Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter med et oppdrag fra Manny:

 

 

Det oppdraget hvor man skal følge etter toget som kommer over Algonquin bridge og så drepe han som er med på det. Jeg klarer ikke å holde følge med toget - det går for fort. Gjør jeg noe feil, eller er det meningen å bare kjøre etter toget så fort som mulig?

 

 

Oppdraget er ca. 25 % ute i spillet.

Lenke til kommentar
Det er nesten så du får lyst til å spille good guy i dette spillet, alt er liksom så ekte :cry:

Det kan så være, men horene får smake hagla uansett. Det er 70$ de ikke skal få :D

 

Men "drepe for å drepe"-greia som har vært i tidligere spill er ikke på langt nær så framtredende her.

 

Jeg lo hardt av det inlegget der. haha :!: Men ja, får nesten lyst til å være good guy ja. Har ikke drept en eneste usyldig person jeg lol. Føles ikke helt riktig kan en si.

Lenke til kommentar
Jeg sliter med et oppdrag fra Manny:

 

 

Det oppdraget hvor man skal følge etter toget som kommer over Algonquin bridge og så drepe han som er med på det. Jeg klarer ikke å holde følge med toget - det går for fort. Gjør jeg noe feil, eller er det meningen å bare kjøre etter toget så fort som mulig?

 

 

Oppdraget er ca. 25 % ute i spillet.

 

Tips:

 

Hold inne "B" knappen (Xbox 360) er ikke sikker på knappen på PS3. Da holder du fokuset på toget og kan følge det lettere. Mens du da har fokus så bør du se på GPS'en om hvordan veisystemet er i nærheten og legge en liten plan for hvordan du skal kjøre (ser også togsporet i lys grått på GPS'en). Slik jeg gjorde det :) Lykke til! :)

 

Lenke til kommentar

Uteliggere har en lei tendens til å havne under støtfangeren min. :p Å dra på killing spree er ikke like lett som det var i de tidligere spillene. Måtte virkelig manne meg opp før jeg dro bilen opp på fortauet. Er uendelig morsomt likevel da å se dusinvis av folk flyve over panseret. :p

Lenke til kommentar
Jeg sliter med et oppdrag fra Manny:

 

 

Det oppdraget hvor man skal følge etter toget som kommer over Algonquin bridge og så drepe han som er med på det. Jeg klarer ikke å holde følge med toget - det går for fort. Gjør jeg noe feil, eller er det meningen å bare kjøre etter toget så fort som mulig?

 

 

Oppdraget er ca. 25 % ute i spillet.

 

Tips:

 

Hold inne "B" knappen (Xbox 360) er ikke sikker på knappen på PS3. Da holder du fokuset på toget og kan følge det lettere. Mens du da har fokus så bør du se på GPS'en om hvordan veisystemet er i nærheten og legge en liten plan for hvordan du skal kjøre (ser også togsporet i lys grått på GPS'en). Slik jeg gjorde det :) Lykke til! :)

 

 

Om du sliter med hastigheten til toget kan det kanskje være en ide å skaffe en raskere bil. Jeg hadde ingen problemer med å holde følge, og som CaZpeR sa, kartet er nødvendig for å klare oppdraget. Prøv å finn veier som er så nær togskinnene som mulig.

 

Lenke til kommentar
Jeg trenger seriøst hjelp til et oppdrag. er ca 50% i spillet

Jeg har fått oppdrag om å drepe Ray og "bodyguardene" hans. Tar jeg Ray blir jeg drept av bodyguardene. Tar jeg bodyguardene klarer Ray å stikke til garasjen sin.

This way

Skaff deg en MP5 med masse kuler og skyt bilene til de brenner under biljakten!

 

Endret av fredderen
Lenke til kommentar
Legg i spoiler? Det er da allerede i spoiler, dessuten har jeg gjort det du sier mer enn nok uten å lykkes.

Sorry, dumma meg ut.

Kjør forann dem og slipp ut noen granater da. Enkleste er å skyte alle dekkene så når de kommer til en sving kræsjer de og du kan gå ut å skyte dem:)

 

Lenke til kommentar

I går kveld låste spillet seg 3 ganger under loadingen før jeg fikk startet å spille. Det samme skjedde også nettopp. Når det skjer må jeg trykke på PS-knappen og "quit game". Det er tydelig at ting ikke er helt som de skal siden maskina skrur seg av når jeg velger "quit game". Det gjør den jo vanligvis ikke.

 

Ganske irriterende. Får bare prøve igjen...

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Har noe problemer med et oppdrag. Handler om et intervju.

 

Skal ha et intervju med et advokatfirma, men klarer ikke komme meg inn, grunnet at det står at jeg må ha dress med slips og "smart shoes". Nå har jeg prøvd nesten alle dressene og skoene hos Peodro eller hva det nå het. Jeg kommer meg ikke inn.

 

Hvor må jeg gå? Har forresten lite tid på å komme meg dit også, så turen kan ikke være for lang.

 

Lenke til kommentar
Har noe problemer med et oppdrag. Handler om et intervju.

 

Skal ha et intervju med et advokatfirma, men klarer ikke komme meg inn, grunnet at det står at jeg må ha dress med slips og "smart shoes". Nå har jeg prøvd nesten alle dressene og skoene hos Peodro eller hva det nå het. Jeg kommer meg ikke inn.

 

Hvor må jeg gå? Har forresten lite tid på å komme meg dit også, så turen kan ikke være for lang.

 

 

En av de klesbutikkene på første øya. Husker ikke hva den het, men ekspeditøren er garantert homse. Om du ikke kommer tidsnok til avtalen, så får du en ny avtale. Sånn går det igjen hele tiden.

 

Lenke til kommentar
I går kveld låste spillet seg 3 ganger under loadingen før jeg fikk startet å spille. Det samme skjedde også nettopp. Når det skjer må jeg trykke på PS-knappen og "quit game". Det er tydelig at ting ikke er helt som de skal siden maskina skrur seg av når jeg velger "quit game". Det gjør den jo vanligvis ikke.

 

Ganske irriterende. Får bare prøve igjen...

 

Det virker som om det er mange som løser det problemet ved å koble ifra nettet før de går inn på GTA IV. Jeg kopierte mine saver i 'Saved Data Utility' på PS3-en og limte de inn i en annen ekstern lagringsenhet, og da funket spillet igjen. :)

Lenke til kommentar
I går kveld låste spillet seg 3 ganger under loadingen før jeg fikk startet å spille. Det samme skjedde også nettopp. Når det skjer må jeg trykke på PS-knappen og "quit game". Det er tydelig at ting ikke er helt som de skal siden maskina skrur seg av når jeg velger "quit game". Det gjør den jo vanligvis ikke.

 

Ganske irriterende. Får bare prøve igjen...

 

Det virker som om det er mange som løser det problemet ved å koble ifra nettet før de går inn på GTA IV. Jeg kopierte mine saver i 'Saved Data Utility' på PS3-en og limte de inn i en annen ekstern lagringsenhet, og da funket spillet igjen. :)

 

Takk for tipset, men tviler på at jeg begynner med noe sånn. Det har heldigvis bare fryst to ganger mens jeg har spilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...