Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Longest uninterrupted session (elns): 12:09:32 .. og da var det relativt lite pause idling. Hvordan kan dere gå lei et spill som GTAIV!?

 

Tenker jeg kjører storyen en gang til nå. Gidder ikke lete etter stunt jumps/duer

jeg slår deg :D

I win i win, pew pew!

 

Longest uninterrupted session 13:58:02

Fy faen da var jeg sliten i hodet etter på.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Her er vel igrunn forklaringen på hvorfor Norge ikke er med i konkurransene på Social Club (og xbl generelt). Forklaringen tar for seg Kanadisk lovgivning, men den norske er temmelig lik.

 

Canadian sweepstakes law, unlike American law, requires that the third component, "winners are chosen by luck," is removed. Sponsors cannot use pure luck to determine who wins a sweepstake. There must be at least some element of skill involved.

 

In order remove the element of pure chance, sponsors narrow the field of potential winners by requiring a skill testing question to enter their contests. Every entrant does not have the same chance to win; only those who at least pass the skill testing question are eligible to win prizes. Of course, this is only a technicality. Most people can pass the skill testing questions without difficulty, although sponsors are required to make the test somewhat challenging.

Lenke til kommentar

Hadde en utrolig oppleveles på Cops'n crooks for en stund siden For dere som har sett The fast and the furious 2 så var det nesten som på slutten av den.

 

Jeg og en dude var politi og kjørte langs en slags "molo" med radioen på fult,ved vannet litt foran oss prøvde bossen og rømme i en båt men han kjørte langs land så jeg som satt bak rattet gasset på for fult mens kompisen min i bilen begynte å blaffre løs på båten de var ca 3 folk i båten så vi kom inn i en skudd veksling og fyren som satt sammen med meg fikk drepte folka som hjalp bossen og han fikk skadet bossen. Men bossen holt på å komme seg unna så jeg måtte fårta meg noe drastisk

 

På micen:

Meg (med mine supre engelsk skills): Ok, hold on mate.

Passasjeren: Uhm? What the fu..WHAAAAAAA (ja han hylt)

 

Jeg svingt av moloen og hoppet med bilen mot båten og landet på taket og klarte å kjøre over bossen, fy faen for en syk, syk følelse jeg fikk i hoppet. Denne 'opplevelsen' gjør GTA IV til ett av årets spill for meg!

Endret av carlgutt
Lenke til kommentar

Min gjennomgang av oppdraget Unress To Kill:

 

 

Man må gå inn i strippeklubben uten våpen i handa og lokalisere de tre klubbeierne ved å overhøre samtaler fra folk inne i klubben. Jose sitter i et lite rom rett ved siden av inngangen og teller penger. Javier står i et hjørne lengst vekk fra inngangen og prater med en kvinne (man finner han ved å gå rett frem etter å ha kommet inn i klubben). Jesus sitter i et privat rom med en stripper, og han har en vakt som passer på at ingen kommer inn. For å komme til det rommet må man gå opp en liten trapp som er i motsatt side av der Javier står.

 

Den første personen jeg tok var Jose som teller penger i et eget lite rom. Mens jeg gikk gjennom døra, tok jeg frem hagla og tok han rett ned. Har man lite ammo, gjør det ikke noe, det er mer der hvor Jose sitter. Etter at Jose var nede, ble det bråk og alle er ute etter meg. Det jeg gjorde var å vente med å gå ut, jeg stod med hagla slik at den pekte mot døra til rommet og tok 3 stykker som prøvde å komme inn, met ett hagleskudd i hver. Da de tre var nede gikk jeg ut og skjøt han som stod til venstre for døra, og gjemte meg bak gjerdet han var i nærheten av.

 

Bak gjerdet var jeg delvis trygg og kunne ta ned alle som skjøt mot meg nedenifra. Nå gjenstår det å ta Javier og Jesus som har rømt til fluktbilen. Men ikke stress, de kjører ikke av gårde før du kommer ut av bygget. Utgangsdøra du skal gjennom er forbi stripperommet Jesus befant seg i. Pass på vakten til Jesus, han kommer plutselig ut av rommet, så rett et våpen mot rommet i det du går mot det.

 

Etter at du er kommet ut, er det en bil rett foran deg, ta den og følg etter Javier og Jesus. Skyt bilen deres til den sprenger... eller improviser. Loose the cops and you're done.

 

 

Håper den er god nok til at oppdraget blir litt lettere å gjennomføre, jeg synes i alle fall det. :)

Endret av dannad
Lenke til kommentar
Når man spiller multiplayer, er det slik at det er vanlig trafikk og mennesker rundt omkring i byen, eller er den helt tom?

 

Det kan man bestemme selv om det er du som er 'Host'. Byen kan være tom eller trafikkert med biler og mennesker. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...