Whigga Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Vel med tanke på de sluttene vi fikk så tror jeg ikke DLC kan være så stort med tanke på oppdrag, er sikkert bare noen ekstra ting de(X360) får. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Personlig har jeg en mistanke om at DLC vil være en co-op storyline. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Personlig har jeg en mistanke om at DLC vil være en co-op storyline. Tror nok grunnen til at ingen av konsollene har co-op er fordi det er vanskelig å rendre 2 hele liberty city`s på EN konsoll... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Nei, men at utfallet skal ha noe å si for senere eventuelle DLC eller for achievements jeg nå ikke kan få. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Personlig har jeg en mistanke om at DLC vil være en co-op storyline. Tror nok grunnen til at ingen av konsollene har co-op er fordi det er vanskelig å rendre 2 hele liberty city`s på EN konsoll... Det er jo 2x 2-4player coop oppdrag i multiplayer da.. Nei, men at utfallet skal ha noe å si for senere eventuelle DLC eller for achievements jeg nå ikke kan få.Det var jo akkurat det jeg spurte om. For å si det sånn, hvis det blir slik, ville det vært så latterlig dårlig av Rockstar og MS, at de vil bli erklært de mest idiotiske spillselskapene som finnes. Det er relativt lame å tvinge folk til å spille gjennom storyen en ekstra gang for å få tilgang til DLC. Endret 8. mai 2008 av Eremal Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Et spørsmål: Hva i f.. er DLC? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) eremal Nei sant, det blir vel ikke sånn. Men hvis de skal bruke roman senere i DLC, så får jeg kanskje litt annerledes på DLC'en i forhold til andre. Jeg elsket roman Endret 8. mai 2008 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Et spørsmål: Hva i f.. er DLC? Downloadable Content, dvs. nedlastbart innhold. Kan være alt fra nye biler og våpen til sko med skolisser som lyser i mørket. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Endelig fikk jeg også tak i spillet. GameStop på Tveita hadde fått inn 10 stk. De hadde to igjen etter at jeg hadde kjøpt. Men det betyr at de sikkert har fått inn i de andre butikkene også. PS3 det er snakk om. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Endelig fikk jeg også tak i spillet. GameStop på Tveita hadde fått inn 10 stk. De hadde to igjen etter at jeg hadde kjøpt. Men det betyr at de sikkert har fått inn i de andre butikkene også. PS3 det er snakk om. Wihii! Legg til stilar på PSN om du vil spille Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Driver med "The final interview" , hvor ligger dette advokatfirmaet egentlig? Fikk ikke waypoint eller noe etter jeg snakka med han i telefon, har kjøpt dress. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Driver med "The final interview" , hvor ligger dette advokatfirmaet egentlig? Fikk ikke waypoint eller noe etter jeg snakka med han i telefon, har kjøpt dress. Sør i Algonquin, litt på høyre sida... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Personlig har jeg en mistanke om at DLC vil være en co-op storyline. Tror nok grunnen til at ingen av konsollene har co-op er fordi det er vanskelig å rendre 2 hele liberty city`s på EN konsoll... Det er jo 2x 2-4player coop oppdrag i multiplayer da.. Trodde du mente lokal, men ok... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Driver med "The final interview" , hvor ligger dette advokatfirmaet egentlig? Fikk ikke waypoint eller noe etter jeg snakka med han i telefon, har kjøpt dress. Sør i Algonquin, litt på høyre sida... Er i "Exchange" området nå men finner ikke bygningen, hvorfor skal dette være så helvetes vanskelig? Kunne jeg ikke bare fått en waypoint istedet for å løpe byen rundt for å finne riktig sted, kommer vel for sent også nå Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Driver med "The final interview" , hvor ligger dette advokatfirmaet egentlig? Fikk ikke waypoint eller noe etter jeg snakka med han i telefon, har kjøpt dress. Sør i Algonquin, litt på høyre sida... Er i "Exchange" området nå men finner ikke bygningen, hvorfor skal dette være så helvetes vanskelig? Kunne jeg ikke bare fått en waypoint istedet for å løpe byen rundt for å finne riktig sted, kommer vel for sent også nå er kl de rundt 11 eller noe da?? kan ikke gå rett til oppdraget...må vente til dagen etter er det vell Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Driver med "The final interview" , hvor ligger dette advokatfirmaet egentlig? Fikk ikke waypoint eller noe etter jeg snakka med han i telefon, har kjøpt dress. Sør i Algonquin, litt på høyre sida... Er i "Exchange" området nå men finner ikke bygningen, hvorfor skal dette være så helvetes vanskelig? Kunne jeg ikke bare fått en waypoint istedet for å løpe byen rundt for å finne riktig sted, kommer vel for sent også nå er kl de rundt 11 eller noe da?? kan ikke gå rett til oppdraget...må vente til dagen etter er det vell Jaja, det må du. Om jeg ikke tar feil, så må du også ringe å si at du kommer på intervju, eller er jeg helt ute å kjøre nå? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Det står en liten L/ l (for lawyer) på kartet. Mulig du må gjøre noe for at den skal dukke opp, men det husker jeg dessverre ikke. Endret 8. mai 2008 av NisseGutteN Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Driver med "The final interview" , hvor ligger dette advokatfirmaet egentlig? Fikk ikke waypoint eller noe etter jeg snakka med han i telefon, har kjøpt dress. Sør i Algonquin, litt på høyre sida... Er i "Exchange" området nå men finner ikke bygningen, hvorfor skal dette være så helvetes vanskelig? Kunne jeg ikke bare fått en waypoint istedet for å løpe byen rundt for å finne riktig sted, kommer vel for sent også nå er kl de rundt 11 eller noe da?? kan ikke gå rett til oppdraget...må vente til dagen etter er det vell Jaja, det må du. Om jeg ikke tar feil, så må du også ringe å si at du kommer på intervju, eller er jeg helt ute å kjøre nå? å ike si du kommer...det skjer automatisk det...vis ikke det er noe bare ps3 har da Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Hva var det med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå