Vrengtpolvott Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 På en av trailerene til spillet så var det en gjeng som trente i en park. noen som har sett de i spillet? Jepp, de er der de Eneste jeg ikke har merket i spillet, som skulle være med er at man kan finne random ting i biler man stjeler, men det er jo ikke akkurat noe savn Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 På en av trailerene til spillet så var det en gjeng som trente i en park. noen som har sett de i spillet? Jepp, de er der de Eneste jeg ikke har merket i spillet, som skulle være med er at man kan finne random ting i biler man stjeler, men det er jo ikke akkurat noe savn Konge Vet du hvilke park de er i og hvor? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Helt sikkert i central park, den største i den midtre del av byen. Gah.. Spoilertid. Angrer skikkelig på at jeg ikke drepte Dwayne istedenfor Player X.. Alt han gjør er å syte, men han bidrar ikke med noe. Brucie har helikopter og Roman har taxi. Noen av dere som vet om player x bidrar med noe? Endret 6. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Har lurt på noe, alle bydelene er jo kopi av bydelene i NY: Bohan: Bronx Dukes: Queens Broker: Brooklyn Algonquin: Manhattan Men hva er Alderny? Har tenkt New Jersy, men er usikker. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Respekt til alle som har lært seg å bruke spoiler funksjonen. Men, (alltid et "men") vennligst legg ved en liten beskrivelse av spoiler. For eks. Spoiler ang. Dwayne og oppdrag "X" | 22% ingame. Niko dør på slutten og michelle jobber for burger king! Playboy X er homo og Roman er ikke fettern din men fattern din! OMGOMGOMG Endret 6. mai 2008 av QBab Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Helt sikkert i central park, den største i den midtre del av byen. Gah.. Spoilertid. Angrer skikkelig på at jeg ikke drepte Dwayne istedenfor Player X.. Alt han gjør er å syte, men han bidrar ikke med noe. Brucie har helikopter og Roman har taxi. Noen av dere som vet om player x bidrar med noe? Dwayne har jo to imba gangster du kan ringe og får, når du har dwayne over 70% Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Oh stilig! Har ikke fått han så høyt enda.. Kanskje jeg burde gjøre det før jeg angrer! SPOILER: Sent i spillet. Noen som gjorde narkodealen på slutten da? Får man kontakt med Kate på nytt eller mister hun respekten helt for deg? Endret 6. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Som sagt Rasch, vennligst gi en kort beskrivelse på hva spoiler angår. Brente meg netopp på din spoiler som, etter jeg har lest den tydeligvis var litt senere ut i spillet enn det jeg er kommet. Blir for fristende for forumhorer som meg å holde fingrene unna, når jeg ikke vet om jeg kan lese den eller ikke. Endret 6. mai 2008 av QBab Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Da poster jeg et innlegg i samme "gate" som QBab: Kan dere væææææære så snille å bruke spoilertags når dere avslører handling, uansett hvor langt det er? Det er alltid noen som ikke vet hva det snakkes om, og det er irriterende å få handlingen spolert. Det medfører også endel arbeid for oss moderatorer når vi må gå inn i ettertid for å sensurere poster. Om det skulle bli en trend å ignorere andre brukere sine ønsker om å ikke få ting spolert, så risikerer man at innlegg med spolering rett og slett blir fjernet, for å unngå store arbeidsmengder for moderatorer. ... og det er jo ikke ønskelig. Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 *sparker en rabbi i skrittet sånn han mister kaffekoppen sin og løper sin vei* "Haha! Hmmm... lurer på om jeg kan plukke opp denne..." *plukker opp kaffekopp* "Fett, ummm..." *Pælmer kaffekoppen på en anna fyr, som også mister sin kaffekopp* *plukker opp kaffekopp og kaster den på en forbigående politimann* *purken begynner å skyte* "Shit" Morer meg selv når jeg ikke gjør noe fornuftig i spillet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg er begynt på most Wanted lista til politiet.. Lurer på hva som skjer når man er ferdig med den! Så fant jeg politihelikopter idag som kan skyte, selv om det er nesten umulig å faktisk treffe noe med det da! Kajo2K: Granat + internettkafe' er morsomt, spesielt om du velger å ikke kaste den granaten men bare la den gå av i hånda hehe Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Flott Rasch! Ser du har redigert posten din. Mye bedre nå! *Alle sammen! Se på Rasch å lær hvor enkelt det kan gjørest.* Endret 6. mai 2008 av QBab Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Men hva er Alderny? Har tenkt New Jersy, men er usikker. Skal forestille en miniatyr av New Jersey ja. Mye industriområder der, blandet med litt forstader. Det digre fabrikkområdet i Alderny minner meg om andrebyen i GTA2, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hahaha, noe andre som har lagt merke til at det kommer røyk ut av vinduet når L.J sitter på? :!: Endret 6. mai 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Fant ut at etter å ha flippet politibilen ble sirenen noe jævlig mye mer irriterende! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Fant ut at etter å ha flippet politibilen ble sirenen noe jævlig mye mer irriterende! Boopiiiibiiouuoouo :!: Prøv også å skyt et skudd i sirenen til politibilen. Gøyalt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Minner om at man må benytte spoilertag slik at man ikke ødelegger for andre. Er kommet endel klager på dette. Vis hensyn Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Noen som husker hvordan man løfter små objekter på 360? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Noen som husker hvordan man løfter små objekter på 360? LB Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Sinnsykt konge, om du kræsjer for mye med en bil slår du hjulstillingen skeiv, noe som gjør at bilen svinger en anelse til høyre i stedet for å kjøre rett fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå