Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Longest uninterrupted session (elns): 12:09:32 .. og da var det relativt lite pause idling. Hvordan kan dere gå lei et spill som GTAIV!?

 

Tenker jeg kjører storyen en gang til nå. Gidder ikke lete etter stunt jumps/duer

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål angående vigilante missions:

 

 

Etter 20missions kom det opp "you are a vigilante" på skjermen, utover det skjedde det ingenting.. noen som vet om dette førte til noe? regner med jeg må opp i mer enn 20 før jeg får noen rewards?

 

 

edit: Der låste spillet seg fullstendig, måtte restarte ps3en. Har 60gb versjonen :(

Første gang dette skjer på de 16timene jeg har spillt, får håpe det blir 16 timer til neste gang

 

edit2: der skjedde det igjen, hva faen ! HJEEEELP !

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Noen som vet om det går an å be taxien om å vente etter at han har satt deg av ved destinasjonen? Litt kjedelig når jeg skal hente noen at taxien kjører med en gang jeg går ut. Det går jo an å plystre på nytt da, men finnes det noen andre måter?

 

I tillegg lurer jeg på om det går an å ta bilder med et fotokamera eller noe sånt? Jeg ønsker nemlig å ta bilde av den mystiske og vakre stemningen av Liberty City om kvelden og så seinere så på bildene.

Endret av dannad
Lenke til kommentar
Gjest member-97590
I tillegg lurer jeg på om det går an å ta bilder med et fotokamera eller noe sånt? Jeg ønsker nemlig å ta bilde av den mystiske og vakre stemningen av Liberty City om kvelden og så seinere så på bildene.

 

Setter det med mobil i en spoiler:

 

Du får en mobil med kamera senere uti spillet av playboy x.

 

Lenke til kommentar

Fikk akkurat spillet i posten, når jeg så det ble jeg eventerlig glad :D, så glad at jeg ga f... i hva jeg gjorde igår(don't ask..).

 

Men når jeg satt det inn nå og det slo seg på, ble bilde plutselig svart/hvit, har en 21" MARK og spiller på 40gb PS3. Kan noen si meg hvorfor det er slikt?

Endret av Whigga
Lenke til kommentar

hallo? noen andre som har opplevd at loadingen "henger" på smackdown missionet? nå har jeg spilt i over 20 timer åsså henger det seg:0 noen som har kommet seg så langt og vil dele en save (ps3)? kanskje den er korrupt. :/

 

Edit:

 

never mind, det løste seg da jeg slettet gamedata og installerte det på nytt :)

Endret av CoaX-
Lenke til kommentar
hallo? noen andre som har opplevd at loadingen "henger" på smackdown missionet? nå har jeg spilt i over 20 timer åsså henger det seg:0 noen som har kommet seg så langt og vil dele en save (ps3)? kanskje den er korrupt. :/

 

Da jeg skulle starte spillet, sto det bare nede i høyre hjørnet:

 

LOADING - RUFF RIDER

 

Jeg kom meg ikke inn på spillet, uansett hvor lenge jeg ventet. Så jeg kopierte alle GTA IV-filene (som var 3 stk) på 'Saved Games' på PS3-en og limte dem inn i en USB-disc. Nå funker spillet igjen! :)

Lenke til kommentar

Da hengte min seg opp. Har sikkert mellom 10 og 15 timer spilt. Kjøre bare rundt med LJ etter lunsj, så plutselig megafreeze. Nå er savegamen fucked :cry:

 

I går kveld spilte jeg hos en kamerat. Da fucka det der, etter 8 timers spilling, når vi var ferdig med å teste multiplayeren (som faktisk har masse potesiale).

 

Men, i går fikk vi reddet saven ved at vi sletta alle saves vi ikke trengte og reinstallerte GTA IV igjen. Da gikk det fint å launche savegamen, etter litt tukling :)

Lenke til kommentar
Hvordan tar man vanlig taxi?

 

Kom på jeg hadde Romans taxi jeg kunne ringt i går når jeg måtte fyllekjøre hjem, noe jeg ikke kom på da. :blush:

 

Men mener å ha hørt det skal gå an å plystre på en vanlig taxi?

 

L1 for å plystre, og hold inne trekant for å gå inn i taxien som passasjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...