Random Hero Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Noen som vet hvor jeg får tak i bilen ''Infernus''? Jeg har lett lenge etter den, men finner den ikke noen plass. Hvis "Infernus" er den bilen jeg tror den er så lurer jeg på om det muligens står en i den bilbutikken i by nummer to... Bilbutikken ligger ganske nærme det safehuset du får av Roman, rett ved parken. Husker ikke nøyaktig hvor men kjør litt rundt i nærheten å se... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Vet noen hvor mange % av game completed stat'en som er selve storyen? 60% Nærmere forklaring på hvordan det er fordelt, se her. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Deila: Nei har vært på raid der! Infernus er den kjappeste bilen i spillet. Den har Lamborghini døer og 4X flammesprutende potter bak osv. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Infernus er den kjappeste bilen i spillet. Er du sikker på det? Jeg fikk høre at det var en annen som var raskere. Jeg bare spør, selv vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Comet er i hvertfall best å kjøre, IMHO. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Comet er i hvertfall best å kjøre, IMHO. Det var den jeg siktet til, er ikke det den raskeste? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Har kjørt de fleste biler i spillet, den er kjappest. Kanskje ikke best handling, men deffinitivt den raskeste. Sultan RS er den beste da. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Bilen som FBI (eller hvem det er) kjører er helt fantastisk, utrolig rask og tåler alt. Kommer ikke på hva den heter i farten. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Er det den hvite eller den sorte? Og har dere noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt purken etter 3 stjerner wanted? Ender som regel med at jeg tar hellig kriger løsningen.. Endret 10. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Den svarte, litt lange. Er bare til å kjøre inn i gode gamle pay and spray. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Problemet er jo at purken er over alt! men kanskje man har flaks.. Litt synd man ikke kan stikke av i elikopter. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg savner virkelig fly i GTA IV, kan ikke skjønne hvorfor de ikke tok det med. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Det er ikke godt å si.. Det er kanskje ikke nødvendig? Er jo bare en by og en flyplass.. Prøvde å skyte ned et fly med helikopter, det gikk heller ikke. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Området er såpass lite at du ville fløyet over byen på no-time. Ihvertfall med et jagerfly. Hjelper det forresten å omlakkere bilen sin hvis man har over 1 stjerne og purken ikke ser deg idet du kjører inn i garasjen? Endret 10. mai 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) helikoptrene skulle hatt en bedre måte å sikte på, og kanskje noen raketter.. Så skulle det vært tanks med i spillet.. Men nok klaging nå! Teletubbiekid: ja. Endret 10. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
storkers Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Området er såpass lite at du ville fløyet over byen på no-time. Ihvertfall med et jagerfly. Hjelper det forresten å omlakkere bilen sin hvis man har over 1 stjerne og purken ikke ser deg idet du kjører inn i garasjen? jepp bare kom deg til pay and spray!uten at snuten er veldig nær....- Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Tiden avanserer jo 6 timer mens man er der inne.. Skyter duer nå.. Sinnsykt kjedelig. Tips ang. motorstans: Ring 911 Endret 10. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
storkers Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Tiden avanserer jo 6 timer mens man er der inne.. Skyter duer nå.. Sinnsykt kjedelig. Tips ang. motorstans: Ring 911 der inne? har sedd 2 duer å er på 40% ... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Ja, inne på pay and spray (eller var det omvendt?). Ja, du får ikke prosentene før du har tatt alle duene tror jeg.. Jeg har tatt snart 100, men ligger enda på 78% ca. Endret 10. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Duene skal visst bare utgjøre rundt 2% har jeg lest, så du har nok en del igjen enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå