Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært morsomt om det var fartsdumper på småveier :p

 

Kjørt i full fart og hoppa på de :D

 

Med tanke på at fysikken til bilene har blitt forbedret, fjæring osv, så skulle det ikke forundre meg om Rockstar hadde vist frem det litt med litt mer ujevne veier. I den første traileren lå det jo en liten hindring i veien som bilen kjørte over. Lyden og reaksjonen til bilen var jo super.

 

Noe av det beste med San Andreas var å kjøre på grusveiene i ødemarka. Håper akkurat det blir enda mer realistisk i GTA4. Opplevelsen blir utrolig mye bedre om du hører grusen slå opp i understellet.

Lenke til kommentar
som Qbag nevnte en multiplayer del hvor ca. 10-20 stk kan chille i hele byen hadde vært noe.

Age of Conan skal jo også komme til 360 og det er jo en MMO

så hvorfor kan ikke 10-20 stk henge ut i byen uten problemer?

xbox live er jo alt :p

Fordi i Age of Conan er det FunCom som sitter på serverne. I GTA IV blir det spillerne som lager servere. Blir som i CS og FIFA og Halo 3 og alt det der.

 

Man kan ikke sammenligne et MMORPG med et FPS/TPS.

Lenke til kommentar
Ikke noe stort problem og hoste noen servere ;)

Uansett, så mener jeg ikke at det burde være MMO på GTA, men jeg syns ikke det er så umulig som dere skal ha det til.

 

 

Riktignok har jeg ikke undersøkt så mye rundt Conan, fordi jeg syns det ser ut som et idiotisk spill, men uansett;

Jeg tror fortsatt det er en hel del mindre NPC'er etc. å loade i både WoW og Conan i forhold til GTA, der det nesten konstant er minst 5 personer i umiddelbar nærhet, og hvis det ikke er det er det jaggu nok av biler og dilldall som kommer innen for loade-rekkevidde.

Lenke til kommentar
Sabla mange npc'er i Wow.

 

All AI i WOW er jo styrt av servere som det spilles på. Det er vel uaktuellt i GTA.

 

Om de hadde noen heftige servere som styrte det, så nei ikke umulig eller uaktuelt.

Uansett så snakker jeg bare hypotetisk sett her, jeg har faktisk ikke lyst på noe MMO GTA, da er det ikke GTA lengre.

Jeg tror bare det er fint mulig. :)

Lenke til kommentar
Om de hadde noen heftige servere som styrte det, så nei ikke umulig eller uaktuelt.

Uansett så snakker jeg bare hypotetisk sett her, jeg har faktisk ikke lyst på noe MMO GTA, da er det ikke GTA lengre.

Jeg tror bare det er fint mulig. :)

Jo, uaktuelt, da det trengs personer til å opprettholde serverne. Og DET koster penger! Om en utvikler skal bruke penger på serverei spill, krever de gjerne penger i form av månedlig betaling, akkurat som i WoW, SWG, Matrix Online og alt det der.

 

Nei, GTA IV får ingen MMO-onlinemulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...