brillan Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Hvordan ser man status med forskjellige ting? Feks ser folk snakker om at det er 100% med Roman, eller 50% med den daten. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) General stats, så blar du litt ned så ser du. Det er stats or hvor mye de liker deg og hvor mye de respekter deg. Endret 10. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Dating: Noen som har datet Alex Chilton her? Hørt hun skulle være kravstor når det gjalt klær, biler osv. Så jeg titta utenfor safehouset mitt og bestemte meg for å prøve å imponere med Turismo'en min... så sier hun at hun fikk en sånn til hennes "sweet sixteen" Hvorfor fikk aldri jeg en sånn? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 @Kajo2k Får håpe jeg får en sånn da PÅ mandag blir det MYe spilling på meg forhåpentligvis... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Mangelen på å kunne lagre spillet under oppdrag irriterer meg grenseløst i lengden. Opplegget funker greit til begynne med, men så snart oppdragene blir lange og vanskelige funker ikke dette like bra. Det å hele tiden måtte starte på nytt kan bli plagsomt i lengden. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Enig med deg, bare det å slippe den lange kjøreturen til hvor oppdraget startet hadde hjulpet veldig. Et check point midt i de lengre oppdragene hadde også vært veldig greit. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Trenger hjelp til sniping oppdrag på ca 39 % Er på oppdraget der man skal ta ut Derrick eller Francis. Hvem av dem bør jeg velge, så jeg slipper å ta oppdraget på nytt igjen hvis den ene gir bedre belønning enn den andre Endret 10. mai 2008 av MrLG Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Trenger hjelp til sniping oppdrag på ca 39 % Er på oppdraget der man skal ta ut Derrick eller Francis. Hvem av dem bør jeg velge, så jeg slipper å ta oppdraget på nytt igjen hvis den ene gir bedre belønning enn den andre Tror det er samme F... Uansett hva du gjør, så får du nok en telefon etterpå av overlevende som sier at de er glade ting gikk som det skal, og at de ikke var sikre hvem av de du ville velge. Jeg valgte å skyte Francis, fordi han var gjerrig, og la hele tiden skylda på Niko. Fikk ikke noe "pros" eller "cons" for å gjøre det.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Trenger hjelp til sniping oppdrag på ca 39 % Er på oppdraget der man skal ta ut Derrick eller Francis. Hvem av dem bør jeg velge, så jeg slipper å ta oppdraget på nytt igjen hvis den ene gir bedre belønning enn den andre Tror det er samme F... Uansett hva du gjør, så får du nok en telefon etterpå av overlevende som sier at de er glade ting gikk som det skal, og at de ikke var sikre hvem av de du ville velge. Jeg valgte å skyte Francis, fordi han var gjerrig, og la hele tiden skylda på Niko. Fikk ikke noe "pros" eller "cons" for å gjøre det.. Okei, hadde tenkt til å gjøre det samme, så da gjør jeg det Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Enig med deg, bare det å slippe den lange kjøreturen til hvor oppdraget startet hadde hjulpet veldig. Et check point midt i de lengre oppdragene hadde også vært veldig greit. Taxi? Funker som fjellet i lomma. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 MrLG: han andre hadde gitt deg en "remove wanted" hvis du hadde drept uteliggeren. men er vel ikke noe stort tap, han forsvinner fra telefonlista di etterhvert, av seg selv Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Enig med deg, bare det å slippe den lange kjøreturen til hvor oppdraget startet hadde hjulpet veldig. Et check point midt i de lengre oppdragene hadde også vært veldig greit. Taxi? Funker som fjellet i lomma. Bra tips! Så slipper du kjøreturen, bare å skippe hele greia. Det har hjulpet meg mye når jeg sliter med oppdrag Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Får jeg noen fordeler av å være god venn med "P"? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Tror det. Tror man får rigge bila di med ei bombe. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Tror det. Tror man får rigge bila di med ei bombe. Stemmer. Lil jacob gir deg våpen når det trengs. Dwayne sender noen "mates" som hjelper deg under oppdrag osv. Brucie plukker deg opp med helikopter når det trengs(som en "liten" taxi) Francis tar bort wanted level, men funker bare en liten stund, blir i alle fall borte etter mainstorien. Og Packie gir deg bilbomber. Husker ikke flere atm ^^ Velger å ikke legge dette i spoiler, jeg spoiler jo ikke akkurat noe. Ta det som tips Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Legg det i spoiler forde. Noen burde kanskje finne dette ut selv og bli positivt overrasket. Det ble ihvertfall jeg da jeg fant ut dette og var ganske glad for at jeg ikke leste det på nettet. Tror jeg gir opp 100%. Prøver stunt jumps nå, men noen av hoppene er umulig. Klarer ikke å få nok fart selv med Sultan RS. Endret 11. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Infernus: aks Comet: toppfart Sultan RS: lyd like grei toppfart som Comet vill jeg tro. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Hvor finner jeg comet bilen? og hvordan ser den ut? Noen som kunne tatt seg bryderiet med å legge ut et bilde av den? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Hvor finner jeg comet bilen? og hvordan ser den ut? Noen som kunne tatt seg bryderiet med å legge ut et bilde av den? Jeg fikk den etter et oppdrag, men den ser ut som en Porsche 911. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Hmm.. er det de bilene du kan få tak i hos den bilforhandleren? Men de ligner litt mere på en ferrari da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå