Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Spørsmål ang kidnappingsmission nær slutten:

Har kidnappa ei kjerring ved navn Grace, tatt bilde av hu som jeg skulle og sendt det til Packie. Men hva nå? Det sto bare "leave the building" elns etter jeg hadde sendt bildet. Jeg fikk ikke noe penger eller noe tegn på at jeg hadde klart det, og det er jo litt rart siden jeg ikke har fått beskjed om å gå noe annet sted. Så nå veit jeg ikke hvor eller hva jeg skal for å komme meg videre.

:dontgetit:

Hvis autosave slår inn er mission ferdig. På akkurat det missionet der skulle du ikke gjøre noe mer. Packie ringer deg senere med den videre utviklingen i den storyen der.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mission om å drepe x or y:

Burde jeg drepe playboy eller Dwayne?

Hvis du dreper Playboy får du huset hans + at du blir venn med Dwayne. Velger du å drepe Dwanye får du 25k, men playboy vil ikke snakke med deg lenger. Selv valgte jeg å drepe Playboy

Lenke til kommentar
Mission om å drepe x or y:

Burde jeg drepe playboy eller Dwayne?

Hvis du dreper Playboy får du huset hans + at du blir venn med Dwayne. Velger du å drepe Dwanye får du 25k, men playboy vil ikke snakke med deg lenger. Selv valgte jeg å drepe Playboy

Gjorde det samme, syns ikke 25k var nok til å gi bort den leiligheten.

Lenke til kommentar

En ting jeg synes var litt nedtur var at når man kjører motorsykkel og prater i mobilen samtidig, setter ikke Niko ned foten når man stopper eller rygger, slik at man bare balanserer uten å sette ned foten.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar
En ting jeg synes var litt nedtur var at når man kjører motorsykkel og prater i mobilen samtidig, setter ikke Niko ned foten når man stopper eller rygger, slik at man bare balanserer uten å sette ned foten.

I tillegg sitter vel gassen på høyre håndtak på motorsykkelen. Allikvel har ikke Niko store problemer med å snakke i telefonene med høyre hånd samtidig som han gir gass med høyre hånd... Uten å røre gassen :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...