Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Mission.. Ikke åpne spoiler viss dere ikke har kommet lengr en 15 % inn i spillet!

Når man dreper Dwayne.. Isteden for X.. Da blir Playboy X sur på deg og forteller at han ikke vil ha noe med deg å gjøre mer!

Når man dreper Playboy X.. Hva skjer da?

Skjerpings folkens! Vi må bli flinkere til å advare folk riktig. Dette oppdraget har jeg enda ikke kommet til, og jeg er kommet lenger enn 30 %. Dette var garantert ikke noe jeg ville vite, og jeg advarer folk mot å lese det med mindre dere har passert 30 %.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mission.. Ikke åpne spoiler viss dere ikke har kommet lengr en 15 % inn i spillet!

Når man dreper Dwayne.. Isteden for X.. Da blir Playboy X sur på deg og forteller at han ikke vil ha noe med deg å gjøre mer!

Når man dreper Playboy X.. Hva skjer da?

Skjerpings folkens! Vi må bli flinkere til å advare folk riktig. Dette oppdraget har jeg enda ikke kommet til, og jeg er kommet lenger enn 30 %. Dette var garantert ikke noe jeg ville vite, og jeg advarer folk mot å lese det med mindre dere har passert 30 %.

Beklageeeeeeeeeeeer!!!! :(

Glemte hvor langt uti spillet det oppdraget var daa. :'(

Lenke til kommentar

Da har jeg fullført historien :)

Angående en liten sak før slutten(om en spesiell person):

Noen som vet hva slags innvirkning det har på spillet hvis man dreper Darko? Jeg lot ham leve, og de fleste rundt meg ble glade..

Endret av raid2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Angående slutten:

Fader også, jeg fikk at roman døde.. jeg ville heller at hu dama skulle dø. Har det noe å si for videre gameplay?

Kan jeg ennå få achievementen "dial B for bomb"? altså at man kan

ringe til personer for å få utplassert bomber.

Trur dere det har noe å si for DLC at jeg har latt Roman, en av de

stiligste personene i hele spillet imo, dø?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...