E-wok Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Sinnsykt konge, om du kræsjer for mye med en bil slår du hjulstillingen skeiv, noe som gjør at bilen svinger en anelse til høyre i stedet for å kjøre rett fram Det er jo en million andre spill som har det også da. Menne ja, det er en fin detalj. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Ja, det er ganske genialt. Og hvis hjulet punkterer går det saktere, og spruter gnister fra felgen. Helt fantastisk... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Se filmen hos Youtube Den der skal jeg finne når jeg kommer hjem! Gleder meg til å høre lyden på den! Sitter på skolen uten lyd, bare utseendet på den gjør meg varm.. Er visst popp-off i den! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 den bilen var digg! Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Dunno om denne er posta før; 1UP GTAIV Special En av de bedre gjennomgangene av spillet. Endret 7. mai 2008 av Eremal Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Snart patch til GTA IV til PS3!! Håper denne fikser feilene som har ført meg til å spille offline på GTA IV Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Snart patch til GTA IV til PS3!! Håper denne fikser feilene som har ført meg til å spille offline på GTA IV JADDA! Håper online funker nå da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Er det bare meg, eller går Sultan RS DÅRLIGERE enn Comet? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Er det bare meg, eller går Sultan RS DÅRLIGERE enn Comet? Hakke prøvd Comet.. Men hvis det er sant, vil jeg gjerne prøve den! Noen spessielle plasser jeg finner Comet? Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Comet kjører du i race-oppdraget for Stevie. Syntes Sultan RS og Comet er så like at det blir smak og behag hvilken du vil kjøre, men Sultan RS har unektelig den beste lyden hvis du like streetracing stuff. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Måtte le i går. Spilte litt multiplayer free-mode. Og etter at en bil snertet meg sånn at spilleren min ble satt ut av balanse, begynte jeg å sjangle sånn som man blir etter å ha vært på barrunde. Gikk og sjanglet i gata i 20 sekunder, før bilen kom tilbake og kjørte på meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Comet er forresten inspirert fra Porsche (911?) Da husker du den sikkert. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 I følge N4G sine kilder skal PS3 versjonen av spillet patches i dag Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Se filmen hos Youtube Den der skal jeg finne når jeg kommer hjem! Gleder meg til å høre lyden på den! Sitter på skolen uten lyd, bare utseendet på den gjør meg varm.. Er visst popp-off i den! Det er bare en nydelig lyd da den girer.. ^^ Viss dere skjønner. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Kan jeg ta politi og liv-koder etter at jeg har fått One Man Army og Free Man Walking achievements'ene? Mister dem ikke da? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Åssen lager man sånne bra filmer som den youtube filmen der? Endret 7. mai 2008 av MrUrge Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Åssen lager man sånne bra filmer som den youtube filmen der? Mobil Maybe? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Det er bare en nydelig lyd da den girer.. ^^ Viss dere skjønner. Pop off heter det Filmen er nok bare filmet off-screen Urge. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Rettelse: Dumpventil. Irriterende at ingen har fått det inn i dag heller. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Irriterende at ingen har fått det inn i dag heller. Begynner å bli lei av å vente nå, men den ene butikken jeg forhørte meg med i dag sa de håpet på å få det i morgen, så da er det ut på tokt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå