Thatssomebaadnews Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Glad jeg fikk det til release Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Noen som har hørt noe mer om patchen til PS3? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Skulle det komme en patch? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Jepp.. Idag en gang.. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Mission.. Ikke åpne spoiler viss dere ikke har kommet lengr en 35 % inn i spillet! Når man dreper Dwayne.. Isteden for X.. Da blir Playboy X sur på deg og forteller at han ikke vil ha noe med deg å gjøre mer! Når man dreper Playboy X.. Hva skjer da? Endret 7. mai 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Kult! Hva skulle den inneholde? Håper på en fix til online delen, den har vært veldig ustabil... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Mission.. Ikke åpne spoiler viss dere ikke har kommet lengr en 15 % inn i spillet! Du får leiligheten til Playboy, og får Dwayne som venn. Det eneste du egentlig tjener på å drepe Dwayne er penger. Og det er vel nærmere 35% enn 15% egentlig. Endret 7. mai 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Når man dreper Dwayne.. Isteden for X.. Da blir Playboy X sur på deg og forteller at han ikke vil ha noe med deg å gjøre mer! Når man dreper Playboy X.. Hva skjer da? Man får huset til playboy x Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Mission.. Ikke åpne spoiler viss dere ikke har kommet lengr en 15 % inn i spillet! Når man dreper Dwayne.. Isteden for X.. Da blir Playboy X sur på deg og forteller at han ikke vil ha noe med deg å gjøre mer! Når man dreper Playboy X.. Hva skjer da? Faen jeg har kommet over 20% og jeg visste ikke det der! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Er det bare meg, eller kan alle her være Zombie? Har ikke spillt Multiplayer på en liten stund, og da jeg skulle endre litt på karakteren min så kunne jeg velge Zombie. Har ikke testa det ut enda. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Kult! Hva skulle den inneholde? Håper på en fix til online delen, den har vært veldig ustabil... Online fix og freeze-fix tror jeg det var snakk om Jeg legger deg til på PSN, så freeroamer vi litt? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Mission.. Ikke åpne spoiler viss dere ikke har kommet lengr en 30 % inn i spillet! Når man dreper Dwayne.. Isteden for X.. Da blir Playboy X sur på deg og forteller at han ikke vil ha noe med deg å gjøre mer! Når man dreper Playboy X.. Hva skjer da? Faen jeg har kommet over 20% og jeg visste ikke det der! *Kremt* Beklager så mye.. Glemte meg.. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Er det bare meg, eller kan alle her være Zombie? Har ikke spillt Multiplayer på en liten stund, og da jeg skulle endre litt på karakteren min så kunne jeg velge Zombie. Har ikke testa det ut enda. Jeg kan ikke det Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) PS3-oppdateringen er ute folkens! EDIT: 18mb stor... Endret 7. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Hvor? HVOR!? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Hvor? HVOR!? Det er bare å starte spillet, så oppdateres det automatisk Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Hvor? HVOR!? Det er bare å starte spillet, så oppdateres det automatisk Fant det ut.. Var bare ivrig Hva blei fiksa btw? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Hvor? HVOR!? Det er bare å starte spillet, så oppdateres det automatisk Fant det ut.. Var bare ivrig Hva blei fiksa btw? Har ikke anelse, sikkert det freezing greiene + noe multiplayer greier.. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Hvor? HVOR!? Det er bare å starte spillet, så oppdateres det automatisk Fant det ut.. Var bare ivrig Hva blei fiksa btw? Har ikke anelse, sikkert det freezing greiene + noe multiplayer greier.. Kommer fortsatt opp dette når jeg prøver og joine public game: "The connection to one or more players have been blablabla returning to singleplayer.." Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Om noen vil spille, legg meg til på PSN og msn! PSN: stilar MSN: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå