Stonemeister Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Nintendo Xbox 360. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Nintendo Xbox 360. Nintento Xbox 360 kankje en billig kina ripooff Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Åja svarte, så det nå! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Haha, definitivt Made In China Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Gruppe6 bilen? xD.. (Gruppesex ) Lurer på hvem som kom på den:P Har den forresten hett Gruppe Sechs elns i tidligere spill? Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Tror nok grunnen til at ingen av konsollene har co-op er fordi det er vanskelig å rendre 2 hele liberty city`s på EN konsoll... Det er jo 2x 2-4player coop oppdrag i multiplayer da.. Men det er fremdeles bare 1 person per xbox, er det ikke? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Tror nok grunnen til at ingen av konsollene har co-op er fordi det er vanskelig å rendre 2 hele liberty city`s på EN konsoll... Det er jo 2x 2-4player coop oppdrag i multiplayer da.. Men det er fremdeles bare 1 person per xbox, er det ikke? Tror ikke det er det som er grunnen, konsollen rendrer jo kun 1 by, fra 2 forskjellige synsvinkler. Ta f.eks Haze som visst nok skal ha 4 COOP player eller no sånt, klarer jo det med like lite lagg som med 1 player. Eneste er vell at Rockstar ikke har giddi å laget det, men fullt mulig er det nok sikkert. Endret 8. mai 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Går det ikke ann å kjøre Co-op eller lignende hvis man har flere kontrollere? Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Tror nok grunnen til at ingen av konsollene har co-op er fordi det er vanskelig å rendre 2 hele liberty city`s på EN konsoll... Det er jo 2x 2-4player coop oppdrag i multiplayer da.. Men det er fremdeles bare 1 person per xbox, er det ikke? Tror ikke det er det som er grunnen, konsollen rendrer jo kun 1 by, fra 2 forskjellige synsvinkler. Ta f.eks Haze som visst nok skal ha 4 COOP player eller no sånt, klarer jo det med like lite lagg som med 1 player. Eneste er vell at Rockstar ikke har giddi å laget det, men fullt mulig er det nok sikkert. De har jo sagt at de gjorde det grunnet at story'en osv var vanskelig å tilpasse 2 player såvidt jeg husker. Men uansett, jeg ser jo hvordan xboxen sliter med å skulle laste inn nye teksturer osv hvis man forflytter seg litt fort rundt i byen. Tenk deg da når 2 personer på samme xbox forlytter seg rundt på ulike steder i byen. Blir dobbelt så mye som skal lastes inn og rendres. Kan ikke bare si at "den rendrer jo bare 1 by". For den rendrer jo ikke hele byen med bra detalje når man spiller single-player heller, den rendrer jo bare det som er i området rundt spilleren med beste detaljer. Endret 8. mai 2008 av AlfSimen Lenke til kommentar
mamama Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Går det ikke ann å kjøre Co-op eller lignende hvis man har flere kontrollere? Det går nok ikke an, nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) da var jeg ferdig med story Noen som valgte "revenge" som kan fortelle hva som er anderledes enn den jeg tok,"money" var litt sørgelig at roman daua da skjer det noe hvis jeg ikke dreper Drako? eller bare stikker han av? litt slapp slutt men helt grei! Endret 8. mai 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Tror nok grunnen til at ingen av konsollene har co-op er fordi det er vanskelig å rendre 2 hele liberty city`s på EN konsoll... Det er jo 2x 2-4player coop oppdrag i multiplayer da.. Men det er fremdeles bare 1 person per xbox, er det ikke? Tror ikke det er det som er grunnen, konsollen rendrer jo kun 1 by, fra 2 forskjellige synsvinkler. Ta f.eks Haze som visst nok skal ha 4 COOP player eller no sånt, klarer jo det med like lite lagg som med 1 player. Eneste er vell at Rockstar ikke har giddi å laget det, men fullt mulig er det nok sikkert. De har jo sagt at de gjorde det grunnet at story'en osv var vanskelig å tilpasse 2 player såvidt jeg husker. Men uansett, jeg ser jo hvordan xboxen sliter med å skulle laste inn nye teksturer osv hvis man forflytter seg litt fort rundt i byen. Tenk deg da når 2 personer på samme xbox forlytter seg rundt på ulike steder i byen. Blir dobbelt så mye som skal lastes inn og rendres. Kan ikke bare si at "den rendrer jo bare 1 by". For den rendrer jo ikke hele byen med bra detalje når man spiller single-player heller, den rendrer jo bare det som er i området rundt spilleren med beste detaljer. Vell hvis begge spillerne har hver sin del av skjermen, blir det jo mindre texturer å rendre til hver del, så kan jo hende det går opp. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 tips til å greie bankranet (three leaf clover)? har kommet opp fra undergrunnen til det sto "find a floor door" eller noe..men da va det rip niko bellic.. de hær tre typan som er med er jo helt på jorde hele gjenget,springer å detter over alt å ruller i gatan.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 hvor mange missions er det i story? jeg ble ferdig på 94 trodde det var 96 stykk Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 tips til å greie bankranet (three leaf clover)? har kommet opp fra undergrunnen til det sto "find a floor door" eller noe..men da va det rip niko bellic..de hær tre typan som er med er jo helt på jorde hele gjenget,springer å detter over alt å ruller i gatan.. Find a four door? =D Altså en bil med fire dører, dvs plass til alle 3 =) Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Han skrev jo Floor, men kan jo være four. Skjekk på Brief om det er floor eller four, eller du kan ta på subtitles på display eller no på start. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 va nok foor door ja,ikk lett å få med sæ alt når det brenner på dass.klarte det nu,det va bare å komme sæ i biln å kjøre gjenge jem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) geez så ræva social club sia er, bare feil hele tia, oppdaterer seg ikke heller.. Men uansett, jeg ser jo hvordan xboxen sliter med å skulle laste inn nye teksturer osv hvis man forflytter seg litt fort rundt i byen. Tenk deg da når 2 personer på samme xbox forlytter seg rundt på ulike steder i byen. Blir dobbelt så mye som skal lastes inn og rendres. Kan ikke bare si at "den rendrer jo bare 1 by". For den rendrer jo ikke hele byen med bra detalje når man spiller single-player heller, den rendrer jo bare det som er i området rundt spilleren med beste detaljer. hørt om co-op over live eller? Endret 9. mai 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Tror nok grunnen til at ingen av konsollene har co-op er fordi det er vanskelig å rendre 2 hele liberty city`s på EN konsoll... Det er jo 2x 2-4player coop oppdrag i multiplayer da.. Men det er fremdeles bare 1 person per xbox, er det ikke? Tror ikke det er det som er grunnen, konsollen rendrer jo kun 1 by, fra 2 forskjellige synsvinkler. Ta f.eks Haze som visst nok skal ha 4 COOP player eller no sånt, klarer jo det med like lite lagg som med 1 player. Eneste er vell at Rockstar ikke har giddi å laget det, men fullt mulig er det nok sikkert. De har jo sagt at de gjorde det grunnet at story'en osv var vanskelig å tilpasse 2 player såvidt jeg husker. Men uansett, jeg ser jo hvordan xboxen sliter med å skulle laste inn nye teksturer osv hvis man forflytter seg litt fort rundt i byen. Tenk deg da når 2 personer på samme xbox forlytter seg rundt på ulike steder i byen. Blir dobbelt så mye som skal lastes inn og rendres. Kan ikke bare si at "den rendrer jo bare 1 by". For den rendrer jo ikke hele byen med bra detalje når man spiller single-player heller, den rendrer jo bare det som er i området rundt spilleren med beste detaljer. Vell hvis begge spillerne har hver sin del av skjermen, blir det jo mindre texturer å rendre til hver del, så kan jo hende det går opp. MrLG: Hvor mye som rendres er ikke avhengig av hvor mye skjerm det skal vises på. Hvis det skulle rendres mindre teksturer, ville du f.eks. ikke kunne snudd deg. Spill hvor du kan spille split-screen, er spill hvor hele banen er lastet inn. Om hele Liberty City skulle være lastet inn til en hver tid, tror jeg du kunne telt hvor mange skritt niko tok løpende på en time på en hånd. AlfSimen: Du misforsto meg, jeg mente selvfølgelig multiplayer co-op. Aka co-op over Live. Aka Live som eies av Microsoft. Aka Microsoft som står for den finansielle delen av utviklingen av Episodic pakkene. Det er jo en helt grei markedstaktikk, de vil jo antagelig få solgt flere gull live medlemskap dersom de får mer multiplayer content laget. De 2 co-op oppdragene som er nå er relativt simple, dersom det hadde vært en story tror jeg at jeg ville spillt dem mer enn en time.. Gruppe6 bilen? xD.. (Gruppesex ) Lurer på hvem som kom på den:P Har den forresten hett Gruppe Sechs elns i tidligere spill? Gruppe Sechs/6 har de hett hvertfall siden GTA3, jeg mener det het det i GTA2 og, men usikker. Endret 9. mai 2008 av Eremal Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Tror nok grunnen til at ingen av konsollene har co-op er fordi det er vanskelig å rendre 2 hele liberty city`s på EN konsoll... Det er jo 2x 2-4player coop oppdrag i multiplayer da.. Men det er fremdeles bare 1 person per xbox, er det ikke? Tror ikke det er det som er grunnen, konsollen rendrer jo kun 1 by, fra 2 forskjellige synsvinkler. Ta f.eks Haze som visst nok skal ha 4 COOP player eller no sånt, klarer jo det med like lite lagg som med 1 player. Eneste er vell at Rockstar ikke har giddi å laget det, men fullt mulig er det nok sikkert. De har jo sagt at de gjorde det grunnet at story'en osv var vanskelig å tilpasse 2 player såvidt jeg husker. Men uansett, jeg ser jo hvordan xboxen sliter med å skulle laste inn nye teksturer osv hvis man forflytter seg litt fort rundt i byen. Tenk deg da når 2 personer på samme xbox forlytter seg rundt på ulike steder i byen. Blir dobbelt så mye som skal lastes inn og rendres. Kan ikke bare si at "den rendrer jo bare 1 by". For den rendrer jo ikke hele byen med bra detalje når man spiller single-player heller, den rendrer jo bare det som er i området rundt spilleren med beste detaljer. Vell hvis begge spillerne har hver sin del av skjermen, blir det jo mindre texturer å rendre til hver del, så kan jo hende det går opp. MrLG: Hvor mye som rendres er ikke avhengig av hvor mye skjerm det skal vises på. Hvis det skulle rendres mindre teksturer, ville du f.eks. ikke kunne snudd deg. Spill hvor du kan spille split-screen, er spill hvor hele banen er lastet inn. Om hele Liberty City skulle være lastet inn til en hver tid, tror jeg du kunne telt hvor mange skritt niko tok løpende på en time på en hånd. AlfSimen: Du misforsto meg, jeg mente selvfølgelig multiplayer co-op. Aka co-op over Live. Aka Live som eies av Microsoft. Aka Microsoft som står for den finansielle delen av utviklingen av Episodic pakkene. Det er jo en helt grei markedstaktikk, de vil jo antagelig få solgt flere gull live medlemskap dersom de får mer multiplayer content laget. De 2 co-op oppdragene som er nå er relativt simple, dersom det hadde vært en story tror jeg at jeg ville spillt dem mer enn en time.. Jeg så at du skrev multiplayer co-op. "Aka co-op over Live. Aka Live som eies av Microsoft. Aka Microsoft som står for den finansielle delen av utviklingen av Episodic pakkene." Hva er det du prøver å si? Har ikke sagt noe annet enn at det er co-op over Live, var jo det som var hele poenget, 1 person per xbox, som spiller co-op over Live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå