QBab Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hvor langt ut i historien må man komme før bruene åpner seg? Så langt har jeg kommet: Gjort et par oppdrag til Bruice, og Dimitri har "åpnet seg" nede i sør... Ikke så mange timene med konstruktiv spilling... Lenge igjen? OG: Flere som sliter med FPS-drop? Hakker en del hos meg mange ganger, og flyter ikke så bra som jeg skulle ønske (f.eks myye bedre når man ser ned eller det skjer lite, enn når man har god utsikt og masse som foregår...) Kommer dette av at jeg har satt ned lesehastigheten? Kommer av at du har lav lesehastighet ja. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Kommer det ikke opp markering av garasje eller noe i den retningen? Ingenting. Eneste brief jeg har fått er "You've found one of Stevie's cars" Du må levere bilen til garasjen til stevie som befinner seg langt oppe til høyre på kartet. Det er et ikon som ligner på bilvask, men hvor det står "garage". Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Kommer det ikke opp markering av garasje eller noe i den retningen? Ingenting. Eneste brief jeg har fått er "You've found one of Stevie's cars" Du må levere bilen til garasjen til stevie som befinner seg langt oppe til høyre på kartet. Det er et ikon som ligner på bilvask, men hvor det står "garage". Ja, antok det var en eller annen bygning. Så igjennom alle tinga på kartet og der var det "Garage". Snodig at det ikke ble annonsert. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Yo, kom nettopp hjem fra jobb og har kjøpt meg SE til PS3, noen andre som også ikke fikk med bilskiltet? Jeg kan ikke finne det... Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Når brucie ringer deg ang det der, så sier han at du skal levere det til grasjen i south bohan, og i den første smsen står det at du skal levere den til garasjen. @ MrUrge; det skakke være med noe bilskilt, det var i Hidden Package #5 eller #6, som ble levert til et utvalgt publikum (i hovedsak skribenter på GTA-Fansites) Endret 5. mai 2008 av Eremal Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Faen da! Endelig fått flyvet helikopter, så krasjer faen meg Xbox'en! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 @ MrUrge; det skakke være med noe bilskilt, det var i Hidden Package #5 eller #6, som ble levert til et utvalgt publikum (i hovedsak skribenter på GTA-Fansites) Åja, haha, hadde liksom gleda meg litt til det bilskiltet Men men, feet pakke for det! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Er det noe spennende på toppen av Statue of Liberty? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Du får sjekke da vettu.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Er spillet langt, selve storien? Og finnes det mye å finne på etter storien er ferdig? tenker da utenom å lage blodbad, skyte politi, kjøre bil og utforske. Men mer små oppdrag som ikke tilhører storien? Eventuelt rane/hjelpe bedrifter eller personer osv. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Er spillet langt, selve storien?Og finnes det mye å finne på etter storien er ferdig? tenker da utenom å lage blodbad, skyte politi, kjøre bil og utforske. Men mer små oppdrag som ikke tilhører storien? Eventuelt rane/hjelpe bedrifter eller personer osv. 25-60 på mainstory. Det dobbelte på småtteri. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Har ikke spilt enda, mener du prosent/timer? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Du får vel ikke noe ut om lengden av 25-60%. Timer. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Det er ikke siste mission.Selv valgte jeg: (står også hva det resulterte i, les på egen risiko.) KRAFTIG spoiler for folk som ikke har kommet så langt. Jeg tok pengene, men han slemmingen prøvde å lure meg igjen.. Men klarte å stikke av med nye 250 000 dollar. Det som skjer er at Roman blir skutt i sitt eget bryllup med hilsen fra denne idioten jeg ikke tok revenge på (skuddet var ment for deg). Men hva ville skjedd hvis jeg heller valgte å drepe han (revenge), vet jeg ikke. Må nok rundes på nytt Har ikke gjort det missionet man får etterpå, skal "spare det" haha ;D Du hadde rett. Jeg valgte å drepe Dimitri, da ble Kate drept i bryllupet til Roman og jeg skal ta hevn på Pegorino. Problemet er jeg at faen ikke klarer det. Er ett helvetes leven jeg må igjennom. Var sikker på at jeg skulle klare det nå på fjerde forsøk istad men så måtte jeg visst hoppe med crosseren opp i ett hellikopter eller noe sånt.. noe jeg ikke rakk å finne ut hvordan jeg skulle gjøre før en gjeng sopphuer blåste meg i filler.. blir så forbanna! Er spillet langt, selve storien?Og finnes det mye å finne på etter storien er ferdig? tenker da utenom å lage blodbad, skyte politi, kjøre bil og utforske. Men mer små oppdrag som ikke tilhører storien? Eventuelt rane/hjelpe bedrifter eller personer osv. Jeg har kun drevet med main story, (med noen få untak) å har sålangt spilt i 28 timer og noen minutter.. er på siste mission nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Er spillet langt, selve storien?Og finnes det mye å finne på etter storien er ferdig? tenker da utenom å lage blodbad, skyte politi, kjøre bil og utforske. Men mer små oppdrag som ikke tilhører storien? Eventuelt rane/hjelpe bedrifter eller personer osv. Pakkelevering på forskjellige plasser. Skaffe biler for en fyr, bilde og plass får du på mail. Skaffe biler for en annen fyr, du får bilde av plass på sms. Kjøre race, bare å ringe til bolemongoen. Gjøre assassins-missions, som du får på en telefon. Finne random personer på gata som gir deg noen småjobber. Gå på date med folk du finner på nettet. Kjøre taxi for roman, hvis du har lyst. Er vel det jeg kommer på i farta! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Du får vel ikke noe ut om lengden av 25-60%. Timer. Tenkte at du kanskje trodde jeg hadde startet å spille og kanskje var på 4-5%. Men ja, du har rett. Jeg er bare trøtt og treg. Takker for svar Endret 6. mai 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Det er ikke siste mission.Selv valgte jeg: (står også hva det resulterte i, les på egen risiko.) KRAFTIG spoiler for folk som ikke har kommet så langt. Jeg tok pengene, men han slemmingen prøvde å lure meg igjen.. Men klarte å stikke av med nye 250 000 dollar. Det som skjer er at Roman blir skutt i sitt eget bryllup med hilsen fra denne idioten jeg ikke tok revenge på (skuddet var ment for deg). Men hva ville skjedd hvis jeg heller valgte å drepe han (revenge), vet jeg ikke. Må nok rundes på nytt Har ikke gjort det missionet man får etterpå, skal "spare det" haha ;D Du hadde rett. Jeg valgte å drepe Dimitri, da ble Kate drept i bryllupet til Roman og jeg skal ta hevn på Pegorino. Problemet er jeg at faen ikke klarer det. Er ett helvetes leven jeg må igjennom. Var sikker på at jeg skulle klare det nå på fjerde forsøk istad men så måtte jeg visst hoppe med crosseren opp i ett hellikopter eller noe sånt.. noe jeg ikke rakk å finne ut hvordan jeg skulle gjøre før en gjeng sopphuer blåste meg i filler.. blir så forbanna! Er spillet langt, selve storien?Og finnes det mye å finne på etter storien er ferdig? tenker da utenom å lage blodbad, skyte politi, kjøre bil og utforske. Men mer små oppdrag som ikke tilhører storien? Eventuelt rane/hjelpe bedrifter eller personer osv. Jeg har kun drevet med main story, (med noen få untak) å har sålangt spilt i 28 timer og noen minutter.. er på siste mission nå. Svar til din spoiler: Faen, jeg skulle heller ønske hu døde enn han. Jaja.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Du får vel ikke noe ut om lengden av 25-60%. Timer. Tenkte at du kanskje trodde jeg hadde startet å spille og kanskje var på 4-5%. Men ja, du har rett. Jeg er bare trøtt og treg. Takker for svar Om du er gira på 100% completed vil jeg tro du har en måned med spilling framover. Spillet er svært. I tillegg til det har du multiplayer. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Shit. Lurer på om jeg kommer til å gidde å prøve meg på duene. Det er veldig mange gjemmeplasser i denne byen, og selv med guide tror jeg det vil bli vanskelig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hahaha. Latterlig ting skjedde meg. Skulle gjøre et sideoppdrag. Trengte en bil til "Hassan" eller noe sånt. En som var på båten. Tok en random bil i en gate. "You've found Stevie's car" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå