Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Comet i gta iv er en god kopi av Porche 911 Carrera.

lrg_article_715-img_0.jpg

Du kan se på fonten som er på baksiden av bilen, at den stemmer overens med den ekte lisensierte bilen.

Muligens litt offtopic, men bilen Vincent er en god etterligning av Mitsubishi Galant. Om dere finner den, prøv den! :) Er en ufattelig fin bil, selv liker jeg 2001 modellen aller best, da denne har fått en finere utforming på panseret.

Edit: vil også nevne at det kan være noen små forandringer på Comet kontra porche 911 Carrera, men at det er det nermeste du kommer, er helt klart.

Edit, sjekket litt rundt her, og har mulig tatt feil! Tror vi snakker om en Porsche 911 996 Carrera (2 eller turbo).:ohmy:

Kan også nevne at Porche 911 996 Carrera 2 har 3,4 l sylindervolum, altså i underkant av 3400 CC!

Visste at Porche var rask, men nå skjønner jeg i alle fall enda bedre hvorfor Comet går som et lyn i gta iv :p

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Packie får du bilbombe, Dwayne får du sånn gjeng i en bil, Carmen gir deg boost health, og Kiki tar bort wanted level. Dette kan du bruke under phone book.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Super GT er med vettu ;) Ser du forrige side, så skreiv jeg at den ser ut som Vanquish. Den ligner veldig på Turismoen.

Fett, men hvor står den? Infernusen og Super GT er ikke noe du ser cruise rundt i byen til vanlig. Har spilt drøye 30 timer nå, og har aldri sett noen av dem kjøre rundt. :p

Minispoiler om hvordan jeg fikk Infernusen:

Gjorde et par minioppdrag for Bernie som var pisslett, så da tenkte han at han ville gi meg den som takk. :wee: Var vel 3 sånne små oppdrag.

Lenke til kommentar

Hvordan finner en fram i Liberty City. F.eks vil jeg gjerne på strippeklubb ( :blush: ), men orker ikke saumfare hele byen etter den. Et par ting, som f.eks bowling og pool plassene, er oppmerket på kartet. Dukker ting automatisk opp på kartet etterhvert som du finner de?

Jeg kan vel kanskje også ta en taxi, men det vet jeg ikke hvordan jeg gjør :p

Lenke til kommentar
Hvordan finner en fram i Liberty City. F.eks vil jeg gjerne på strippeklubb ( :blush: ), men orker ikke saumfare hele byen etter den. Et par ting, som f.eks bowling og pool plassene, er oppmerket på kartet. Dukker ting automatisk opp på kartet etterhvert som du finner de?

Du roper etter taxi med LB på 360-versjonen. Er den ledig, så stopper de som regel. Ellers er det bare å gå bort til en taxi, holde inne Y litt, og dra ut de som evt sitter der. :) Så kan du velge med venstre analogstikke hvor du vil dra hen. Er du veldig tidlig i spillet tror jeg ikke strippeklubb er merket opp.. Husker ikke.

Lenke til kommentar

Du roper etter taxi med LB på 360-versjonen. Er den ledig, så stopper de som regel. Ellers er det bare å gå bort til en taxi, holde inne Y litt, og dra ut de som evt sitter der. :) Så kan du velge med venstre analogstikke hvor du vil dra hen. Er du veldig tidlig i spillet tror jeg ikke strippeklubb er merket opp.. Husker ikke.

enn på ps3 da? vist jeg går til en taxi å bruker trekant så tar han ut sjåføren..setter seg ikke bak,men det har sjedd..klarte tilogmed å plystre på en taxi engang men vet ikke kordan jeg klarte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...