Eremal Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Rekorden på storyen så langt er vel 9 timer iflg. social club. Tror han som har tatt den så fort har vært stor fan av taxier.. Cutscenes har nok vært en ikke-sak Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 9 timer? Er det fysisk mulig? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 OM du ikke failer, hopper over cutscenes er god å kjøre bil (ikke noe dulting eller krasj) så tror jeg nok det er mulig ja.. Jeg har 20 timer elns og jeg har gjort det meste utenom main story. (ikke skutt duer osv. da). Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Ny rekord igår: 000:09:00:05, det der er ddd:tt:mm:ss Er nok mange som ikke klarte 30-timer achievementen på første forsøk, som bare rusher gjennom for å få den så fort som mulig. De 265 første plassene er alle under 20 timer.. Jeg for min del er på 8006. plass med mine 001:22:49:17, dog jeg hadde spillet på 2 ganger mens jeg sov.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg fant en festlig motorsykkel, er det noen garasje ved safehouset jeg kan parkere den? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hva med parkeringsplassen uten for safehouset? Den er kanskje opptatt allerede? Endret 6. mai 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Garasje finnes ikke lenger, istedet så er det et oppmerket felt utenfor safehouse som du kan sette fra deg sykkelen i, dette feltet fungerer på samme måte som en garasje så sykkelen blir stående der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Biler blir også fikset når de står der lenge nok :F Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Biler blir også fikset når de står der lenge nok :F Biler blir fikset om: A. Du saver og reloader B. Du saver, går langt vekk, og kommer tilbake slik at bilene respawner. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Er online modusen skikkelig bra? På free ride, er det sånn at alle er i samme by og bare kødder rundt eller er det begrenset hvor mange kan spille på samme by? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 To spm.. Noen som får til og spille online? Kommer opp "The connection to one or more players have been lost blablabla" Hva er egentlig "Social Club"? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Da setter jeg sykkelen min på parkeringsplassen. Jeg prøvde å kjøre den opp trappa, det gikk ikke så bra. Jeg kom ikke så langt, så den ligger på de nederste trinnene, får håpe den er der når jeg går ned igjen :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Ting jeg lurer på angående valg mellom å drepe person 1 eller 2: De 2 folkene som sitter på benken, jeg kunne drepe en av dem. Jeg drepte han fylliken slik at politimannen levde. Men nå har jeg fått en mulighet til å ringe han og få alternativet: "Remove wanted level." Har bare prøvd èn gang, og da fikk jeg ikke tak på han. Hva hadde jeg fått hvis jeg valgte å la han andre leve? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg fikk GTA IV i posten for et par timer siden Jeg irriterer meg over hvor tregt han labber fram og tilbake... Særlig nå etter at det siste spillet jeg spillte var Crackdown med full agility Når han løper Crackdown løper han jo raskere enn bilene Også irriterer jeg meg over spakene min.. når jeg slipper fortsetter duden å gå framover Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) et pm: Hvordan klarer man alle de special jumpsene? Hver gang jeg hopper på de kommer det "not good enough"... Noen som har begynt å date Carmen? Ei skikkelig billig hore, men jeg liker henne Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bedre enn hu kate kjerringa, glad hu ble drept! Endret 7. mai 2008 av Dotten Informasjon lagt i spoiler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) kjør fortere Endret 6. mai 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Legg i spoiler, da... Lenke til kommentar
hightow Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Stunt-hopp Du hopper antageligvis ikke langt nok. Dersom du skal hoppe over en kanal eller tilsvarende, og lande på gata på den andre, er det ikke nok å lande på fortauskanten. Jeg hadde et hopp på øya oppe til høyre der jeg måtte landet godt inne på gata før det ble godkjent. Endret 6. mai 2008 av hightow Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 et pm: Hvordan klarer man alle de special jumpsene? Hver gang jeg hopper på de kommer det "not good enough"... Noen som har begynt å date Carmen? Ei skikkelig billig hore, men jeg liker henne Bedre enn hu kate kjerringa, glad hu ble drept! Takk for den... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Fortvil ikke Liquidant; hu dør ikke nødvendigvis ;] Kommer an på deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå