Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Altså:

Jeg: Jeg tror kanksje EPC inneholder co-op missions

venavnil: Maskinene klarer ikke co-op, Liberty City er for krevende.

Jeg: Er co-op i multiplayer (mellom linjene: jeg mener selvfølgelig multiplayer co-op).

AlfSimen: Liberty City er fortsatt for krevende.

Det er slik jeg tolka det der. Derfor skrev jeg det jeg skrev.

EDIT: Det lange aka. greine var for å forklare hvordan jeg hadde kommet fram til teorien min ang. at jeg tror det vil være co-op oppdrag i EPC.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså:

Jeg: Jeg tror kanksje EPC inneholder co-op missions

venavnil: Maskinene klarer ikke co-op, Liberty City er for krevende.

Jeg: Er co-op i multiplayer (mellom linjene: jeg mener selvfølgelig multiplayer co-op).

AlfSimen: Liberty City er fortsatt for krevende.

Det er slik jeg tolka det der. Derfor skrev jeg det jeg skrev.

EDIT: Det lange aka. greine var for å forklare hvordan jeg hadde kommet fram til teorien min ang. at jeg tror det vil være co-op oppdrag i EPC.

Da legger vi den diskusjonen død.

Co-op over live er ok, co-op på en (1) xbox vil ikke gå.

Alle fornøyde?

Lenke til kommentar
Det er jo en god del referanser til Los Santos og Vinewood i GTA4.

Er også en del referanser til Vice City i spillet også. Selv håper på enten nytt spill satt i Vice City eller i Tokyo. Alle neonlysene og skiltene tror jeg kommer til å se fantastisk vakkert ut i den nye spillmotoren, og Yakuza er jo alltid morsomt!

Lenke til kommentar
Kan dere si meg hvordan man klarer det oppdraget inne på strippeklubben? Der man skal drepe de 3 folkan?

Det jeg gjorde var å først drepe han i pengerommet. Han med hagla. Så barrikerer du deg der inne og dreper alle vaktene som forsøker å gå inn døra. Etter det løper du ut den veien du kom, henter en bil og forfølger de to andre. Mener det var slik jeg gjorde det, det var ikke så vanskelig.

Lenke til kommentar
Kan dere si meg hvordan man klarer det oppdraget inne på strippeklubben? Der man skal drepe de 3 folkan?

Jul opp han med pengene UTEN å bruke våpen annet enn kniv, så stiller du deg i døra der du ser døra til han som har privat show OG han som flørter med strippern, så skyter du sistnevnte, og lynraskt snur deg og tar deg av tredjemann:P

Lenke til kommentar

Det jeg gjorde var å først drepe han første på kontoret med kniv, så gå ut og rundt strippeklubben og skyte han som sitter i bilen, han tredje løp ut bakdøra tror jeg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Beste svaret:

Kjør bilen alt du kan rett i vakten utenfor, da stikker disse 3 personene ut bakveien og inn i en bil, så bare kjører du etterdem og tar ut sjåføren ;>

Lenke til kommentar

Angående valget mellom Francis og Derrick:

Hvem er lurest å drepe? Noen fordeler av å drepe den den ene i forhold til den andre, slik som med å drepe Playboy X (Man får hus og Cash) og Dwayne (Playboy X slutter å like deg)? Vil gjerne drepe den som gir mest fordeler.

Lenke til kommentar

Jul opp han med pengene UTEN å bruke våpen annet enn kniv, så stiller du deg i døra der du ser døra til han som har privat show OG han som flørter med strippern, så skyter du sistnevnte, og lynraskt snur deg og tar deg av tredjemann:P

Sistnevnte der er stripperen

Lenke til kommentar

Fant en mer oppfinsom løsning på oppdraget.

Etter flere failed, parkerte jeg en bil foran bakdøra. Derreter gikk jeg inn og blåste hodet av han på bakrommet. De to andre kom da løpende mot hovedinngangen, hvor jeg tok en til. Han sist ekom seg ut og bort til bilen, men han kom ikke særlig langt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Hvem er lurest å drepe? Noen fordeler av å drepe den den ene i forhold til den andre, slik som med å drepe Playboy X (Man får hus og Cash) og Dwayne (Playboy X slutter å like deg)? Vil gjerne drepe den som gir mest fordeler.

Lar du politimannen leve, kan du ringe ham for å "remove wanted level".

Har aldri prøvd det, dog.

får altså ikke til det oppdraget hvor man skal følge etter kjæresten til datra til F, jeg suger på motorsykel!

Har du med deg gunner så kan du være heldig å drepe han i første sving.

Han tåler veldig mye, men det funket her :]

Eventuelt punktere dekket.

Sett opp en bilsperre der dere skal kjøre før missionet fungerer.

Det funker på noen av de.

Husk å sette slike spørsmål i spoiler, er du grei!

Men her er svaret mitt hvertfall.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

Lar du politimannen leve, kan du ringe ham for å "remove wanted level".

Har aldri prøvd det, dog.

får altså ikke til det oppdraget hvor man skal følge etter kjæresten til datra til F, jeg suger på motorsykel!

Har du med deg gunner så kan du være heldig å drepe han i første sving.

Han tåler veldig mye, men det funket her :]

Eventuelt punktere dekket.

Sett opp en bilsperre der dere skal kjøre før missionet fungerer.

Det funker på noen av de.

Husk å sette slike spørsmål i spoiler, er du grei!

Men her er svaret mitt hvertfall.

har gunner, men jeg treffer han ikke, skal prøve ut det med bilsperre...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...