Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil fortelle min historie

 

Av en eller annen grunn skulle mamma og pappa ha meg med til Bergen denne helgen. Det var jo ganske grrei timing siden GTA som kjent nettopp har kommet ut. Jeg hadde ennå ikke fått tak i det, men kjøpte det på EB games på Byporten rett før jeg gikk på toget. Nå sitter jeg altså i Bergen med spillet uten Xbox. Sørgelig. Heldigvis gikk pappa med på å kjøpe det for meg (siden jeg er under 18) og han sponsa meg også litt.

 

Forresten, den ekstra disken, er det online-delen eller er det den man skal bruke når DLC kommer?

Lenke til kommentar
Jeg vil fortelle min historie

 

Av en eller annen grunn skulle mamma og pappa ha meg med til Bergen denne helgen. Det var jo ganske grrei timing siden GTA som kjent nettopp har kommet ut. Jeg hadde ennå ikke fått tak i det, men kjøpte det på EB games på Byporten rett før jeg gikk på toget. Nå sitter jeg altså i Bergen med spillet uten Xbox. Sørgelig. Heldigvis gikk pappa med på å kjøpe det for meg (siden jeg er under 18) og han sponsa meg også litt.

 

Forresten, den ekstra disken, er det online-delen eller er det den man skal bruke når DLC kommer?

 

Ekstra disk? det har ikke jeg fått :dontgetit:

Lenke til kommentar

Sittet å spilt i strekk i snart 12 timer begynner faktisk å bli lei. Syns Saints row eller hva det "wannabe" gta spillet het var bedre. Skal teste ut online delen nå. Noen som er med?

 

Edit: xbox 360

Endret av JiGGe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...