Bluth Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Angående valget mellom Francis og Derrick: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Hvem er lurest å drepe? Noen fordeler av å drepe den den ene i forhold til den andre, slik som med å drepe Playboy X (Man får hus og Cash) og Dwayne (Playboy X slutter å like deg)? Vil gjerne drepe den som gir mest fordeler. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lar du politimannen leve, kan du ringe ham for å "remove wanted level".Har aldri prøvd det, dog. får altså ikke til det oppdraget hvor man skal følge etter kjæresten til datra til F, jeg suger på motorsykel! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Har du med deg gunner så kan du være heldig å drepe han i første sving. Han tåler veldig mye, men det funket her :] Eventuelt punktere dekket. Sett opp en bilsperre der dere skal kjøre før missionet fungerer. Det funker på noen av de. Husk å sette slike spørsmål i spoiler, er du grei! Men her er svaret mitt hvertfall. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor har gunner, men jeg treffer han ikke, skal prøve ut det med bilsperre... Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Det jeg gjorde var at jeg sprang til en bil og følte etter med den.. Endret 9. mai 2008 av tilhengeren Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Det kan nevnes at Francis forsvinner fra telefonboken din etter story. Så da kan du ikke bruke det wanted level greiene. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Angående valget mellom Francis og Derrick: Hvem er lurest å drepe? Noen fordeler av å drepe den den ene i forhold til den andre, slik som med å drepe Playboy X (Man får hus og Cash) og Dwayne (Playboy X slutter å like deg)? Vil gjerne drepe den som gir mest fordeler. Lar du politimannen leve, kan du ringe ham for å "remove wanted level". Har aldri prøvd det, dog. får altså ikke til det oppdraget hvor man skal følge etter kjæresten til datra til F, jeg suger på motorsykel! Har du med deg gunner så kan du være heldig å drepe han i første sving. Han tåler veldig mye, men det funket her :] Eventuelt punktere dekket. Sett opp en bilsperre der dere skal kjøre før missionet fungerer. Det funker på noen av de. Husk å sette slike spørsmål i spoiler, er du grei! Men her er svaret mitt hvertfall. har gunner, men jeg treffer han ikke, skal prøve ut det med bilsperre... Det jeg gjorde var at jeg sprang til en bil og følte etter med den.. hehe nice, skal prøve det! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Sliter med oppdraget som er etter at man har vært og sjekket en laptop for info nede ved Hove. Svarte, det er mange onde mennesker der. Får legge GTA vekk for en stund og roe ned temperamentet. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 sett slike ting i spoiler, jeg har ikke kommet så langt enda! blir litt sur... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Det kan nevnes at Francis forsvinner fra telefonboken din etter story. Så da kan du ikke bruke det wanted level greiene. men det kan du med LawChick/Kiki hu er litt psycho btw Endret 9. mai 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 sett slike ting i spoiler, jeg har ikke kommet så langt enda! blir litt sur... Meg du sikter til? Jeg klarer ikke å se den store spoileren. Ikke sier jeg hvem som ber deg om å gjøre det, sier ikke hvorfor, sier ikke når det er i spillet. Eneste jeg sier er hvor oppdraget starter, og at du må skyte litt for å fullføre oppdraget. Det er jo ihvertfall 90% av alt du må gjøre Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Noen som vet hvor jeg får tak i bilen ''Infernus''? Jeg har lett lenge etter den, men finner den ikke noen plass. Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 --- Spoilarz-- Fikk Infernus i gave fra Bernie Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Ja, men den klarte jeg å miste/ødelegge... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Parkerte den rett utenfor safehouset mitt og passer på den og Cometen min med livet som innsats Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 ja, gjorde det samme selv, helt til jeg fant ut at jeg skulle bruke den i et oppdrag.. Nå er den borte og det er ikke en Infernus å se rart med det der, da jeg hadde bilen krydde det av dem. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Noen som blir med på litt MP? Legg til Feral Infant Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 hvordan henge etter andre biler? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Bankranet: Off, ja så jeg gjorde det bank ran oppdraget og akkurat når jeg hadde kjempet meg gjennom alt sammen å misted wanted levelen min tok bilen min fyr jeg kom meg så klart unna men de 2 andre tullingene døde og jeg fikk mission failed den var kjip ass.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Hohoho, klarte bankranet på første forsøk jeg. Det er forresten det feteste jeg har opplevd i spillet så langt. Fikk en skikkelig filmatisk følelse når jeg kjempet meg gjennom gatene. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 hvordan henge etter andre biler? Trykk Y mens de kjører, og Niko henger seg på. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Et lite protip angående Infernus (og SuperGT, da den også virker sjelden): Hent alle bilene for Stevie, og når du får beskjed om å hente bilen du ønsker, så henter du den og så parkerer den utenfor boligen din. Repeter dette så mange ganger du vil, for det virker som om de spawner opp evig til du leverer de garasjen... Bruk denne guiden for å finne fram til bilene, da sms-forklaringene du får er ganske ubrukelige.. Dessuten er jeg nesten helt sikker på at Infernus(og andre sjeldne kjøretøy) har et visst spawn-punkt, alà SultanRS ved gamle Salvatore-villaen. Håper at DLC-en som kommer inneholder et nytt hus.. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Vet noen hvor mange % av game completed stat'en som er selve storyen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå