Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dating:

Noen som har datet Alex Chilton her? :p Hørt hun skulle være kravstor når det gjalt klær, biler osv. Så jeg titta utenfor safehouset mitt og bestemte meg for å prøve å imponere med Turismo'en min... så sier hun at hun fikk en sånn til hennes "sweet sixteen" :dontgetit: Hvorfor fikk aldri jeg en sånn?

Lenke til kommentar

Mangelen på å kunne lagre spillet under oppdrag irriterer meg grenseløst i lengden. Opplegget funker greit til begynne med, men så snart oppdragene blir lange og vanskelige funker ikke dette like bra. Det å hele tiden måtte starte på nytt kan bli plagsomt i lengden.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp til sniping oppdrag på ca 39 %

Er på oppdraget der man skal ta ut Derrick eller Francis. Hvem av dem bør jeg velge, så jeg slipper å ta oppdraget på nytt igjen hvis den ene gir bedre belønning enn den andre

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Er på oppdraget der man skal ta ut Derrick eller Francis. Hvem av dem bør jeg velge, så jeg slipper å ta oppdraget på nytt igjen hvis den ene gir bedre belønning enn den andre

Tror det er samme F... Uansett hva du gjør, så får du nok en telefon etterpå av overlevende som sier at de er glade ting gikk som det skal, og at de ikke var sikre hvem av de du ville velge. Jeg valgte å skyte Francis, fordi han var gjerrig, og la hele tiden skylda på Niko. Fikk ikke noe "pros" eller "cons" for å gjøre det..

Lenke til kommentar

Tror det er samme F... Uansett hva du gjør, så får du nok en telefon etterpå av overlevende som sier at de er glade ting gikk som det skal, og at de ikke var sikre hvem av de du ville velge. Jeg valgte å skyte Francis, fordi han var gjerrig, og la hele tiden skylda på Niko. Fikk ikke noe "pros" eller "cons" for å gjøre det..

Okei, hadde tenkt til å gjøre det samme, så da gjør jeg det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

MrLG:

han andre hadde gitt deg en "remove wanted" hvis du hadde drept uteliggeren.

men er vel ikke noe stort tap, han forsvinner fra telefonlista di etterhvert, av seg selv

Lenke til kommentar
Enig med deg, bare det å slippe den lange kjøreturen til hvor oppdraget startet hadde hjulpet veldig. Et check point midt i de lengre oppdragene hadde også vært veldig greit.

Taxi? Funker som fjellet i lomma. :)

Bra tips! Så slipper du kjøreturen, bare å skippe hele greia. Det har hjulpet meg mye når jeg sliter med oppdrag :)

Lenke til kommentar
Tror det. Tror man får rigge bila di med ei bombe.

Stemmer. Lil jacob gir deg våpen når det trengs. Dwayne sender noen "mates" som hjelper deg under oppdrag osv. Brucie plukker deg opp med helikopter når det trengs(som en "liten" taxi) Francis tar bort wanted level, men funker bare en liten stund, blir i alle fall borte etter mainstorien. Og Packie gir deg bilbomber. Husker ikke flere atm ^^

Velger å ikke legge dette i spoiler, jeg spoiler jo ikke akkurat noe. Ta det som tips

Lenke til kommentar

Legg det i spoiler forde. Noen burde kanskje finne dette ut selv og bli positivt overrasket. Det ble ihvertfall jeg da jeg fant ut dette og var ganske glad for at jeg ikke leste det på nettet.

Tror jeg gir opp 100%. Prøver stunt jumps nå, men noen av hoppene er umulig. Klarer ikke å få nok fart selv med Sultan RS.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...