Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående Michelle:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hun er ei forbanna hore uansett, stygg i tillegg. Håper virkelig jeg får anledning til å la henne smake på haglepipa senere i spillet!

 

Kan man date damer som man finner på nettet, for så å bli kjærester med dem?

Lenke til kommentar

Brucie er masse moro.

Lo HØYT når han skalla huet i veggen og man ser flekken med blod der etterpå. :D

 

Men jeg digger også mainchar Niko og de sarkastiske kommentarene hans. Pluss Little Jacob & Badman.

Endret av Kajo2k
Lenke til kommentar

Jeg kjørte motorsykkel her i sted da jeg var på date med Michelle. Jeg tok en stopp på ene framhjulet og Michelle datt av, i tillegg til å bli overkjørt av en SUV. Hun ble litt fornærmet på meg og ville ikke snakke med meg dagen etterpå. Etter 48 timer ble jeg oppringt og tok henne med for en drink (hvor kun jeg ble full seff), praiet en Taxi hjem til henne.

 

Jeg fikk lov til å ha meg med henne, så lenge jeg lovet at videoen ikke skulle legges ut på internettet. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Dilemma: Dwayne/Palyboy X

 

hvem skal jeg drepe? Dwayne har jeg 100% Mission Progress, 66% på Playboy

men hvis jeg dreper dwayne får jeg ikke achievement, siden han gar Like/respect

dreper jeg playboy får jeg ikke 100% på mission?

 

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Brucie er etter min mening den morsomste og mest interessante personen i spillet. Resten er bare kjedelige.

Du synes Little Jacob og Niko er uinterresante? Skrulling. :p

 

Hva skjer om jeg dreper Michelle? Hater masetrynet.

Hun døde på en date vi var på (fyllekjøring med motorsykkel), men kom mystisk nok tilbake fra de døde senere.

 

Jeg fikk lov til å ha meg med henne, så lenge jeg lovet at videoen ikke skulle legges ut på internettet. :D

Noen som la merke til at de ikke var like grafiske med det denne gangen? :p "Oh my god, you are so interesting! Speak louder, thats it! YES!!!" :p

Lenke til kommentar
Off, fikk litt dårlig samvittighet (for første gang i et gta spill) jeg drepte en uteligger i en mørk bakgate og ble stående å se litt på like i det fjerne hørte jeg sirene og etter en liten stund var Ambulanses folk på stede og tok gjenoppliving på det stakkars offeret. Det var skikkelig "rørende" å høre de streve med å prøve å få liv i liket igjen : "Come on, your gonna be ok, come on" osv..dessverre klarte de det ikke :(

Utrolig voice acting må jeg si.

 

 

Haha. Samme her, når jeg skyter politiet. så hører man de sier til dem som er skutt: Dont, worry, its not that bad. og andre ting som: Tell my wife that I love her. Får kjempe klump i magen. :p

Lenke til kommentar

Hhahaha, jeg tok akkurat å kjørte Roman for å ete burgere, og seff ville han av utafor leiligheten i Bohan, hvor det står 2 biler parkert, markeren jeg må kjøre inn i står seff midt mellom disse.

 

Så jeg parkerer så nær markeren som mulig, og cutscenen kommer, hvor Roman sier noe ala. "dette var kjekt, vi må gjøre det igjen", og når du normalt er vant med at kompanjongen går ut av bilen, sier Roman "haha funny guy", før Niko får en knytteneve i trynet så han flyr ut av bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...