iNtensimilla Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Kan man bruke lyddemper på noen av pistolene i spillet? Jeg så et bilde av niko i en heis hvor han hadde lyddemper, noen som har eventuelle erfaringer med denne pistolen Jeg tør nesten vedde på at man får pistol med lyddemper på Assassin('s Greed) oppdraga! Kanskje vi får se MP5 med lyddemper? Neppe.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 hvordan va det jeg klattret igjen? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Y eller X på 360, en av de tror jeg. På PS3 aner jeg ikke. Det står i manualen og options sannsynligvis. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 lOl ja fant det ut.. Hva er pointet med Heat of LS ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map goole map, med det meste man finner i Liberty City Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Til Onsdag skal jeg ned på platekompaniet å se om de har fått det inn. Står på siden at de får den inn da. Ellers har jeg satt med opp på lista på Spaceworld Har ikke det jævla spillet enda jeg Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Har bare ett mission igjen nå. Cash eller Revenge, ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre. Sikker på at valget får konsekvenser! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Altså, man kan gå inn på www.whatwedontwantyoutoknow.net eller noe, så får man frem alle ting som stuntjumps, flyvende rotter og våpen/armor på kartet. Men regnes det som en cheat? For når jeg er ferdig med alt av missions osv så vil jeg gjerne klare disse også ser du! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Har bare ett mission igjen nå. Cash eller Revenge, ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre. Sikker på at valget får konsekvenser! Det er ikke siste mission. Selv valgte jeg: (står også hva det resulterte i, les på egen risiko.) KRAFTIG spoiler for folk som ikke har kommet så langt. Jeg tok pengene, men han slemmingen prøvde å lure meg igjen.. Men klarte å stikke av med nye 250 000 dollar. Det som skjer er at Roman blir skutt i sitt eget bryllup med hilsen fra denne idioten jeg ikke tok revenge på (skuddet var ment for deg). Men hva ville skjedd hvis jeg heller valgte å drepe han (revenge), vet jeg ikke. Må nok rundes på nytt Har ikke gjort det missionet man får etterpå, skal "spare det" haha ;D Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Er det mulig å ringe og bestille taxi? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Er det mulig å ringe og bestille taxi? ja via roman, må vel ha 75% på like. MEN det går mye kjappere å bare bruke vanlig taxi. Kan og tilkalle helikopter etterhvert om det kan regnes som taxi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hvem kan man ringe til for å få chopper? :F Endret 5. mai 2008 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hvem kan man ringe til for å få chopper? :F Bli god venn med Brucie. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hvordan bruker man "vanlig" taxi? Er jo ikke meningen å stjele drosjebilen og kjøre selv, regner jeg med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Det læres etterhvert uti spilet. (det å plystre altså) Du kan holde inne LB så plystrer du på en. Deretter setter du deg inn ved å _holde_inne_ Y ;] Endret 5. mai 2008 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Rettelse på overnevnte: DU trenger IKKE plystre på taxien, alle taxier helt fra starten av spillet kan brukes, bare HOLD INNE trekant til han har satt seg i baksetet. Viktig at du holder inne lenge nok.. Fordelen med å plystre er om du ikke rekker å stoppe taxien på vanlig vis, feks om den er langt borte eller om han har kjørt forbi deg. Du plystrer med L1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Er det mulig å ringe og bestille taxi? ja via roman, må vel ha 75% på like. MEN det går mye kjappere å bare bruke vanlig taxi. Kan og tilkalle helikopter etterhvert om det kan regnes som taxi Jeg tenker mer på vanlig taxi, jeg vil ringe og bestille vanlig taxi. Ikke Romans taxi Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Nei det er ikke mulig.. er jo taxi over alt og de få plassene det ikke er får du heller ringe roman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå