Essem Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg pleier å skru av radioen, orker ikke høre på. Hvordan skrur du av? Jeg finner ingen "off" mulighet som på de forrige... Hold inne venstre d-pad-knapp Endret 6. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Det meste av musikken i GTA IV synes jeg er bare dritt, joa man kan argumentere med at noe er "spaa" eller "kult" osv, men det er for det meste piss, imho. Musikken i Vice City var noe av det bedre, Michael Jackson FTW. det som er greia er ikke at musikken er bra eller dårlig. jeg liker ikke slik musikk det er i GTA4. men det er feelingen det er snakk om, og musikken passer veldig bra inn i miljøet. liberty city.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg liker veldig godt musikken som spilles på The Journey, hører på den kanalen nesten hele tiden. Utenom det er det ikke så mye musikk jeg er fornøyd med, syns musikken i GTA3 har vært den beste til nå. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Det er absolutt frihet i Liberty City med tanke på radioen, ja. Noen av diskusjonene og meningene der er ganske liberale Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Synes musikken i San Andreas var bedre enn GTA IV'sin. På "Liberty Rock"-kanalen, for eksempel, er det ett par bra spor.. Resten er enten dårlige ballader, eller sanger som man ikke kunne tenke seg å høre mange ganger om og om igjen.. Den jazz-kanalen er koselig, derimot Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Angående Nikos militære ytringer Etter at jeg har drept han som Roman er så livredd for snakker Niko om at noen bedro ham da han var i militæret. Jeg fikk ikke med meg alt, noen som har lyst til å si hva Niko er så sur for som gjør at han kommer til USA for å drepe dem? Var han jeg drepte og rulla ned i vannet en av dem? Og helst ikke røp noe som man får vite senere i handlingen. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Vlad: Vlad, han du rullet ned i vannet, er ikke en av grunnene til at Niko kom til USA. Endret 6. mai 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 liker egentlig bare sangen til genesis og REM på spillet ass... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Vlad, han du rullet ned i vannet, er ikke en av grunnene til at Niko kom til USA. Greit, men legg det i spoiler så du ikke ødelegger for andre som leser tråden! Endret 6. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Angående Nikos militære ytringer Etter at jeg har drept han som Roman er så livredd for snakker Niko om at noen bedro ham da han var i militæret. Jeg fikk ikke med meg alt, noen som har lyst til å si hva Niko er så sur for som gjør at han kommer til USA for å drepe dem? Var han jeg drepte og rulla ned i vannet en av dem? Og helst ikke røp noe som man får vite senere i handlingen. Niko forteller om at han og 14 andre fra landsbyen hans var i krig, og skulle angripe en annen styrke, men en i gruppen deres hadde forrådt dem og ledet dem i ei felle og skulle drepe alle i Nikos gruppe. Det var bare Niko og 2 andre som overlevde angrepet, og siden Niko vet at ikke han var forræderen, så måtte det være en av de andre to, og den ene er i Liberty City. Det er derfor Niko er kommet til byen, for å vite hva som egentlig skjedde. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Vlad, han du rullet ned i vannet, er ikke en av grunnene til at Niko kom til USA. TAKK SKAL DU FAEN MEG HA! Hørt om spoiler-funksjonen? Skal jeg veilede deg til hvordan du finner den? Endret 6. mai 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hahaha. To ganger på en jævla dag. Snakkes etter story. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Noe må virkelig gjøres i denne tråden så ikke folk får alt ødelagt. Jeg har fått en del spoila jeg også Endret 6. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 kan noen sette i første post at man skal sette hjelp om oppdrag i spolier?? men skrive navnet på oppdrag over uten Spolier sånn at folk kan se om de har mulighet til og hjelpe?? og sette det også i navn på post?? pliz?? Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 kan noen sette i første post at man skal sette hjelp om oppdrag i spolier?? men skrive navnet på oppdrag over uten Spolier sånn at folk kan se om de har mulighet til og hjelpe?? og sette det også i navn på post?? pliz?? Enig! Også det blir lettere å søke og se om noen har løst det før. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Ikke les dette vær så snill om du ikke vil ha noe story spoila Noen som har funnet et eller annet om de fancye hanskene Niko kan sees gå med? har sett på utallige screenshots der Niko Bellic går rundt med fingerløse hansker, og de er badboy!! har drept Dimitri + gjort assassin oppdragene (ikke nevn side quests) og trenger noe motivasjon for å fortsette på singelplayer Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Og muligens også skrive hvor langt i spillet oppdraget er (%)ettersom mange som ikke har gjennomført det kan hjelpe uten å måtte være redde for at spørsmålet dreier seg om de ikke har kommet til enda Lenke til kommentar
Bango Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 prosent varierer vedlig utifra alt du gjør, så det er nok ikke til så stor hjelp Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Både og. En på 30% vil mest sannsynlig ha gjort alle oppdragene som en på 20% har, så det er bedre enn ingenting. For de som står fast på oppdrag så er denne siden veldig fin: http://www.mahalo.com/Grand_Theft_Auto_4_Walkthrough Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) På en av trailerene til spillet så var det en gjeng som trente i en park. noen som har sett de i spillet? Endret 6. mai 2008 av Barkster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå