Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
et pm: Hvordan klarer man alle de special jumpsene? Hver gang jeg hopper på de kommer det "not good enough"...

Noen som har begynt å date Carmen? Ei skikkelig billig hore, men jeg liker henne :p Bedre enn hu kate kjerringa, glad hu ble drept!

Takk for den...

Second that :( Putt slikt i spoiler med warning please

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
et pm: Hvordan klarer man alle de special jumpsene? Hver gang jeg hopper på de kommer det "not good enough"...

Noen som har begynt å date Carmen? Ei skikkelig billig hore, men jeg liker henne :p Bedre enn hu kate kjerringa, glad hu ble drept!

Lær deg å putte ting i spoiler da gutt!

Endret av member-97590
Lenke til kommentar

Noen som har begynt å date Carmen? Ei skikkelig billig hore, men jeg liker henne :p Bedre enn hu kate kjerringa, glad hu*****

Takk for den...

Second that :( Putt slikt i spoiler med warning please

Du kunne lissom ikke tatt vekk det som ble spoila da? Du drar jo bare spoilen videre...

Lenke til kommentar

Noen som har begynt å date Trude? Ei skikkelig billig hore, men jeg liker henne :p Bedre enn hu Lisbeth kjerringa, glad hu fikk kjøleskapet.

I blant får jeg en read-error. Før denne erroren hører jeg at boksen sliter med å lese disken. Noen som vet hva jeg kan gjøre eller hva som kan være grunnen?

Det er ingen riper i spillet.

Endret av mamama
Lenke til kommentar

Spørsmål for 34-35%+

Har nå gjort strippeklubboppdraget til Wayne og har muligheten til å starte bankoppdraget til Packie. Har også fått en telefon hvor X kjefter på meg for å ha hjulpet D. Det jeg lurer på er når vil jeg få muligheten til å drepe enten X eller D?

Lenke til kommentar
Spørsmål for 34-35%+

Har nå gjort strippeklubboppdraget til Wayne og har muligheten til å starte bankoppdraget til Packie. Har også fått en telefon hvor X kjefter på meg for å ha hjulpet D. Det jeg lurer på er når vil jeg få muligheten til å drepe enten X eller D?

Det er ikke lenge igjen nå til du får drepe en av de, husker ikke nøyaktig hvor lenge, men det skal være like etter at du har begynt å jobbe for Dwayne.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som er litt misfornøyd med radioene på GTA IV?

Vladiostok FM

WKTT

Radio Broker

Liberty Rock

Det er de eneste som faller i smak. Det er ingen anstendig metall i spillet heller, det mest lignende er LCHC men det er så godt som bare drit. Har bare hørt en låt der som jeg likte sånn halvveis. Muligens det bare er jeg som er sær. :ermm:

Lenke til kommentar

Det meste av musikken i GTA IV synes jeg er bare dritt, joa man kan argumentere med at noe er "spaa" eller "kult" osv, men det er for det meste piss, imho. Musikken i Vice City var noe av det bedre, Michael Jackson FTW. :)

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...