f(x) Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Et spørsmål angående sikkerhetskopiering av savegames: Inne i mappen "Saved data utility" ligger det 3 GTA IV filer selv om jeg bare har 2 savegames. 2 av dem heter "Lure" (navnet på siste oppdraget jeg har gjort) og 1 heter "Profile". Hva er denne "Profile"? Nødvendig å sikkerhetskopiere alle 3, eller bare de 2 som heter "Lure"? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Profile tror jeg er diverse instillinger etc., så du trenger forsåvidt bare å kopiere den siste savegamen din (sjekk klokkeslett på savegamen) Endret 4. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Undress to kill; Drep fyren som sitter bak skjermene i det lille rommet. Avfyr et skudd i klubben og bruk bilen du hadde med deg og følg etter de to andre som flykter og skyt dem. Easycake. Letteste er vel dette: Gå inn i klubben å finn alle tre. Stell deg i inngangen , og plaff ned alle derifra. Det gjorde jeg på første forsøk, og brukte bare to minutt eller noe slikt. Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) faen. Gå på rampage er helt umulig nå, fikk 3 stjerner og klarte ikke å komme meg unna. Nå er det jo sånn at man tjener masse på å dø, siden det bare koster litt penger og man ikke mister alle våpen. Synes forresten folk er jævlig raske med å runde spillet. Er på 34% og har spilt i ca 40 timer. hehe Vanskelig? Noen av de første achivementene jeg klarte var jo "Go Free" eller hva den heter,altså å stikke av fra 4 eller 5 stjerner. Har vel aldri vært lettere å komme unna politiet synes nå jeg. Synes det er mye vanskeligere enn det var før, og det virker som alle utenom deg synes det samme. Du må sitte på noe supersskills ser det ut som Når det røde hjulet blir "3 stjerner stort" opplever jeg bare at bilen min blir sprengt i filler av purken. Uten bil er jeg dø på 16 sekunder. Endret 4. mai 2008 av asad Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Går det ann å spille bowling sammen ol. Over Live? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 tips for og få go free achivment....bare kjør innpå sjølve fly plassen der jeg fikk den Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Profile tror jeg er diverse instillinger etc., så du trenger forsåvidt bare å kopiere den siste savegamen din (sjekk klokkeslett på savegamen) Ikke nødvendig å kopiere denne? Vil jeg bli nødt til å stille inn ting som jeg vil hvis noe går galt og jeg må slette og legge inn alle savene på nytt? (Hvis jeg ikke har sikkerhetskopiert "Profile") Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Urgh, kommer ikke over det blurryness greiene. Kjenner jeg får vondt inni meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Hvordan får man en motorsykkel eller en bil opp på toppen av en skyskraper? http://video.aol.com/video-detail/gta-iv-b...aper/2021860948 Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Hvordan får man en motorsykkel eller en bil opp på toppen av en skyskraper? http://video.aol.com/video-detail/gta-iv-b...aper/2021860948 viste jo ikke hvordan man fikk en motorsykkel opp på taket til en bygning da... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Urgh, kommer ikke over det blurryness greiene. Kjenner jeg får vondt inni meg Skjønner ikke at folk synes det er så forferdelig, jeg synes det passer veldig bra inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Hvordan får man en motorsykkel eller en bil opp på toppen av en skyskraper? http://video.aol.com/video-detail/gta-iv-b...aper/2021860948 viste jo ikke hvordan man fikk en motorsykkel opp på taket til en bygning da... Nei, men det er jo det jeg lurer på! De har gjort det på multiplayer også, så det tidligere. Fungerer koder online? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Har det gått veldig langt offtopic her siden 10 sider er kuttet vekk? Eller er det jeg som tar feil? Syntes det var oppe i 190 sider? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) faen. Gå på rampage er helt umulig nå, fikk 3 stjerner og klarte ikke å komme meg unna. Nå er det jo sånn at man tjener masse på å dø, siden det bare koster litt penger og man ikke mister alle våpen. Synes forresten folk er jævlig raske med å runde spillet. Er på 34% og har spilt i ca 40 timer. hehe Vanskelig? Noen av de første achivementene jeg klarte var jo "Go Free" eller hva den heter,altså å stikke av fra 4 eller 5 stjerner. Har vel aldri vært lettere å komme unna politiet synes nå jeg. Synes det er mye vanskeligere enn det var før, og det virker som alle utenom deg synes det samme. Du må sitte på noe supersskills ser det ut som Når det røde hjulet blir "3 stjerner stort" opplever jeg bare at bilen min blir sprengt i filler av purken. Uten bil er jeg dø på 16 sekunder. Jeg kan love deg at jeg ikke sitter på superskills akkurat. Mente da å lese i en norsk anmeldelse av spillet at de også syntes det var mye lettere å stikke av? edit: der ja, "Politiet i Liberty City er noe mindre aggressive, og det er faktisk litt lettere å rømme." Kilde: http://www.itavisen.no/sak/523769/Fantastisk_krimdrama/ Så er nok ikke bare jeg som synes det. Endret 4. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Profile tror jeg er diverse instillinger etc., så du trenger forsåvidt bare å kopiere den siste savegamen din (sjekk klokkeslett på savegamen) Ikke nødvendig å kopiere denne? Vil jeg bli nødt til å stille inn ting som jeg vil hvis noe går galt og jeg må slette og legge inn alle savene på nytt? (Hvis jeg ikke har sikkerhetskopiert "Profile") Er klærne dine lagret i Profile eller er de lagret i en av savene? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Profile tror jeg er diverse instillinger etc., så du trenger forsåvidt bare å kopiere den siste savegamen din (sjekk klokkeslett på savegamen) Ikke nødvendig å kopiere denne? Vil jeg bli nødt til å stille inn ting som jeg vil hvis noe går galt og jeg må slette og legge inn alle savene på nytt? (Hvis jeg ikke har sikkerhetskopiert "Profile") Er klærne dine lagret i Profile eller er de lagret i en av savene? De er vel lagret på profilen. Er sånn at når jeg starter spillet så må jeg loade det siste jeg gjorde. Har det lagret på et annet slot. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg kan love deg at jeg ikke sitter på superskills akkurat.Mente da å lese i en norsk anmeldelse av spillet at de også syntes det var mye lettere å stikke av? edit: der ja, "Politiet i Liberty City er noe mindre aggressive, og det er faktisk litt lettere å rømme." Kilde: http://www.itavisen.no/sak/523769/Fantastisk_krimdrama/ Så er nok ikke bare jeg som synes det. Det er lett å rømme men vanskeligere enn før å skyte seg ut av noe for man tåler mindre. Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Ah, jeg fant en lett måte å stikke fra 6 stjerner... med en rimelig kjapp båt. Men å finne en er vrient med så masse purk etter seg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Hmm da hadde jeg rundet GTA IV også! Å stikke av fra 5 stjerner er ihvertfall ikke vanskelig. Blir forsvaret satt inn om man har 6 stjerner i dette spillet også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå