dannad Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Mission.. Ikke åpne spoiler viss dere ikke har kommet lengr en 15 % inn i spillet! Når man dreper Dwayne.. Isteden for X.. Da blir Playboy X sur på deg og forteller at han ikke vil ha noe med deg å gjøre mer! Når man dreper Playboy X.. Hva skjer da? Skjerpings folkens! Vi må bli flinkere til å advare folk riktig. Dette oppdraget har jeg enda ikke kommet til, og jeg er kommet lenger enn 30 %. Dette var garantert ikke noe jeg ville vite, og jeg advarer folk mot å lese det med mindre dere har passert 30 %. Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Fant ut det var fullstendig håpløst å prøve å finne "flying rats" på egen hånd. Hadde aldri orka å bruke 100 ++ timer bare på å finne de. skal bruke et gra kart og knerte hver eneste en av dem Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Mission.. Ikke åpne spoiler viss dere ikke har kommet lengr en 15 % inn i spillet! Når man dreper Dwayne.. Isteden for X.. Da blir Playboy X sur på deg og forteller at han ikke vil ha noe med deg å gjøre mer! Når man dreper Playboy X.. Hva skjer da? Skjerpings folkens! Vi må bli flinkere til å advare folk riktig. Dette oppdraget har jeg enda ikke kommet til, og jeg er kommet lenger enn 30 %. Dette var garantert ikke noe jeg ville vite, og jeg advarer folk mot å lese det med mindre dere har passert 30 %. Beklageeeeeeeeeeeer!!!! Glemte hvor langt uti spillet det oppdraget var daa. :'( Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Da har jeg fullført historien Angående en liten sak før slutten(om en spesiell person): Noen som vet hva slags innvirkning det har på spillet hvis man dreper Darko? Jeg lot ham leve, og de fleste rundt meg ble glade.. Endret 7. mai 2008 av raid2 Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Jeg er på the snow storm jeg kommer inn i huset, dreper folka og tar cracket men klarer ikke stikke fra polti. er 3 stjerner noen tips til og komme vekk derfra? Endret 7. mai 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Angående slutten: Fader også, jeg fikk at roman døde.. jeg ville heller at hu dama skulle dø. Har det noe å si for videre gameplay? Kan jeg ennå få achievementen "dial B for bomb"? altså at man kan ringe til personer for å få utplassert bomber. Trur dere det har noe å si for DLC at jeg har latt Roman, en av de stiligste personene i hele spillet imo, dø? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Jeg er på the snow storm Løp ut samme vei som du kom fra, til høyre mot gjerdet og hopp i vannet, der ligger det en båt du kan stikke av i. Null stress Endret 7. mai 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Kan dere ikke spørre om hjelp en i annen tråd, eller eventuelt lage en ny tråd? Kjett og få spoilere slengt i trynet når du går inn på tråden her.. Endret 7. mai 2008 av trysilgutt Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg begynner å tvile sterkt på klessmaken Michelle har. Hun likte de klærne jeg kjøpte på den russiske klesbutikken, men hun klager bestandig på de dressene jeg kjøpte på "Manhattan". Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Kan jeg ta politi og liv-koder etter at jeg har fått One Man Army og Free Man Walking achievements'ene? Mister dem ikke da? Noen som vet svaret på dette? Ikke meninga og bumpe, er bare keen p åå kunne bruke noen koder Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) BRUK SPOILERTAGS OM DET AVSLØRES HANDLNG! Er det så fryktelig vanskelig? Det er unødig å spolere for andre, og unødig at moderatorer skal måtte bruke masse tid på å sensurere innleggene deres. Endret 7. mai 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har fått One man army, og har den fortsatt selv om jeg bruker en kode av og til:P Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 hehe fant ut idag at hvis man burner med bilen lenge nok sprenger dekkene! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 hehe fant ut idag at hvis man burner med bilen lenge nok sprenger dekkene! Gjelder også motorsykkel. Det er et helvete å kjøre med fire punkterte dekk Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Må man ha en spesiell bil for å burne? Får det ikke helt til hvis jeg klemmer inn brekket og gassen, er det en annen teknikk, eller er det bare vanskelig på asfalt? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Revers samtidig som man gasser;) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Bruk brems og gass.. Alle fire dekk? Det er jo ikke mulig med burning ihvertfall MAn må isåfall skyte de to siste. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Det er vanskelig generelt. Du kan ikke hogge inn brekket og gassen. Slipp gassen, trykk lett på brekket, inn med gassen igjen Lenke til kommentar
4MB Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Som sagt over så er det er bare å holde revers inne samtidig som gassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå