Eremal Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Altså: Jeg: Jeg tror kanksje EPC inneholder co-op missions venavnil: Maskinene klarer ikke co-op, Liberty City er for krevende. Jeg: Er co-op i multiplayer (mellom linjene: jeg mener selvfølgelig multiplayer co-op). AlfSimen: Liberty City er fortsatt for krevende. Det er slik jeg tolka det der. Derfor skrev jeg det jeg skrev. EDIT: Det lange aka. greine var for å forklare hvordan jeg hadde kommet fram til teorien min ang. at jeg tror det vil være co-op oppdrag i EPC. Endret 9. mai 2008 av Eremal Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Altså: Jeg: Jeg tror kanksje EPC inneholder co-op missions venavnil: Maskinene klarer ikke co-op, Liberty City er for krevende. Jeg: Er co-op i multiplayer (mellom linjene: jeg mener selvfølgelig multiplayer co-op). AlfSimen: Liberty City er fortsatt for krevende. Det er slik jeg tolka det der. Derfor skrev jeg det jeg skrev. EDIT: Det lange aka. greine var for å forklare hvordan jeg hadde kommet fram til teorien min ang. at jeg tror det vil være co-op oppdrag i EPC. Da legger vi den diskusjonen død. Co-op over live er ok, co-op på en (1) xbox vil ikke gå. Alle fornøyde? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Hvis GTA IV hadde blitt bygget på samme måte som Army of Two og Gears of War så hadde jeg blitt lei meg, men om de kommer med en DLC pakke med coop missions, så hadde det bare vært fett! Håper at en av DLC pakkene blir noe retro, Vice City eller San Andreas (Med ny grafikk) Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 ja,håper det blir en sånn co-op opplegg! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Har spekulert i hva Rockstar planlegger som neste kapittel i GTA. Selv håper jeg på et nytt Vice City. Men et nytt San Andreas hadde også vært konge. Det er jo en god del referanser til Los Santos og Vinewood i GTA4. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Det er jo en god del referanser til Los Santos og Vinewood i GTA4. Er også en del referanser til Vice City i spillet også. Selv håper på enten nytt spill satt i Vice City eller i Tokyo. Alle neonlysene og skiltene tror jeg kommer til å se fantastisk vakkert ut i den nye spillmotoren, og Yakuza er jo alltid morsomt! Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Kan dere si meg hvordan man klarer det oppdraget inne på strippeklubben? Der man skal drepe de 3 folkan? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Kan dere si meg hvordan man klarer det oppdraget inne på strippeklubben? Der man skal drepe de 3 folkan? Det jeg gjorde var å først drepe han i pengerommet. Han med hagla. Så barrikerer du deg der inne og dreper alle vaktene som forsøker å gå inn døra. Etter det løper du ut den veien du kom, henter en bil og forfølger de to andre. Mener det var slik jeg gjorde det, det var ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Kan dere si meg hvordan man klarer det oppdraget inne på strippeklubben? Der man skal drepe de 3 folkan? Jul opp han med pengene UTEN å bruke våpen annet enn kniv, så stiller du deg i døra der du ser døra til han som har privat show OG han som flørter med strippern, så skyter du sistnevnte, og lynraskt snur deg og tar deg av tredjemann:P Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Kan dere si meg hvordan man klarer det oppdraget inne på strippeklubben? Der man skal drepe de 3 folkan? Det jeg gjorde var å først drepe han første på kontoret med kniv, så gå ut og rundt strippeklubben og skyte han som sitter i bilen, han tredje løp ut bakdøra tror jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Beste svaret: Kjør bilen alt du kan rett i vakten utenfor, da stikker disse 3 personene ut bakveien og inn i en bil, så bare kjører du etterdem og tar ut sjåføren ;> Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Angående valget mellom Francis og Derrick: Hvem er lurest å drepe? Noen fordeler av å drepe den den ene i forhold til den andre, slik som med å drepe Playboy X (Man får hus og Cash) og Dwayne (Playboy X slutter å like deg)? Vil gjerne drepe den som gir mest fordeler. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Kan dere si meg hvordan man klarer det oppdraget inne på strippeklubben? Der man skal drepe de 3 folkan? Jul opp han med pengene UTEN å bruke våpen annet enn kniv, så stiller du deg i døra der du ser døra til han som har privat show OG han som flørter med strippern, så skyter du sistnevnte, og lynraskt snur deg og tar deg av tredjemann:P Sistnevnte der er stripperen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Kan dere si meg hvordan man klarer det oppdraget inne på strippeklubben? Der man skal drepe de 3 folkan? Fant en mer oppfinsom løsning på oppdraget. Etter flere failed, parkerte jeg en bil foran bakdøra. Derreter gikk jeg inn og blåste hodet av han på bakrommet. De to andre kom da løpende mot hovedinngangen, hvor jeg tok en til. Han sist ekom seg ut og bort til bilen, men han kom ikke særlig langt. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) får altså ikke til det oppdraget(åpne hvis du er over 10%) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor hvor man skal følge etter kjæresten til datra til F, jeg suger på motorsykel! Endret 9. mai 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Angående valget mellom Francis og Derrick: Hvem er lurest å drepe? Noen fordeler av å drepe den den ene i forhold til den andre, slik som med å drepe Playboy X (Man får hus og Cash) og Dwayne (Playboy X slutter å like deg)? Vil gjerne drepe den som gir mest fordeler. Lar du politimannen leve, kan du ringe ham for å "remove wanted level". Har aldri prøvd det, dog. får altså ikke til det oppdraget hvor man skal følge etter kjæresten til datra til F, jeg suger på motorsykel! Har du med deg gunner så kan du være heldig å drepe han i første sving. Han tåler veldig mye, men det funket her :] Eventuelt punktere dekket. Sett opp en bilsperre der dere skal kjøre før missionet fungerer. Det funker på noen av de. Husk å sette slike spørsmål i spoiler, er du grei! Men her er svaret mitt hvertfall. Endret 9. mai 2008 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Angående valget mellom Francis og Derrick: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Hvem er lurest å drepe? Noen fordeler av å drepe den den ene i forhold til den andre, slik som med å drepe Playboy X (Man får hus og Cash) og Dwayne (Playboy X slutter å like deg)? Vil gjerne drepe den som gir mest fordeler. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lar du politimannen leve, kan du ringe ham for å "remove wanted level".Har aldri prøvd det, dog. får altså ikke til det oppdraget hvor man skal følge etter kjæresten til datra til F, jeg suger på motorsykel! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Har du med deg gunner så kan du være heldig å drepe han i første sving. Han tåler veldig mye, men det funket her :] Eventuelt punktere dekket. Sett opp en bilsperre der dere skal kjøre før missionet fungerer. Det funker på noen av de. Husk å sette slike spørsmål i spoiler, er du grei! Men her er svaret mitt hvertfall. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor har gunner, men jeg treffer han ikke, skal prøve ut det med bilsperre... Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 HAR DE GTA4 PÅ LAGER PÅ CDON.COM? STÅR IKKE NOE OM AT DE IKKE HAR DET PÅ LAGER... Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) de burde ha det da, ser ikke noe o mat de ikke har det! edit: det står at det bare er et begrenset opplag, men ser ut som at de har det! Endret 9. mai 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Hvordan faen skal jeg få opp venneprosenten min med Dwayne når han aldri tar telefonen? Btw, skikkelig whineybitch han Dwayne, konge! "Dont know why im doing this, nobodys leaving me messages" . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå