Eremal Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Spørsmål ang kidnappingsmission nær slutten: Har kidnappa ei kjerring ved navn Grace, tatt bilde av hu som jeg skulle og sendt det til Packie. Men hva nå? Det sto bare "leave the building" elns etter jeg hadde sendt bildet. Jeg fikk ikke noe penger eller noe tegn på at jeg hadde klart det, og det er jo litt rart siden jeg ikke har fått beskjed om å gå noe annet sted. Så nå veit jeg ikke hvor eller hva jeg skal for å komme meg videre. Hvis autosave slår inn er mission ferdig. På akkurat det missionet der skulle du ikke gjøre noe mer. Packie ringer deg senere med den videre utviklingen i den storyen der. Endret 12. mai 2008 av Eremal Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Ser for meg en eller annen gjøk som fyrer av en rocket launcer og dreper alle sammen akkuratt når vi nesten er framme Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Det 17.mai toget har jeg lyst til å joine. Da skal jeg gå bakerst, skaffe meg en bil å kjøre ned alle Neida, kom dere ut få i dere noen pils og kos dere Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Hehe, kommer nok til å være ute meste parten av 17. mai så vet nå ikke om jeg blir med på den^^ Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Noen som kan forklare meg save-funksjonene i spillet? Jeg går, hver eneste gang, etter et mission til safehouse og saver der, selv om auto-save er skrudd på. Er dette nødvendig? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Det er ikke nødvendig nei Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Så det vil si at når den autosaver, så kan jeg loade og da komme til safehouse? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Så det vil si at når den autosaver, så kan jeg loade og da komme til safehouse? Jepp. Jeg pleier bare å save manuelt når jeg har kjøpt nye klær eller noe. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Når klokken tenker du å gå 17. maitoget? Er jeg hjemme da stiller jeg lett opp! Gamertag: Gullfisk Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Mission om å drepe x or y: Burde jeg drepe playboy eller Dwayne? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Som flere har nevnt blir kanskje 17. mai-tog med 16 stk litt kjipt? Men jeg skal aldri si aldri... Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Mission om å drepe x or y: Burde jeg drepe playboy eller Dwayne? Hvis du dreper Playboy får du huset hans + at du blir venn med Dwayne. Velger du å drepe Dwanye får du 25k, men playboy vil ikke snakke med deg lenger. Selv valgte jeg å drepe Playboy Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Mission om å drepe x or y: Burde jeg drepe playboy eller Dwayne? Hvis du dreper Playboy får du huset hans + at du blir venn med Dwayne. Velger du å drepe Dwanye får du 25k, men playboy vil ikke snakke med deg lenger. Selv valgte jeg å drepe Playboy Gjorde det samme, syns ikke 25k var nok til å gi bort den leiligheten. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Noen som kan vise meg hvor Time Square ligger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 se på øya i miten, så zoomer du inn litt under "parken" der er det noen veier som går i kryss som en X der er Time Square Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) En ting jeg synes var litt nedtur var at når man kjører motorsykkel og prater i mobilen samtidig, setter ikke Niko ned foten når man stopper eller rygger, slik at man bare balanserer uten å sette ned foten. Endret 12. mai 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Hva med World Trade Center? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Hva med World Trade Center? Spillet foregår i 2007 gutt! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 World Trade Center er ikke med i spillet, men det er derimot Empire State Building. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 En ting jeg synes var litt nedtur var at når man kjører motorsykkel og prater i mobilen samtidig, setter ikke Niko ned foten når man stopper eller rygger, slik at man bare balanserer uten å sette ned foten. I tillegg sitter vel gassen på høyre håndtak på motorsykkelen. Allikvel har ikke Niko store problemer med å snakke i telefonene med høyre hånd samtidig som han gir gass med høyre hånd... Uten å røre gassen :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå