Stonemeister Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Bruk brems og gass.. Alle fire dekk? Det er jo ikke mulig med burning ihvertfall MAn må isåfall skyte de to siste. Gikk med et par kuler også, ja. Purken hørte det, og jeg prøvde å kjøre fra dem. Verre enn å kjøre i fylla, nesten. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Noen biler er også lettere å burne med, som for.eks ''amerikanere'' med motoren stående opp av panseret! De er søppel på kjøreegenskaper også. Ikke noe getawaybil akkurat. Stonemeister: Kanskje man skal prøve en 4 stjerners getaway i fylla på fire felger? Endret 7. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Kanskje man skal prøve en 4 stjerners getaway i fylla på fire felger? Da er det bedre å løpe :!: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg fant en kul måte man kan holde på 6 stjerners wanted en god stund.. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 ..men for all del, ikke del den med oss Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Mjaa vet ikke helt.. Joda, man skaffer seg ganske enkelt et annhialator helikopter, ringer Dwaine og får 2 stk thugs. Flyr oppå et tak som ikke er for høyt og som heller ikke har tilgang med brannstige så står du der og skyter. Funker veldig bra! Husk å ikke kaste bort RPG raketter på de hvite politihelikoptrene eller biler. Spar dem til Annhialator helikoptere som kommer senere. De hvite helikoptrene kan man enkelt skyte ned med skarpskytterrifle. En kule i piloten er nok. Endret 7. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Sak ang. Dwayne og playbox (De som er kommet så langt vet hva det gjelder) Får man virkelig ingen bonus når lar Playboy leve? Var så lur og drepte Dwayne siden han var en syte kopp av dimensjoner Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Drep Dwayne= Penger og sur PLayboy Drep Playboyx= Dwayne som venn og ny leilighet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Dwaine/PlayboyX Glad jeg valgte å drepe Playboy da.. men hvorfor blir han sur? Endret 7. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Okei står litt fast her nå. Har gjort oppdraget "Paper trail", og etter det har jeg ikke fått noen ny arbeidsgiver, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Vent en dag eller noe så ringer telefonen. Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Dwaine/PlayboyX Glad jeg valgte å drepe Playboy da.. men hvorfor blir han sur? You'll have a much easier time killing Dwayne; he only has one friend with a bat, and Dwayne himself has no weapon at all. You'll get $25000 for icing him, but when you call Playboy X he tells you that you killed his mentor, and seeing you would remind him of Dwayne. You get no additional safehouse. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Ahh.. Glad jeg tok rette valg ihvertfall Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Av og til har jeg kommet borti biler som ser ut som en pengetransport bil(ligner på sykebil, bortsett fra at de har en slags grønn design), og da får jeg straks 1 stjerne etter meg. Noen som har prøvd å tatt bilen? Får du penger? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Man bruker å få en stjerne etter seg om man stjeler biler hvis det er politi i nærheten. De eneste bilene du kan få penger for (om jeg har forstått det rett) er stevies biler. De er rundt om i hele byen og du skal levere dem i garasjen. (det står ''garage'' på kartet en plass). Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Man bruker å få en stjerne etter seg om man stjeler biler hvis det er politi i nærheten. De eneste bilene du kan få penger for (om jeg har forstått det rett) er stevies biler. De er rundt om i hele byen og du skal levere dem i garasjen. (det står ''garage'' på kartet en plass). Det er ikke det jeg mener, trenger bare å komme borti de, har ikke turt å ta bilen enda, har sett kun 2 stk hittil, men har jo ikke kommet så langt enda da. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Du kan jo prøve å stjele dem da for å se hva som skjer.. prøv å ta bilde av dem med mobilen eller noe slik at vi andre får se hvordan de ser ut. Jeg kan ikke huske å ha møtt på en slik bil før. Har noen av dere andre merket at du kan lete etter en bil i evigheter, og når du endelig finner den så kryr det av dem sånn helt plutselig? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Mjaa vet ikke helt.. Joda, man skaffer seg ganske enkelt et annhialator helikopter, ringer Dwaine og får 2 stk thugs. Flyr oppå et tak som ikke er for høyt og som heller ikke har tilgang med brannstige så står du der og skyter. Funker veldig bra! Husk å ikke kaste bort RPG raketter på de hvite politihelikoptrene eller biler. Spar dem til Annhialator helikoptere som kommer senere. De hvite helikoptrene kan man enkelt skyte ned med skarpskytterrifle. En kule i piloten er nok. Jeg har en bedre måte, men da må du være på starten av spillet: Kjør opp på "gåveien" på Alconquin brua når du enda ikke har unlocket andre øya.. Da får du automatisk 6 stjerner, også er det bare å kjøre fram å tilbake der, politiet kommer ikke opp siden det er en trapp opp dit, og selve brua er under (Du kjører ved siden av togskinnene over brua).. Sånn fikk jeg den archivementen Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg vet hvilken grønne biler du mener. Jeg har ikke fått politiet etter meg etter å ha vært borti. Mener å huske at jeg tok en slik en gang og. Men i alle fall, det pleier å være noen av de nede med garasjen til Brucie! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Gruppe6 bilen? xD.. (Gruppesex ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå