Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Nei det er ikke mulig.. er jo taxi over alt :p og de få plassene det ikke er får du heller ringe roman :)

Sjaføren i Roman's Taxi er helt loka i huet.. Han snakker bare shit om Niko og Roman..

Jeg ble dritt lei til slutt.. Tokk frem gunnern dro han ut av bilen og skjøt han i beinet.. Og drepte han!! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Noen som vet hvorfor jeg fikk et lite tomt cover med? Det så ut som det var en pappskive med noe registreringskode inni?

Det er 500 MS points og et sett med Gta IV gamerpics til profil!

hø? hvorfor ar ikke alle fått det da, bare han?

det står på lappen hva det er.. 1 month gold membership, hvis det er det.

Lenke til kommentar

Var nettopp i Bergen, og kan ikke si jeg er så veldig kjent der. Men rett ved Rica hotell ved det lille vannet med fontene var det en butikk som så ut til å ha en del. Det var 2-3 dager siden. De hadde store plakater i vinduene ihvertfall, og jeg så noen eksemplarer.

Det er to vann der ikkesant? Et vesle-etellerannet og et store-etellerannet. Det var ved det lille.

Lenke til kommentar

Hvor langt ut i historien må man komme før bruene åpner seg?

Så langt har jeg kommet:

Gjort et par oppdrag til Bruice, og Dimitri har "åpnet seg" nede i sør... Ikke så mange timene med konstruktiv spilling...

Lenge igjen?

OG: Flere som sliter med FPS-drop? Hakker en del hos meg mange ganger, og flyter ikke så bra som jeg skulle ønske (f.eks myye bedre når man ser ned eller det skjer lite, enn når man har god utsikt og masse som foregår...) Kommer dette av at jeg har satt ned lesehastigheten?

Endret av HappySal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...