Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen biler er også lettere å burne med, som for.eks ''amerikanere'' med motoren stående opp av panseret! :) De er søppel på kjøreegenskaper også. Ikke noe getawaybil akkurat.

Stonemeister: Kanskje man skal prøve en 4 stjerners getaway i fylla på fire felger?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Mjaa vet ikke helt.. ;)

Joda, man skaffer seg ganske enkelt et annhialator helikopter, ringer Dwaine og får 2 stk thugs. Flyr oppå et tak som ikke er for høyt og som heller ikke har tilgang med brannstige så står du der og skyter. Funker veldig bra!

Husk å ikke kaste bort RPG raketter på de hvite politihelikoptrene eller biler. Spar dem til Annhialator helikoptere som kommer senere.

De hvite helikoptrene kan man enkelt skyte ned med skarpskytterrifle. En kule i piloten er nok.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Dwaine/PlayboyX

Glad jeg valgte å drepe Playboy da..

men hvorfor blir han sur?

You'll have a much easier time killing Dwayne; he only has one friend with a bat, and Dwayne himself has no weapon at all. You'll get $25000 for icing him, but when you call Playboy X he tells you that you killed his mentor, and seeing you would remind him of Dwayne. You get no additional safehouse.

Lenke til kommentar

Man bruker å få en stjerne etter seg om man stjeler biler hvis det er politi i nærheten. ;)

De eneste bilene du kan få penger for (om jeg har forstått det rett) er stevies biler. De er rundt om i hele byen og du skal levere dem i garasjen. (det står ''garage'' på kartet en plass).

Lenke til kommentar
Man bruker å få en stjerne etter seg om man stjeler biler hvis det er politi i nærheten. ;)

De eneste bilene du kan få penger for (om jeg har forstått det rett) er stevies biler. De er rundt om i hele byen og du skal levere dem i garasjen. (det står ''garage'' på kartet en plass).

Det er ikke det jeg mener, trenger bare å komme borti de, har ikke turt å ta bilen enda, har sett kun 2 stk hittil, men har jo ikke kommet så langt enda da.

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å stjele dem da for å se hva som skjer.. :) prøv å ta bilde av dem med mobilen eller noe slik at vi andre får se hvordan de ser ut. Jeg kan ikke huske å ha møtt på en slik bil før.

Har noen av dere andre merket at du kan lete etter en bil i evigheter, og når du endelig finner den så kryr det av dem sånn helt plutselig?

Lenke til kommentar
Mjaa vet ikke helt.. ;)

Joda, man skaffer seg ganske enkelt et annhialator helikopter, ringer Dwaine og får 2 stk thugs. Flyr oppå et tak som ikke er for høyt og som heller ikke har tilgang med brannstige så står du der og skyter. Funker veldig bra!

Husk å ikke kaste bort RPG raketter på de hvite politihelikoptrene eller biler. Spar dem til Annhialator helikoptere som kommer senere.

De hvite helikoptrene kan man enkelt skyte ned med skarpskytterrifle. En kule i piloten er nok.

Jeg har en bedre måte, men da må du være på starten av spillet:

Kjør opp på "gåveien" på Alconquin brua når du enda ikke har unlocket andre øya.. Da får du automatisk 6 stjerner, også er det bare å kjøre fram å tilbake der, politiet kommer ikke opp siden det er en trapp opp dit, og selve brua er under (Du kjører ved siden av togskinnene over brua).. Sånn fikk jeg den archivementen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...