Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rockstar har virkelig gjort en kongejobb med å legge til artige detaljer i et spill :)

Det er også et par steder hvor det står politi med blålys bak en bil, mens politimannen enten er ved førerdøra eller leter i bagasjerommet.

Lenke til kommentar

Bank of Liberty-oppdraget er dritfett! Men også vanskelig. Klarer ikke slutten når jeg må kjøre til det stedet. Jeg kom over broen, og måtte skifte bil tre ganger mens politiet skyter. Noen som har tips?

Skal du klare det oppdraget må du for det første komme deg til T-Banen. Etter det er det piece of cake. Løp som faen inn i T-Bane tunellen sammen med de 2 brødrene. Hold unna purken helt til de 2 andre begynner å løpe. Så må du løpe som FAEN opp trappa opp til surface igjen FØR politi begynner å storme T-Bane tunellen du er i. Fort deg opp, stjæl Range Rovern og mist politiet. Når jeg tok det oppdraget og klarte det så hadde jeg EN BAR med health igjen. Som jeg ser det, så var det det vanskligste oppdraget med spillet. Jeg har runda det nå, og jeg valgte å knerte Dimitri, som ledet til at jeg måtte drepe Joe på slutten av spillet. Noen som har valt Money istedet for Revenge? I såfall, hva er den alternative slutten for spillet?

Lenke til kommentar

Bank of Liberty-oppdraget er dritfett! Men også vanskelig. Klarer ikke slutten når jeg må kjøre til det stedet. Jeg kom over broen, og måtte skifte bil tre ganger mens politiet skyter. Noen som har tips?

Skal du klare det oppdraget må du for det første komme deg til T-Banen. Etter det er det piece of cake. Løp som faen inn i T-Bane tunellen sammen med de 2 brødrene. Hold unna purken helt til de 2 andre begynner å løpe. Så må du løpe som FAEN opp trappa opp til surface igjen FØR politi begynner å storme T-Bane tunellen du er i. Fort deg opp, stjæl Range Rovern og mist politiet. Når jeg tok det oppdraget og klarte det så hadde jeg EN BAR med health igjen. Som jeg ser det, så var det det vanskligste oppdraget med spillet. Jeg har runda det nå, og jeg valgte å knerte Dimitri, som ledet til at jeg måtte drepe Joe på slutten av spillet. Noen som har valt Money istedet for Revenge? I såfall, hva er den alternative slutten for spillet?

bankoppdraget klarte jeg på første forsøk og hadde plenty med helse igjen.. Faktisk et av de oppdragene som har vært lettest men samtidig det kuleste i spillet.

Andre ''enkleææ oppdrag har jeg klart å gjøre småfeil på som det oppdraget der du skal stjele heroin fra russerne som er kommet inn med båt fra vice city.. Klarte av en eller annen grunn å tippe båten i en søyle på en bro og faila..'

Den alternative slutten er 250.000 cash, noe det ikke er verdt spør du meg.

Jeg loada på nytt med en annen gamesave og drepte dimitri jeg også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Hvordan kan jeg fortsette på missions etter jeg har gjort missionet

som heter "that special someone" ?

Kommer ikke frem noen, kan ikke ringe noen heller.

Må jeg gjøre alle assassins-oppdragene?

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg fortsette på missions etter jeg har gjort missionet

som heter "that special someone" ?

Kommer ikke frem noen, kan ikke ringe noen heller.

Må jeg gjøre alle assassins-oppdragene?

gi det litt tid, skal komme av seg selv...

neste oppdrag skal du bryluppet til roman så vidt jeg husker, prøv å ring Roman elr Kate elr noe i den dur, bryluppet tror jeg kommer av seg selv med tid

Lenke til kommentar
En artig ting man kan gjøre hvis man har litt tid til overs, er å leke selvmordsbomber. Kjøp granater, og hold inn skyteknappen, mens man løper bort til en gruppe folk. Allah være lovet! :D

Hihi, din tulling ;)

Jeg og Tobe__ har spilt masse Team Deathmatch sammen i det siste, og det må jeg si at er sykt morsomt, og ettersom vi prater sammen i mic så har vi rimelig god kontroll på hva hverandre gjør slik at vi klarer å jobbe veldig bra sammen! Anbefales virkelig å spille med en kompis og bruke mic!

Lenke til kommentar

Kan man bruke lyddemper på noen av pistolene i spillet? Jeg så et bilde av niko i en heis hvor han hadde lyddemper, noen som har eventuelle erfaringer med denne pistolen?

EDIT: Gikk litt fort i svingene her ja :p Er på tregt skolenett...

ModEdit; Du trenger ikke å skrive samme setningen 4 ganger..

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...