvilken jeg hadde gått glipp av. Ble ferdig en gang til, uten finne den ene jævelen. åff Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 de helvetes duene... Jeg mangle 1, så jeg starta fra begynnelsen for å se hvilken jeg hadde gått glipp av. Ble ferdig en gang til, uten finne den ene jævelen. åff Herregud tar du deg virkelig bryet å finne DUENE? To ord: Nytt spill Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) ja, er jo hypp på det syke helikopteret med raketter Dessuten var det en kul måte å utforske byen på. men å mangel en jævla due, det er noe dritt. Spillet kan vel ikke være bugga? edit: Btw, legger ikke fra meg spillet enda. har 70 timer ingame, og er på under 50%. Tar meg alltid god tid ^^ Endret 12. mai 2008 av asad Lenke til kommentar
hightow Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Sikker på at guiden du bruker faktisk har 200 duer? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Herregud tar du deg virkelig bryet å finne DUENE? To ord: Nytt spill Gidd å kritisere folk for å spille spillet, uansett hvor dedikerte de er. Når man bruker guide skal det ikke ta så veldig lenge å finne de forbanna duene. Tror jeg venter en stund. Da lager jeg et nytt spill jeg bruker for å få til 100%. Kommer vel noen brukbare guider og. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Duene gidder jeg neppe, men stunst jumpsa skal jeg lett klare. --- Fortsatt ingen som har location på Infernusen i spillet? Virker ikke som noen har funnet den en gang, utenom den man får av et oppdrag altså, fordi jeg finner ingenting når jeg googler. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Stjel en av turismoene i gaten sør for Algoquin safehouse, kjør rundt Star Junction og nordlige deler av Alderney, så dukker de opp etterhvert. Kan fort ta litt tid though. Tbh er den ikke verd det, svingradiusen på Cometen gjør den en mye bedre bil, syntes Infernusen er understyrt som fy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå