Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Lurte på en ting, når man går på dating-sida på internett-kafeene, kan man faktisk date damene i annonsene? Trykte DATE men det skjedde ikkeno mere.

Ja, man kan date dem, du må bare vente litt på svar. Kom tilbake etter et par missions så skal du ha fått svar. :)

 

 

Datet SoboHo en stund, men likte henne aldri. Så etter å ha blitt laid, tok jeg henne med til en back alley og fyrte av en kule midt i panna. Hun kom seg opp og ble "skremt vekk", selv om jeg fortsatte å skyte henne. Et par timer senere ringte hun meg og slo opp. Skuffende at man ikke kan wacke dem. :(

 

 

Hvis vi kunne drept alle som ringer og er irriterende hadde jeg hatt null venner igjen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har hatt store problemer med online... Kommer bare game session doesn't excist eller connection to one or more players has been lost...men plutselig funker det. COD4 funker helt fint hele tiden... Og var ikke feil med rockstar serverene tror jeg for 3 av vennnene mine spilte sammen så invited de meg men da kom det bare opp en av de feil meldingene opp... Noen som har no tips?

Har NAT 2 og UPnP tilgjenlig... Noen porter jeg bør åpne?

Lenke til kommentar
Hvis vi kunne drept alle som ringer og er irriterende hadde jeg hatt null venner igjen...

 

Kanskje det hadde vært likegreit, de er jo skikkelig irriterende etterhvert :p

Eide deg i multiplayeren natt til idag selvin og jeg bruker free aim helt fullt :D

 

Men det var fordi jeg drev og surra innpå mobilen, jeg måtte finpusse på noen instillinger :p

Lenke til kommentar
Hvis vi kunne drept alle som ringer og er irriterende hadde jeg hatt null venner igjen...

 

Kanskje det hadde vært likegreit, de er jo skikkelig irriterende etterhvert :p

Eide deg i multiplayeren natt til idag selvin og jeg bruker free aim helt fullt :D

 

Men det var fordi jeg drev og surra innpå mobilen, jeg måtte finpusse på noen instillinger :p

Haha skyld på den, du skøyt på meg som en anna idiot :p

Lenke til kommentar

Må nesten spørre for 3. gang. :p Hvilken belønning får man for vigilante oppdrag? Jeg fullførte top 10 wanted, uten å få noe som helst.

 

ps

 

Jeg må vel være den eneste som ikke synes online delen av Gta 4 virker noe fristende i det hele tatt. har det jo jævlig morro uansett.

Lenke til kommentar
har hatt store problemer med online... Kommer bare game session doesn't excist eller connection to one or more players has been lost...men plutselig funker det. COD4 funker helt fint hele tiden... Og var ikke feil med rockstar serverene tror jeg for 3 av vennnene mine spilte sammen så invited de meg men da kom det bare opp en av de feil meldingene opp... Noen som har no tips?

Har NAT 2 og UPnP tilgjenlig... Noen porter jeg bør åpne?

har samme problemet selv........NAT er open.

alle andre spill fungerer fint online

Lenke til kommentar
Gud så jeg digger off topic praten når man kjører til oppdrag. Enda bedre er det når man failer oppdraget å må kjøre samme ruten igjen. Så prater de om noe helt annet. Nesten så man må feile ett par ganger med vilje, kun for å få med seg all dialogen ;)

 

hiver meg i en drosje, hører til dem er ferdig å prate, også skipper jeg resten av turen..

 

Har faktisk snart mer miles driven med drosje enn vanlig bil :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

fler som har problemer med og linke gamertagen til social club?

får unknown error.

 

fikk svar fra support:

When you are linking your account make sure that you are not currently signed on to PSN or Xbox Live through your console. That should solve the problem.

 

Cheers,

 

The Rockstar Games Social Club

 

men konsollen min er skrudd av :dontgetit:

 

svar nr 2

 

This is a data processing issue then. Your account is linked but your stats need to update. Please be patient.

 

Cheers,

 

The Rockstar Games Social Club

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...