SurfingElite Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg prøver igjen, er det tanks med på dette spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Vil ha en motorsykkel på taker i multiplayer slik som andre klarer :[ Jeg prøver igjen, er det tanks med på dette spillet? Aldri sett hvertfall, selv ikke med 6 stjerner. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Svarte.. det skulle vært tanks med.. Hvor kan jeg lettest få tak i helikopter? Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Svarte.. det skulle vært tanks med.. Hvor kan jeg lettest få tak i helikopter? Øya i midten, helt nederst. Står "helitour" elns, på kartet. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Lettest? Cheats, men er ikke mye respekt i å bruke dem. Kommer jo til oppdrag der du får dem. Jeg har slik at jeg kan sette meg inn i taxi og kjøre til helikopter plassen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Nei, jeg bruker aldri cheats i spill av prinsipp. Har vært innom den der helikoptertur plassen, men da var det ikke helikopter der.. Prøvde å ta med en dame på date og fly henne til comedy club i helikopter! ^^ Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Det er sikkert tanks med i spillet, men de har sikkert bare 1 som de har gjemt drit godt, men det kommer vel også noen koder til å få tanks, hvertfall det jeg regner med. Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Er ingen tanks nei. De kommer sikkert med DLC etterhvert. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Kan tenke meg at xbox 360 eiere får muligheten til å laste ned både det ene og det andre om kort tid.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Hvorfor ikke ps3? Siden Microsoft betalte Rockstar 50 millioner for at bare xbox skulle få ekstra episoder. Skittent triks Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Det er en ganske stor sum penger det der, jaja. De sa jo her tidligere at "jada, det er kun X360 versjonen av GTAIV som fur mutiplayer, kun den". Det kan vi se ja EDIT: Kilde http://www.mcvuk.com/news/29600/GTA-IV-mul...-to-be-360-only Så der ser vi, Microsoft uses dirty tricks all the time! Endret 4. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg tror ikke microsoft kjøpte rettighetene til multiplayer da.. Men om det viser seg at de gjorde det men at det likevel kom til ps3 så er det kanskje håp for oss stakkars ps3 eiere å få nedlastbare ting til GTA IV! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Nei det gjorde de ikke, men de der tulleruske microsoft gikk ut og sa at multiplayer kun kommer til 360, litt senere nekter Rokcstar for dette. Det er det man kaller vas fra microsoft sin side... Endret 4. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Ah da så.. Men det er jo et faktum at de har kjøpt rettighetene til nedlastbare ting da.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Ah da så.. Men det er jo et faktum at de har kjøpt rettighetene til nedlastbare ting da.. Det er dessverre det, men vi PS3 eiere har da lov å håpe Endret 4. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Jepp.. Jeg vil ha flere klær, noen nye biler, tanks osv! Forresten, er det bare 3 forskjellige klesbutikker i GTA IV? Russian shop, mode og den der andre eksklusive (husker ikke navnet).. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Vi får håpe og se hva piratene klarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå